Znikający płyn chłodniczy
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2122
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Czyli na 90% uszczelka powoli odchodzi do krainy wiecznych łowów, ja na dniach wymieniam uszczelkę pod głowicą.witam
czy to ubywanie płynu nie było połączone z wydobywaniem się większej ilości pary z wydechu ? U mnie tak właśnie to wygląda tak więc uszczelka lub inny "mikroprzeciek" w silniku prawdopodobnie
Przez ostatni rok tak właśnie wyglądało, że płyn powolutku ubywał, i układ się zapowietrzał - przy czym po dolaniu i odpowietrzeniu miałem spokój na 1 tys mil.
Czytałem też forum forda, że podobny problem jest w windstarach wyposażonych w 3.8. Piszą tam, że winą jest fabrycznie za słabo dokręcona głowica. I że po 100tys km, należy robić dokładny przegląd instalacji chłodzenia, bo przestaje działać.
Cena dolara, powoduje że koszt kompletu uszczelek około 210$ -z 450zł pół roku temu podskoczył 760-780zł, niestety
-
- Forumowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
To zobacz na necie bo mozna taniej kupic:)
Silniki 3.8 V6 w mustangu to nieporozumienie. Maja malo mocy strasznie sie grzeja i ciezko zrobic cokolwiek. Ostatnio meczylem sie godzine z wymiana kabli zaplonowych. A bagnet od skrzni juz nizej kurde byc nie mogl. No teraz mam 2 3.8 V6 z czego jeden ma przeprogramowany komp i troche takich gadzetow jak sportowy filtr itp..
zbiera sie troche szybciej ale jednak temperatura mu mocniej skacze iec go nie cisne. najdrozsze w remoncie bylo u mnie dlubanie przy glowicach bo to kosztowalo 500zl od sztuki. W sumie z nowym termostatem czujnikiem temp wymiana oleju plynu chlodnicego itp zamknalem sie w 3500tys auto smiga fajnie nie gubi plynu. bede teraz robil przeglad ukladu chlodzacego w drugim mustangu to sie okaze czy cos sie sypnelo.
Zwroc uwage na kable idace do czujnika temperatury one czesto sie przecieraja co powoduje ze na desce rozdzielczej wskaznik temperatury sobie lata jak chce:) . Gdyby nie to ze nawalil termostat te kable i zapchana byla chlodnica jakims mulem od wewnatrz to bym mial prawie 4kola wiecej w kieszeni:) Niestety walnely 3 rzeczy jednoczesnie i myslalem ze jak na desce temperatura jest ok i sie wentylator nie zalacza to jest ok.
Silniki 3.8 V6 w mustangu to nieporozumienie. Maja malo mocy strasznie sie grzeja i ciezko zrobic cokolwiek. Ostatnio meczylem sie godzine z wymiana kabli zaplonowych. A bagnet od skrzni juz nizej kurde byc nie mogl. No teraz mam 2 3.8 V6 z czego jeden ma przeprogramowany komp i troche takich gadzetow jak sportowy filtr itp..
zbiera sie troche szybciej ale jednak temperatura mu mocniej skacze iec go nie cisne. najdrozsze w remoncie bylo u mnie dlubanie przy glowicach bo to kosztowalo 500zl od sztuki. W sumie z nowym termostatem czujnikiem temp wymiana oleju plynu chlodnicego itp zamknalem sie w 3500tys auto smiga fajnie nie gubi plynu. bede teraz robil przeglad ukladu chlodzacego w drugim mustangu to sie okaze czy cos sie sypnelo.
Zwroc uwage na kable idace do czujnika temperatury one czesto sie przecieraja co powoduje ze na desce rozdzielczej wskaznik temperatury sobie lata jak chce:) . Gdyby nie to ze nawalil termostat te kable i zapchana byla chlodnica jakims mulem od wewnatrz to bym mial prawie 4kola wiecej w kieszeni:) Niestety walnely 3 rzeczy jednoczesnie i myslalem ze jak na desce temperatura jest ok i sie wentylator nie zalacza to jest ok.
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2122
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Poszukałem dogłębnie i kupiłem komplet za 365zł , wczoraj mechanik rozebrał silnik i okazało się że poszła na 4 cylindrze, dziś podrzucę mu olej i płyn, więc jak nic się przy skręcaniu nie urwie, powinienem w czwartek już śmigać - w końcu. Przydałaby się ładna pogoda na weekand...choć jeden dzień słońca.
- Radek
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 36
- Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
- Model: Brak
- Silnik: inny V8
- Kontakt:
Mój się nie grzeje. Pewnie wszystko zależy od stanu auta. Ja mam 50tys mil i zadbane auto. Nie mam z nim żadnych problemów. Oleju nie bierze, chodzi jak zegarek itd. itp. 190km może za mało ale 300nm daje radeAlexander25 pisze:Silniki 3.8 V6 w mustangu to nieporozumienie. Maja malo mocy strasznie sie grzeja
Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...
-
- Forumowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
- Adrian
- Forumowicz
- Posty: 837
- Rejestracja: 2009-04-13, 20:26
- Model: Brutal
- Silnik: inny V8
- Kolor: Orange
- Lokalizacja:: Kraków
- Kontakt:
Miałem kiedys Poldka z silnikiem Rovera 1.4 MPI i V-max 194km/h... Też uważam że 3.8 V6 to porażka. Nie powinno tak być w koniku.Radek pisze:Mój się nie grzeje. Pewnie wszystko zależy od stanu auta. Ja mam 50tys mil i zadbane auto. Nie mam z nim żadnych problemów. Oleju nie bierze, chodzi jak zegarek itd. itp. 190km może za mało ale 300nm daje radeAlexander25 pisze:Silniki 3.8 V6 w mustangu to nieporozumienie. Maja malo mocy strasznie sie grzeja
'95 GT http://tiny.pl/gj5qs
'01 Cobra viewtopic.php?f=84&t=5153&start=105
'11 GT '13 GT302 Custom viewtopic.php?f=85&t=8986&p=156084#p156084
'01 Cobra viewtopic.php?f=84&t=5153&start=105
'11 GT '13 GT302 Custom viewtopic.php?f=85&t=8986&p=156084#p156084
-
- Forumowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Silniki 3.8 V6 maja problemy temp. Trzeba w korku patrzec na wskaznik na desce i podczas mycia auto co jakis czas sprawdzac uklad chlodenia. Wystarczy 10min na to poswiecic co 2-3tyg przy myciu auta i wszystko jest ok:)
Ja sprawdzam raz na tydzien oba swoje mustangi taki maly przeglad robie i jsest jak narazie ok.
Ja sprawdzam raz na tydzien oba swoje mustangi taki maly przeglad robie i jsest jak narazie ok.