nie schodzi z obrotów podczas jazdy
Moderatorzy: Pavulon_, pluzz, Rezor, Przemek64, Piotrek86skc
nie schodzi z obrotów podczas jazdy
Kolejny przypadek u mnie
dziś startowałem sobie od 0 do 60mph i po osiągnięciu danej prędkości chciałem hamować ale auto jakby się zawiesiło i nie chciał zejść z obrotów, wina skrzyni czy może coś w gaźniku się zawiesza? kilka prób startów i ten sam problem. jak wrzuciłem na luz to mocno trzymał obroty, pomogło zgaszenie i ponowne odpalenie samochodu
dziś startowałem sobie od 0 do 60mph i po osiągnięciu danej prędkości chciałem hamować ale auto jakby się zawiesiło i nie chciał zejść z obrotów, wina skrzyni czy może coś w gaźniku się zawiesza? kilka prób startów i ten sam problem. jak wrzuciłem na luz to mocno trzymał obroty, pomogło zgaszenie i ponowne odpalenie samochodu
https://www.facebook.com/FordMustang1968" onclick="window.open(this.href);return false;
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: nie schodzi z obrotów podczas jazdy
A pedał gazu wraca jak puścisz??
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: nie schodzi z obrotów podczas jazdy
zobacz czy wodzik od gazu przy gazniku odbija do końca, moze coś haczy, teoretycznie powinna byc jakaś wsuwka ale może jest na jakiś drucik skręcone, podwinał się i blokuje odbijanie
albo sprezyna się rozciągneła i gaz nie wraca do jałowych obrotow
albo sprezyna się rozciągneła i gaz nie wraca do jałowych obrotow
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: nie schodzi z obrotów podczas jazdy
Musi się coś blokować Mi się sprężyna poluzowała i musiałem podważać nogą pedał żeby zwolnić
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
Re: nie schodzi z obrotów podczas jazdy
pedał gazu wraca normalnie, testowałem wciskanie gazu na postoju i nic się nie dzieje, schodzi normlanie a na biegu się zawiesz...
https://www.facebook.com/FordMustang1968" onclick="window.open(this.href);return false;
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: nie schodzi z obrotów podczas jazdy
Ja w swoim mam tempomat i tak miałem jak mi się światło stopu rozłączyło i się nie chciał wyłączyć. Spróbuj reką pociągnąć przepustnicę na maksa i zobacz czy wraca.
Re: nie schodzi z obrotów podczas jazdy
Panowie ustarka zlokalizowana, w życiu bym sam na to nie wpadł, nawet gośc od gaźników miał łamigłówkę, jutro zapodam foto elementu który był sprawcą zamieszania bo nie umiem tego fachowo opisać
https://www.facebook.com/FordMustang1968" onclick="window.open(this.href);return false;
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 81
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:54
- Model: 1966
- Kontakt:
Re: nie schodzi z obrotów podczas jazdy
czekam na foty mam identyczne objawy
sprężynę poprawiłem pedał wraca do końca , a obroty ie trzymaja
sprężynę poprawiłem pedał wraca do końca , a obroty ie trzymaja
Re: nie schodzi z obrotów podczas jazdy
auto mam znó u mechanika jak zawsze tym razem całe zawieszenie do wymiany ;/
ale poszukałem podobny gaźnik, problem tkwił w otwieraniu/zamykaniu przepustnicy, tzn na sucho się otwierała i zamykała normalnie ale po dodaniu gazu na maxa pojawiał się luz w miejscu gdzie oznaczyłem strzałką i powodował żę dwie przepustnice się nie domykały. Kombinerkami przegiałem ten element w prawo aby nie było żadnego luzu i teraz jest wszystko ok.
ale poszukałem podobny gaźnik, problem tkwił w otwieraniu/zamykaniu przepustnicy, tzn na sucho się otwierała i zamykała normalnie ale po dodaniu gazu na maxa pojawiał się luz w miejscu gdzie oznaczyłem strzałką i powodował żę dwie przepustnice się nie domykały. Kombinerkami przegiałem ten element w prawo aby nie było żadnego luzu i teraz jest wszystko ok.
https://www.facebook.com/FordMustang1968" onclick="window.open(this.href);return false;
- Sunny
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 2011-12-24, 19:53
- Model: 99' V6
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
Re: nie schodzi z obrotów podczas jazdy
widzę że te wasze klasyki to faktycznie trzeba skręcać śrubki w czasie jazdy
z zawieszeniem w coś wjechałeś czy po prostu się skończyło ?
z zawieszeniem w coś wjechałeś czy po prostu się skończyło ?
Re: nie schodzi z obrotów podczas jazdy
3 tygodnie temu bylo dobre teraz troche pojezdzilem i sie posypala prawa strona to odrazu wymienie cale na nowe
https://www.facebook.com/FordMustang1968" onclick="window.open(this.href);return false;
- MaciekW
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 490
- Rejestracja: 2012-07-28, 22:13
- Model: MY 2014 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: black
- Lokalizacja:: Kędzierzyn-Koźle
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Re: nie schodzi z obrotów podczas jazdy
Jeżeli samochód jest wyremontowany prawidłowo, to nie może się psuć co chwilę - o ile dobrze interpretuję fakty, to chyba większość mechaniki jest stara i nie ruszana, więc po kolei się psuje.Sunny pisze:widzę że te wasze klasyki to faktycznie trzeba skręcać śrubki w czasie jazdy
z zawieszeniem w coś wjechałeś czy po prostu się skończyło ?
Mnie się wydaje, że koledze ktoś wcisnął podpicowany złom, chyba że od początku było wiadomo, co zostało wyremontowane, a co nie.
Pozostaje życzyć wytrwałości w doprowadzaniu auta do porządku !
- Sunny
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 2011-12-24, 19:53
- Model: 99' V6
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
Re: nie schodzi z obrotów podczas jazdy
maciek 11 pisze:Jeżeli samochód jest wyremontowany prawidłowo, to nie może się psuć co chwilę - o ile dobrze interpretuję fakty, to chyba większość mechaniki jest stara i nie ruszana, więc po kolei się psuje.Sunny pisze:widzę że te wasze klasyki to faktycznie trzeba skręcać śrubki w czasie jazdy
z zawieszeniem w coś wjechałeś czy po prostu się skończyło ?
Mnie się wydaje, że koledze ktoś wcisnął podpicowany złom, chyba że od początku było wiadomo, co zostało wyremontowane, a co nie.
Pozostaje życzyć wytrwałości w doprowadzaniu auta do porządku !
taki żarcik z puszczeniem oka bo Rafała i Yoozka miałem okazję poznać, oboje z jednej miejscowości, dwa klasyki i ciągle coś wyskakuje (np. kończy się benzyna znienacka )
z dokręcaniem śrubek w czasie jazdy to cytat z Yoozka w czasie wspólnej wyprawy
no i offtop: Rafał, smakowały piwa ?
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: nie schodzi z obrotów podczas jazdy
Oj tam, oj tam klasyk tak ma że czasem coś wyskoczySunny pisze:maciek 11 pisze:Jeżeli samochód jest wyremontowany prawidłowo, to nie może się psuć co chwilę - o ile dobrze interpretuję fakty, to chyba większość mechaniki jest stara i nie ruszana, więc po kolei się psuje.Sunny pisze:widzę że te wasze klasyki to faktycznie trzeba skręcać śrubki w czasie jazdy
z zawieszeniem w coś wjechałeś czy po prostu się skończyło ?
Mnie się wydaje, że koledze ktoś wcisnął podpicowany złom, chyba że od początku było wiadomo, co zostało wyremontowane, a co nie.
Pozostaje życzyć wytrwałości w doprowadzaniu auta do porządku !
taki żarcik z puszczeniem oka bo Rafała i Yoozka miałem okazję poznać, oboje z jednej miejscowości, dwa klasyki i ciągle coś wyskakuje (np. kończy się benzyna znienacka )
z dokręcaniem śrubek w czasie jazdy to cytat z Yoozka w czasie wspólnej wyprawy
no i offtop: Rafał, smakowały piwa ?
Fakt że im dalej w las z remontem tym mniej tych niespodzianek, ale zawsze masz duży procent zregenerowanych części, które nie są nowe. Choć jak tak pomyśleć to te zregenerowane często są lepszej jakości niż reprodukcje (często azjatyckie). Ostatnio w V8 rozmawiałem też chwilę na temat reprodukcji bo koledzy pokazali mi listwę chromowaną podszybia i zapinki (reprodukcje)... masakra... odkształcały się w palcach...
Tutaj zawsze należy się liczyć że coś może nawalić bo to zupełnie inaczej zaprojektowane auta i tam nikt zbytnio się nie zastanawiał czy wąż się przypali albo przetrze, więc nawet jak nowy założysz to i tak po pewnym czasie może być bach...
Co do sprzętu kolegi to musi go ogarnąć bo ktoś zaniechał parę spraw niestety Ale już ostro działa
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69