
POMOCY NIE ODPALA PO MYCIU WODĄ!!!!!
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Re: POMOCY NIE ODPALA PO MYCIU WODĄ!!!!!
Ja miałem wczoraj to samo:D z gt. Dobra odlacz akumulator i wysusz okolice peku kabli idacych do bezpiecznikow. Mozesz to zrobic suszarka do wlasow na przedluzaczu np od kosiarki do trawy:) Mi pomoglo a tez nie odpalal sie silnik i swiecily kontroli abs tc kluczyk i informacja o otwartych drzwiach:) do tego check i brake 

302 HOooooo
Re: POMOCY NIE ODPALA PO MYCIU WODĄ!!!!!
Ale kręci? Czy w ogole nic?adriank9 pisze:Hej,
Umylem Cobre, chyba za duzo wlalem w dziurki i chlodnice bo chcialem zmyc muchyCos zepsulem bo nie odpala. Bateria jest 100% sprawna, swiatla dzialaja, wszystko ale NIE ODPALA. Dioda THEFT miga nawet po przekreceniu stacyjki ale wcesniej chyba tez migala i dalo sie odpalic. Nic chyba nie przestwilem, po prostu COS zalalem. Pomocy jutro krakowski zlot!!!
Jedna klema chyba + jest strasznie zasiarczony, wlasnie go czyszczy ale nie wiem czy to to. HELP!
Re: POMOCY NIE ODPALA PO MYCIU WODĄ!!!!!
Adrian a co to jest " bulgotanie pradu" :-) osusz wszystko. Szczegolnie kable wysokiego napięcia.
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Re: POMOCY NIE ODPALA PO MYCIU WODĄ!!!!!
Dokładnie tam. Tam często po zalaniu robią sie problemy wczoraj sąsiad myślał że mi odbiło bo ciągnąłem na przedłużaczu od kosiarki suszarkę do włosów:D ale pomogło po 5 min było ok wszystko:)adriank9 pisze:Swiatla swiecily, a silnik kaput ale w koncu udalo sie szczotka druciana doczyscic plus i ODPALIL
ale z rana bede musial jeszcze doczyscic papierem sciernym i baterie + i kleme+ bo znow nie chce odpalic, a od srodka jakby za deską slysze takie bulgotanie prądu, wczesniej znim szczotka poszla w ruch po wyczyszczeniu kluczem "na szybko" bezpieczniki strzelaly pod kierownica no i swiatlo pod sufitem migalo.
Auto bylo miesiac w statu na oceanie wiec moze cos tam zasolilo te klemy albo zasiarczylo
W kazdym razie jutro rano doszczycze kleme i baterie chyba ze wyciagnac jeszcze baterie jak mowi Aleksander i przewody osuszyc? tzn wiazka kabli tam obok baterii?
302 HOooooo
- Sunny
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 2011-12-24, 19:53
- Model: 99' V6
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sprawdź akumulator
bezpieczniki, jeśli możesz to podłącz się z kompem
jest po dzwonie czy jak ?


jest po dzwonie czy jak ?
-
- Forumowicz
- Posty: 211
- Rejestracja: 2011-09-25, 14:50
- Model: coupe 289 manual
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Widzę że są sami na tym forum wyśmiewcy! ok przyjmuję na klatę,nie stać mnie tak jak was na auto warte 30-50tyś kupiłem je za nie wielkie pieniądze i chce z tego modelu zrobić fajną furke ,jak nie chcecie pomóc to nie piszcie(nie obraziłem się ,ja nie z tych )
Zdunek Michał.
- Bielek
- Forumowicz
- Posty: 1573
- Rejestracja: 2009-09-05, 14:59
- Model: Mustang 1965 conv
- Kolor: niebieski
- Kontakt:
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oj cos ostatnio wszyscy biorą do siebie. Chyba jakieś przesilenie;)
Nikt Cie nie wysmiewa... Nawet jeśli, to 2 osoby to nie całe forum kolego.
Trochę luzu. Na bank Ci pomożemy.
Nikt Cie nie wysmiewa... Nawet jeśli, to 2 osoby to nie całe forum kolego.
Trochę luzu. Na bank Ci pomożemy.
[url=http://myrencontres.com]rencontre agricole[/url]
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ehh dajcie spokój widać że chłopak podkręcony bo właśnie kupił konia, a wy wyśmiewacie
Dobrze, cena nie ma znaczenia, mój wyszedł niewiele więcej
Chodzi jeśli dobrze myślę o model z 67, 289 2v V8...
Sprawdź aku, wszystkie połączenia, filtr paliwa, odkręć filtr powietrza i spróbuj. Ja bym jeszcze wykręcił świece i zobaczył jak wyglądają

Dobrze, cena nie ma znaczenia, mój wyszedł niewiele więcej

Chodzi jeśli dobrze myślę o model z 67, 289 2v V8...
Sprawdź aku, wszystkie połączenia, filtr paliwa, odkręć filtr powietrza i spróbuj. Ja bym jeszcze wykręcił świece i zobaczył jak wyglądają

_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- Sunny
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 2011-12-24, 19:53
- Model: 99' V6
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nie wyśmiewałem się, myślałem że coś nowszego, dopiero teraz po innych tematach zauważyłem że jakiś dziadek
nie każdy zawsze wszystko czyta co pojawi się na forum !
nazywaj tematy normalnie, opisuj problem i nie będzie takich sytuacji, człowiek chce pomóc i już spina
EDIT, możesz zobaczyć czy masz iskre na świecy, wykręć i zobacz, może kable padły

nazywaj tematy normalnie, opisuj problem i nie będzie takich sytuacji, człowiek chce pomóc i już spina

EDIT, możesz zobaczyć czy masz iskre na świecy, wykręć i zobacz, może kable padły

- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
możesz spróbować recznie zakrecić kołem czy tłoki pracuja a dopiero odpalać


"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
-
- Forumowicz
- Posty: 211
- Rejestracja: 2011-09-25, 14:50
- Model: coupe 289 manual
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Spoko nie obrażam się nie mam 10lat ,staram się radzić sobie ,wiem co i jak ale samemu lipa troche,wydaje mi się że silnik troszkę stał ale będzie coś z niego muszę podłączyć aku zdejmowałem filtr ,filtr wydaję się na nowy gaznik niby czysty na oko ale przydało by się go wymyć ,wolę tego sam nie zaczepiać , wolał bym to zrobić z kimś co przy tym trochę dłubał
Zdunek Michał.
-
- Forumowicz
- Posty: 211
- Rejestracja: 2011-09-25, 14:50
- Model: coupe 289 manual
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ogólnie przekręcając za wentylator silnik kręci ,powiedzcie mi jak jest z przełożeniami w skrzyni tzn to jest 3biegowa skrzynia i 1 wsteczny?
Zdunek Michał.
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nie wiemy jaką dokładnie masz, skoro jest po swapie silnika na 302 z '71, to tam może być wszystko. Odczytaj numer z tabliczki na drzwiach kierowcy pod vinem to zobaczymy. Ostatecznie numer nabity na skrzyni 

_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1. Uruchomienie jest prostą czynnością ale najlepiej zrobić to bez niepotrzebnego pospiechu i emocji
2. Odłączyć (odkrecić) cienke kabelki od przekaźnika rozrusznika tak aby nie popalić instalacji, która jest w nieznanym stanie
3. Kabelek zasilajacy na cewce zaplonowej odłączyć (drugi do aparatu zostawić)
4. podłączyć kawałkiem przewodu z dowolnym przełacznikiem on/off wolny biegun cewki z (+) akumulatora. To będzie zapłon.
5. Drugi dodatkowy przewód z drugim przełacznikiem on/off podłączyć do (+) akumulatora i jednego styku przekaźnika rozrusznika. To będzie starter.
6. Bez włączania zapłonu uruchomić rozrusznik. Jeśli silnik kręci to już jest dobrze.
7. Powtórzyć operację tym razem z właczonym zapłonem i sprawdzić czy iskra pojawia sie kablach do świec.
7. Paliwo do pompy paliwa podłączyć z kanisterka, bańki, itp.
8. Odłaczyć przewód z pompy do gaźnika i sprawdzić czy pompa podaje paliwo (patrz pkt.6). Jak podaje zamontować na miejsce i napompować gaźnik krecąc silnikiem.
9. Przez otwarte przepustnice nalać trochę benzyny do kolektora.
10. Właczyć zapłon i kręcić rozrusznikiem kilka razy. Jeśli silnik jest ok to musi odpalić.
oczywiście pomijam sprawy ustawienia zapłonu, gaźnika, świece, kable WN, olej, wodę bo to oczywiste.


2. Odłączyć (odkrecić) cienke kabelki od przekaźnika rozrusznika tak aby nie popalić instalacji, która jest w nieznanym stanie
3. Kabelek zasilajacy na cewce zaplonowej odłączyć (drugi do aparatu zostawić)
4. podłączyć kawałkiem przewodu z dowolnym przełacznikiem on/off wolny biegun cewki z (+) akumulatora. To będzie zapłon.
5. Drugi dodatkowy przewód z drugim przełacznikiem on/off podłączyć do (+) akumulatora i jednego styku przekaźnika rozrusznika. To będzie starter.
6. Bez włączania zapłonu uruchomić rozrusznik. Jeśli silnik kręci to już jest dobrze.
7. Powtórzyć operację tym razem z właczonym zapłonem i sprawdzić czy iskra pojawia sie kablach do świec.
7. Paliwo do pompy paliwa podłączyć z kanisterka, bańki, itp.
8. Odłaczyć przewód z pompy do gaźnika i sprawdzić czy pompa podaje paliwo (patrz pkt.6). Jak podaje zamontować na miejsce i napompować gaźnik krecąc silnikiem.
9. Przez otwarte przepustnice nalać trochę benzyny do kolektora.
10. Właczyć zapłon i kręcić rozrusznikiem kilka razy. Jeśli silnik jest ok to musi odpalić.
oczywiście pomijam sprawy ustawienia zapłonu, gaźnika, świece, kable WN, olej, wodę bo to oczywiste.

1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Spróbuj odpalić z wciśniętym pedałem gazu do podłogi. Mój jak długo nie odpalany to tak ma. Powodów może być 1000. Zmierzył bym obecny poziom akumulatora bo może być za słaby, żeby pociągnąć cały zestaw i tylko kręci. Jeśli to manual to chyba można spróbować z popychu?