Witam
Panowie, mam pewien dylemat. Remont karoserii chciałem wykorzystać do pewnych modyfikacji silnika, który i tak trzeba było wyjąć. Zregenerowałem i naprawiłem między innymi stare głowice żeliwne od silnika 289. Po zdjęciu głowic z silnika 302 okazało się, że blok ten ma inne kanały wodne, głowice z 289 nie pasują. Nie wiem co mam robić, dalej brnąć w silnik 302 z 93r.(chyba), czy może coś budować od podstaw na bazie 289? Dodatkowo za namową kolegów kupiłem zestaw :
http://www.cjponyparts.com/comp-cams-ca ... /312383-V/" onclick="window.open(this.href);return false;
Część tych gratów wykorzystałem do regeneracji i naprawy starych głowic 289. Po rozebraniu silnika 302 okazało się, że też wymaga jakiś drobnych napraw (widoczne panewki, nie do końca idealne głowice o mniejszej kompresji).
Co radzicie brnąć dalej w 302, szukając głowic z większą kompresją, czy budować nowy silnik 289? Dodam, że nie mam jeszcze bloku 289, któryś z kolegów wspominał,że ma taki blok 289 do odstąpienia.
Czekam na sugestie
pozdrawiam