POMOCY NIE ODPALA PO MYCIU WODĄ!!!!!

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re: POMOCY NIE ODPALA PO MYCIU WODĄ!!!!!

Post autor: Alexander25 » 2012-05-26, 23:11

Ja miałem wczoraj to samo:D z gt. Dobra odlacz akumulator i wysusz okolice peku kabli idacych do bezpiecznikow. Mozesz to zrobic suszarka do wlasow na przedluzaczu np od kosiarki do trawy:) Mi pomoglo a tez nie odpalal sie silnik i swiecily kontroli abs tc kluczyk i informacja o otwartych drzwiach:) do tego check i brake :)


302 HOooooo

Awatar użytkownika
rzabsky
Forumowicz
Posty: 566
Rejestracja: 2011-12-13, 23:47
Silnik: V6 4.0
Kolor: Mineral Grey

Re: POMOCY NIE ODPALA PO MYCIU WODĄ!!!!!

Post autor: rzabsky » 2012-05-26, 23:19

adriank9 pisze:Hej,
Umylem Cobre, chyba za duzo wlalem w dziurki i chlodnice bo chcialem zmyc muchy :( Cos zepsulem bo nie odpala. Bateria jest 100% sprawna, swiatla dzialaja, wszystko ale NIE ODPALA. Dioda THEFT miga nawet po przekreceniu stacyjki ale wcesniej chyba tez migala i dalo sie odpalic. Nic chyba nie przestwilem, po prostu COS zalalem. Pomocy jutro krakowski zlot!!! :(
Jedna klema chyba + jest strasznie zasiarczony, wlasnie go czyszczy ale nie wiem czy to to. HELP!
Ale kręci? Czy w ogole nic?



Awatar użytkownika
rzabsky
Forumowicz
Posty: 566
Rejestracja: 2011-12-13, 23:47
Silnik: V6 4.0
Kolor: Mineral Grey

Re: POMOCY NIE ODPALA PO MYCIU WODĄ!!!!!

Post autor: rzabsky » 2012-05-26, 23:34

Adrian a co to jest " bulgotanie pradu" :-) osusz wszystko. Szczegolnie kable wysokiego napięcia.



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re: POMOCY NIE ODPALA PO MYCIU WODĄ!!!!!

Post autor: Alexander25 » 2012-05-26, 23:44

adriank9 pisze:Swiatla swiecily, a silnik kaput ale w koncu udalo sie szczotka druciana doczyscic plus i ODPALIL
ale z rana bede musial jeszcze doczyscic papierem sciernym i baterie + i kleme+ bo znow nie chce odpalic, a od srodka jakby za deską slysze takie bulgotanie prądu, wczesniej znim szczotka poszla w ruch po wyczyszczeniu kluczem "na szybko" bezpieczniki strzelaly pod kierownica no i swiatlo pod sufitem migalo.
Auto bylo miesiac w statu na oceanie wiec moze cos tam zasolilo te klemy albo zasiarczylo :P
W kazdym razie jutro rano doszczycze kleme i baterie chyba ze wyciagnac jeszcze baterie jak mowi Aleksander i przewody osuszyc? tzn wiazka kabli tam obok baterii?
Dokładnie tam. Tam często po zalaniu robią sie problemy wczoraj sąsiad myślał że mi odbiło bo ciągnąłem na przedłużaczu od kosiarki suszarkę do włosów:D ale pomogło po 5 min było ok wszystko:)


302 HOooooo

Awatar użytkownika
Sunny
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 2011-12-24, 19:53
Model: 99' V6
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: Sunny » 2012-12-28, 19:49

sprawdź akumulator ;) bezpieczniki, jeśli możesz to podłącz się z kompem ;)

jest po dzwonie czy jak ?



michał83
Forumowicz
Posty: 211
Rejestracja: 2011-09-25, 14:50
Model: coupe 289 manual
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue

Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: michał83 » 2012-12-28, 20:15

Widzę że są sami na tym forum wyśmiewcy! ok przyjmuję na klatę,nie stać mnie tak jak was na auto warte 30-50tyś kupiłem je za nie wielkie pieniądze i chce z tego modelu zrobić fajną furke ,jak nie chcecie pomóc to nie piszcie(nie obraziłem się ,ja nie z tych )


Zdunek Michał.

Awatar użytkownika
Bielek
Forumowicz
Posty: 1573
Rejestracja: 2009-09-05, 14:59
Model: Mustang 1965 conv
Kolor: niebieski
Kontakt:

Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: Bielek » 2012-12-28, 20:21

Oj cos ostatnio wszyscy biorą do siebie. Chyba jakieś przesilenie;)

Nikt Cie nie wysmiewa... Nawet jeśli, to 2 osoby to nie całe forum kolego.

Trochę luzu. Na bank Ci pomożemy.


[url=http://myrencontres.com]rencontre agricole[/url]

Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: stang67 » 2012-12-28, 20:25

Ehh dajcie spokój widać że chłopak podkręcony bo właśnie kupił konia, a wy wyśmiewacie :dobani:
Dobrze, cena nie ma znaczenia, mój wyszedł niewiele więcej :ok:

Chodzi jeśli dobrze myślę o model z 67, 289 2v V8...
Sprawdź aku, wszystkie połączenia, filtr paliwa, odkręć filtr powietrza i spróbuj. Ja bym jeszcze wykręcił świece i zobaczył jak wyglądają :cisza:


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
Sunny
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 2011-12-24, 19:53
Model: 99' V6
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: Sunny » 2012-12-28, 20:32

nie wyśmiewałem się, myślałem że coś nowszego, dopiero teraz po innych tematach zauważyłem że jakiś dziadek ;) nie każdy zawsze wszystko czyta co pojawi się na forum !

nazywaj tematy normalnie, opisuj problem i nie będzie takich sytuacji, człowiek chce pomóc i już spina :/

EDIT, możesz zobaczyć czy masz iskre na świecy, wykręć i zobacz, może kable padły :)



Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: simontlc » 2012-12-28, 20:37

możesz spróbować recznie zakrecić kołem czy tłoki pracuja a dopiero odpalać


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

michał83
Forumowicz
Posty: 211
Rejestracja: 2011-09-25, 14:50
Model: coupe 289 manual
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue

Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: michał83 » 2012-12-28, 20:43

Spoko nie obrażam się nie mam 10lat ,staram się radzić sobie ,wiem co i jak ale samemu lipa troche,wydaje mi się że silnik troszkę stał ale będzie coś z niego muszę podłączyć aku zdejmowałem filtr ,filtr wydaję się na nowy gaznik niby czysty na oko ale przydało by się go wymyć ,wolę tego sam nie zaczepiać , wolał bym to zrobić z kimś co przy tym trochę dłubał


Zdunek Michał.

michał83
Forumowicz
Posty: 211
Rejestracja: 2011-09-25, 14:50
Model: coupe 289 manual
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue

Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: michał83 » 2012-12-28, 20:53

Ogólnie przekręcając za wentylator silnik kręci ,powiedzcie mi jak jest z przełożeniami w skrzyni tzn to jest 3biegowa skrzynia i 1 wsteczny?


Zdunek Michał.

Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: stang67 » 2012-12-28, 21:01

Nie wiemy jaką dokładnie masz, skoro jest po swapie silnika na 302 z '71, to tam może być wszystko. Odczytaj numer z tabliczki na drzwiach kierowcy pod vinem to zobaczymy. Ostatecznie numer nabity na skrzyni :P


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: 6t07t » 2012-12-29, 00:02

1. Uruchomienie jest prostą czynnością ale najlepiej zrobić to bez niepotrzebnego pospiechu i emocji ;)
2. Odłączyć (odkrecić) cienke kabelki od przekaźnika rozrusznika tak aby nie popalić instalacji, która jest w nieznanym stanie
3. Kabelek zasilajacy na cewce zaplonowej odłączyć (drugi do aparatu zostawić)
4. podłączyć kawałkiem przewodu z dowolnym przełacznikiem on/off wolny biegun cewki z (+) akumulatora. To będzie zapłon.
5. Drugi dodatkowy przewód z drugim przełacznikiem on/off podłączyć do (+) akumulatora i jednego styku przekaźnika rozrusznika. To będzie starter.
6. Bez włączania zapłonu uruchomić rozrusznik. Jeśli silnik kręci to już jest dobrze.
7. Powtórzyć operację tym razem z właczonym zapłonem i sprawdzić czy iskra pojawia sie kablach do świec.
7. Paliwo do pompy paliwa podłączyć z kanisterka, bańki, itp.
8. Odłaczyć przewód z pompy do gaźnika i sprawdzić czy pompa podaje paliwo (patrz pkt.6). Jak podaje zamontować na miejsce i napompować gaźnik krecąc silnikiem.
9. Przez otwarte przepustnice nalać trochę benzyny do kolektora.
10. Właczyć zapłon i kręcić rozrusznikiem kilka razy. Jeśli silnik jest ok to musi odpalić.

oczywiście pomijam sprawy ustawienia zapłonu, gaźnika, świece, kable WN, olej, wodę bo to oczywiste.
:P


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post autor: Piotrek86skc » 2012-12-29, 10:19

Spróbuj odpalić z wciśniętym pedałem gazu do podłogi. Mój jak długo nie odpalany to tak ma. Powodów może być 1000. Zmierzył bym obecny poziom akumulatora bo może być za słaby, żeby pociągnąć cały zestaw i tylko kręci. Jeśli to manual to chyba można spróbować z popychu?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”