Brak impulsu na cewce
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
- SILVER-WING
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 45
- Rejestracja: 2010-08-03, 23:31
- Model: 66'
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czerwony (białe pasy)
Brak impulsu na cewce
Mam problem mianowicie przed zimą moje oczko w głowie odpalało normalnie , po zimie odpalił i przejechałem sie nim. W trakcie jazdy zaczął po pewnym czasie gasnąć na wolnych obrotach ( jak zatrzymałem się na światłach ). Sprawdziłem najpierw czy iskra jest na świecach Brak jej , następnie sprawdziłem czy cewka daje iskrę (odczepiłem przewód który idzie do aparatu zapłonowego i przytknąłem do masy samochodu) Brak jej. Plus od stacyjki jest , brak impulsu na cewce . I tu pojawia się moje pytanie jak sprawdzić czy dobrze działa moduł,i czujnik w aparacie zapłonowym ?? O ile to jest to??
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
- SILVER-WING
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 45
- Rejestracja: 2010-08-03, 23:31
- Model: 66'
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czerwony (białe pasy)
Re: Brak impulsu na cewce
Nawet nie zaskakuje na sekundę bo brak iskry . A co do aparatu to zrobię zdjęci i wstawię
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Brak impulsu na cewce
podaj "+" dodatkowym kablem bezpośrednio z aku lub głównego przekaźnika rozrusznika. Jeśli nie bedzie dalej iskry to padła cewka. Jesli normalnie bedzie dzialac to cewka ok i szukaj po stykach do "+" od stacyjki.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- SILVER-WING
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 45
- Rejestracja: 2010-08-03, 23:31
- Model: 66'
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czerwony (białe pasy)
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Brak impulsu na cewce
Jeśli na cewce jest "+" to przyczyną może być jeszcze kondensator w aparacie zapłonowym, przerywacz. Jeśli to wszystko jest ok to padła sama cewka.
Najprościej podłączyć inną cewkę i sprawdzić. Może być jakakolwiek inna 12V z Żuka, Fiata itp.
Najprościej podłączyć inną cewkę i sprawdzić. Może być jakakolwiek inna 12V z Żuka, Fiata itp.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- SILVER-WING
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 45
- Rejestracja: 2010-08-03, 23:31
- Model: 66'
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czerwony (białe pasy)
Re: Brak impulsu na cewce
powiem tak jak jest cewka to można od niej odłączyć taki plastik na górze i dopiero po odłączeniu tego plastiku (czyli cewka nie ma nic do tego sprawdzania ) sprawdziłem + i impuls . Ktoś wie jak sprawdzić czujnik który jest w aparacie zapłonowym (halla)
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Brak impulsu na cewce
Po Angielsku, ale...
http://www.mustangmonthly.com/techartic ... ewall.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.allfordmustangs.com/forums/c ... -coil.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.google.ca/#hl=en&sclient=ps ... 66&bih=622" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mustangmonthly.com/techartic ... ewall.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.allfordmustangs.com/forums/c ... -coil.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.google.ca/#hl=en&sclient=ps ... 66&bih=622" onclick="window.open(this.href);return false;
- SILVER-WING
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 45
- Rejestracja: 2010-08-03, 23:31
- Model: 66'
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czerwony (białe pasy)
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Brak impulsu na cewce
sorry
moja gramatyka jest słaba, i jak tam nie jestem, moje wyjaśniają nie sa bardzo dobre, Wiem co robić, ale nie mogę wytłumaczyć
moja gramatyka jest słaba, i jak tam nie jestem, moje wyjaśniają nie sa bardzo dobre, Wiem co robić, ale nie mogę wytłumaczyć
- ARTUR GT
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 119
- Rejestracja: 2010-12-11, 23:19
- Model: MUSTANG GT 2005
- Silnik: V8 4.6
Re: Brak impulsu na cewce
Przyjedz do Polski na korepetycjerick pisze:sorry
moja gramatyka jest słaba, i jak tam nie jestem, moje wyjaśniają nie sa bardzo dobre, Wiem co robić, ale nie mogę wytłumaczyć
ARTUR GT
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Brak impulsu na cewce
ARTUR GT pisze:Przyjedz do Polski na korepetycjerick pisze:sorry
moja gramatyka jest słaba, i jak tam nie jestem, moje wyjaśniają nie sa bardzo dobre, Wiem co robić, ale nie mogę wytłumaczyć
może w przyszłym roku, jest kolejny ślub nie daleko ciebie
- SILVER-WING
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 45
- Rejestracja: 2010-08-03, 23:31
- Model: 66'
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czerwony (białe pasy)