[twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V
Nie wątpię, widziałem !. Pozdrawiam!!!
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V
A to prawda, że w 1964 był montowany generator( prądnica), a nie alternator?
- Resto
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 48
- Rejestracja: 2012-08-19, 20:54
- Model: zazwyczaj z I serii
- Silnik: inny V8
- Kolor: różniste
- Kontakt:
Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V
Tak właśnie było i tak jest wyposażony ten samochód.Piotrek86skc pisze:A to prawda, że w 1964 był montowany generator( prądnica), a nie alternator?
- twardydzik
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 55
- Rejestracja: 2012-04-16, 13:07
- Model: Convertible 1964 1/2
- Silnik: inny V8
- Kolor: Guardsman Blue
Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V
Dodam tylko, że zdecydowaliśmy na małe unowocześnienie "modernizacje" auta tj.: na zamianę prądnicy na alternator, doposażenie auta w wspomaganie hamulców bębnowych oraz przystosowanie silnika (utwardzenie gniazd zaworowych) do zasilania benzyna bezołowiową.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V
Powiedz coś więcej o tym utwardzaniu;) gdzie i za ile;P
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V
Prądnicy nie trzeba się bać, podobnie jak hamulców bębnowych.
Mam 2 auta z prądnicami i nigdy nie miałem powodu do narzekań i powodów żeby przerabiać na alternatory.
Bardzo mało jest Mustangów 64-1/2 z nie przerobioną prądnicą więc nie wymieniaj na ten alternator, zostaw oryginał.
Mam 2 auta z prądnicami i nigdy nie miałem powodu do narzekań i powodów żeby przerabiać na alternatory.
Bardzo mało jest Mustangów 64-1/2 z nie przerobioną prądnicą więc nie wymieniaj na ten alternator, zostaw oryginał.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- twardydzik
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 55
- Rejestracja: 2012-04-16, 13:07
- Model: Convertible 1964 1/2
- Silnik: inny V8
- Kolor: Guardsman Blue
Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V
Piotrek86skc
Co do wymiany gniazd zaworowych, nie chciałbym strzelić tu jakiejś gafy ale z tego co pamiętam wydaje mi się że są wymieniane wprasowywane nowe (utwardzone) gniazda zaworowe tylko wydechowe, potem ich uszczelnienie przy użyciu „specjalnego kleju” i spasowaniu zaworów do gniazd (jeśli coś przekręciłem to przepraszam poprawcie). O więcej szczegółów należało by poprosić o wypowiedzenie się w tym wątku Chłopaków z MustngResto czy robią to we własnym zakresie czy odsyłają tą do specjalizujących się w tej robocie warsztatów. Co do cenny mamy umowę na renowacje całego auta w którą wliczony jest koszt utwardzenia gniazd zaworowych, może też MustangResto uchyli tu rąbka tajemnicy.
6t07t
Dzięki za propozycję przedyskutujemy sprawę prądnicy z MustangResto przy najbliższej okazji.
PS. Jak będę miał tylko więcej szczegółów technicznych co do renowacji i zdjęcia z postępu prac obiecuje je od razu tu umieścić. Myślę że nastąpi to na początku maja.
Pozdrawiam.
Co do wymiany gniazd zaworowych, nie chciałbym strzelić tu jakiejś gafy ale z tego co pamiętam wydaje mi się że są wymieniane wprasowywane nowe (utwardzone) gniazda zaworowe tylko wydechowe, potem ich uszczelnienie przy użyciu „specjalnego kleju” i spasowaniu zaworów do gniazd (jeśli coś przekręciłem to przepraszam poprawcie). O więcej szczegółów należało by poprosić o wypowiedzenie się w tym wątku Chłopaków z MustngResto czy robią to we własnym zakresie czy odsyłają tą do specjalizujących się w tej robocie warsztatów. Co do cenny mamy umowę na renowacje całego auta w którą wliczony jest koszt utwardzenia gniazd zaworowych, może też MustangResto uchyli tu rąbka tajemnicy.
6t07t
Dzięki za propozycję przedyskutujemy sprawę prądnicy z MustangResto przy najbliższej okazji.
PS. Jak będę miał tylko więcej szczegółów technicznych co do renowacji i zdjęcia z postępu prac obiecuje je od razu tu umieścić. Myślę że nastąpi to na początku maja.
Pozdrawiam.
- Resto
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 48
- Rejestracja: 2012-08-19, 20:54
- Model: zazwyczaj z I serii
- Silnik: inny V8
- Kolor: różniste
- Kontakt:
Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V
Już odpowiadamy jak to wygląda:twardydzik pisze:O więcej szczegółów należało by poprosić o wypowiedzenie się w tym wątku Chłopaków z Mustang Resto
wymieniane są gniazda zaworów na nowe, wykonane są ze staliwa, które odporne jest na bardzo wysokie temperatury.
Dodam jeszcze, że oprócz wymiany gniazd zaworów, remont głowic polegał na planowaniu powierzchni, sprawdzeniu szczelności oraz wymianie prowadnic zaworowych wraz z docieraniem trzonków zaworów i przylgni.
A co do kosztów, to regeneracja głowic w silniku V8 mieści się w zakresie 1500 - 3500 zł w zależności od stanu silnika i zakresu prac.
- Resto
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 48
- Rejestracja: 2012-08-19, 20:54
- Model: zazwyczaj z I serii
- Silnik: inny V8
- Kolor: różniste
- Kontakt:
Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V
Pozwoliliśmy sobie dorzucić kilka zdjęć z renowacji silnika.
Korpus silnika świeżo po rozebraniu całości.
Zdemontowane tłoki wraz z korbowodami.
Głowice po renowacji.
Widok z innej perspektywy.
Niebawem pojawi się więcej zdjęć.
Korzystając z okazji życzymy Wszystkim zdrowych i spokojnych Świąt Wielkiej Nocy.
Pozdrowienia.
Korpus silnika świeżo po rozebraniu całości.
Zdemontowane tłoki wraz z korbowodami.
Głowice po renowacji.
Widok z innej perspektywy.
Niebawem pojawi się więcej zdjęć.
Korzystając z okazji życzymy Wszystkim zdrowych i spokojnych Świąt Wielkiej Nocy.
Pozdrowienia.
- twardydzik
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 55
- Rejestracja: 2012-04-16, 13:07
- Model: Convertible 1964 1/2
- Silnik: inny V8
- Kolor: Guardsman Blue
Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V
Witam wszystkich Mustango-holików!
Chciałbym podzielić się z Wami kolejną porcją informacji dot. renowacji naszego Mustanga.
Chłopaki z Mustang Resto bardzo mocno zaangażowali się w temat renowacji i włożyli bardzo dużo starań i pracy, czego efektem są poniższe zdjęcia:
Głowice oraz inne podzespoły silnika zostały pomalowane specjalna żaroodporną farbą
Kolektor dolotowy
Korpus silnika V8 260 po renowacji który został pomalowany wg. oryginału czarnym półmatem
Ponizej kilkia ujęć z renowacji skrzyni biegów C4
Regenaracja zespołu sterującego...
...wymiana elementów ciernych układu sprzęgieł
Automatyczna skrzynia biegów C4 po renowacji, przygotowana do zamontowania w samochodzie
I wreszcie odbudowa nadwozia - widok na tylne podłużnice
Kolejne elementy nadwozia
Zamontowana ściana grodziowa oraz połączone progi wraz z przednimi podłużnicami
Szczegóły połączenia podłużnic z progami
Pierwsze próby pasowania podłogi
Pierwsze próby pasowania całego nadwozia
Ponadto zostały odnowione ramki foteli, tylnej ławy, wiele elementów zawieszenia, układu kierowniczego, przeniesienia napędu oraz sporo innych części.
Powoli zbliżamy się do zakończenia prac blacharskich.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie!
C.D.N.
Chciałbym podzielić się z Wami kolejną porcją informacji dot. renowacji naszego Mustanga.
Chłopaki z Mustang Resto bardzo mocno zaangażowali się w temat renowacji i włożyli bardzo dużo starań i pracy, czego efektem są poniższe zdjęcia:
Głowice oraz inne podzespoły silnika zostały pomalowane specjalna żaroodporną farbą
Kolektor dolotowy
Korpus silnika V8 260 po renowacji który został pomalowany wg. oryginału czarnym półmatem
Ponizej kilkia ujęć z renowacji skrzyni biegów C4
Regenaracja zespołu sterującego...
...wymiana elementów ciernych układu sprzęgieł
Automatyczna skrzynia biegów C4 po renowacji, przygotowana do zamontowania w samochodzie
I wreszcie odbudowa nadwozia - widok na tylne podłużnice
Kolejne elementy nadwozia
Zamontowana ściana grodziowa oraz połączone progi wraz z przednimi podłużnicami
Szczegóły połączenia podłużnic z progami
Pierwsze próby pasowania podłogi
Pierwsze próby pasowania całego nadwozia
Ponadto zostały odnowione ramki foteli, tylnej ławy, wiele elementów zawieszenia, układu kierowniczego, przeniesienia napędu oraz sporo innych części.
Powoli zbliżamy się do zakończenia prac blacharskich.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie!
C.D.N.
- Resto
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 48
- Rejestracja: 2012-08-19, 20:54
- Model: zazwyczaj z I serii
- Silnik: inny V8
- Kolor: różniste
- Kontakt:
Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V
Prace poszły naprzód, więc uzupełniamy wpis.
Po wykonaniu wszystkich połączeń i usztywnieniu nadwozia, zapieliśmy Mustanga na ramę obrotową...
... na której dokonaliśmy reszty prac - tutaj pasowanie wsporników podłogi.
Łączenie wszystkich elementów podłogi.
Prace wykańczające.
Po wykonaniu wszystkich połączeń i usztywnieniu nadwozia, zapieliśmy Mustanga na ramę obrotową...
... na której dokonaliśmy reszty prac - tutaj pasowanie wsporników podłogi.
Łączenie wszystkich elementów podłogi.
Prace wykańczające.
- sim
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 219
- Rejestracja: 2009-11-13, 03:44
- Model: '87 GT Convertible
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Szary
Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V
Ładnie się dzieje. I tak jak rozmawialiśmy jadąc na Krzesiny. Niech Cię Pan Bóg broni by kiedykolwiek wkładać tam 289 ci czy 302 ci Cabrio w tym setupie to perełka
- Evening
- Forumowicz
- Posty: 317
- Rejestracja: 2009-11-16, 16:24
- Model: 302'cid 1975
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Medium copper metallic
Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V
Mustang jak mustang, ale w tle jest p1800
Mercury Comet '75
Dodge Dart '66
Chevrolet Bel Air '60
Plymouth Barracuda '69
Porsche 912 [race car]
Dodge Dart '66
Chevrolet Bel Air '60
Plymouth Barracuda '69
Porsche 912 [race car]
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V
No i to JENSEN. A ty zmykaj z ramy bo cię gonię z moim.
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
- Resto
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 48
- Rejestracja: 2012-08-19, 20:54
- Model: zazwyczaj z I serii
- Silnik: inny V8
- Kolor: różniste
- Kontakt:
Re: [twardydzik] Mustang 1964 1/2 V8 260 CID 2V
Gratuluję dobrego wzrokuEvening pisze:Mustang jak mustang, ale w tle jest p1800
Tak to Volvo P1800 w wersji Jensen, nie jest to Mustang, więc nie będziemy go tu prezentować, ale chętnych zapraszamy na stronę projektu:
http://www.mustang-resto.com/str_wew/realizacje_08.html
Pozdrowienia