Tak się trochę wtrące w temat..Jak zrobiłem porządek z twoim byłym autem to pali trasa 10-14, miasto 17 max 20,tor Poznań max 30koral pisze:mi GT 2005+ palil po miescie 25l/100km , GT z kompresorem Saleena 30l/100km, w trasie zarowno niedoladowany jak i doladowany potrafily zejsc do 9l/100km, a na Berlin 11l/100km ale wolno nie jechalem
rzeczywiste spalanie
- ARTUR GT
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 119
- Rejestracja: 2010-12-11, 23:19
- Model: MUSTANG GT 2005
- Silnik: V8 4.6
Re: rzeczywiste spalanie
ARTUR GT
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: rzeczywiste spalanie
Ty masz inna noge
mi w trasie malo palil, po miescie sporo
17l/100km po miescie to mit ,bo mialem kilka GT chocby te z podpisu i kazdy mi palil 22-25 po miescie,niezaleznie czy byl w nim porzadek czy nie
przy spokojnej jezdzie chwilowe spalanie po meiscie latem rzeczywiscie pokazywalo 17, ale ile mozna jechac GT spokojnie
realnie min 20 a trasa 10-12, srednio 15-16..
fakt ze najmnej z GT w trasie spalil mi wlasnei doladowany GT bo zeszedl na 8,9l/100km , niedoladowane GT 9,5-10,5 min spalanei na trasie,a w meiscie to zalezy od nogi i pory roku,nikt mi nie powie ze nei spali 25 jak mu sie wciska a do tego jest
ja po miescie czesto bokami latalem 
fakt ze najmnej z GT w trasie spalil mi wlasnei doladowany GT bo zeszedl na 8,9l/100km , niedoladowane GT 9,5-10,5 min spalanei na trasie,a w meiscie to zalezy od nogi i pory roku,nikt mi nie powie ze nei spali 25 jak mu sie wciska a do tego jest
Ostatnio zmieniony 2013-06-26, 19:06 przez Koral, łącznie zmieniany 1 raz.
-
caniggia
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: rzeczywiste spalanie
Mój aktualnie w trasie z autostradami i jazdą do 140 pali 11.5, w mieście ostatnio nie chce zejść poniżej 20:)
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: rzeczywiste spalanie
dokaldnie to samo mialy moje GT 4,6 V8caniggia pisze:Mój aktualnie w trasie z autostradami i jazdą do 140 pali 11.5, w mieście ostatnio nie chce zejść poniżej 20:)
Re: rzeczywiste spalanie
Mój też 20l w mieście ale w lecie,a w zimie na krótkich odcinkach 3-5km i staniu w korkach 27-28,tylko że jazda po Krakowie to masakra...trasa 90-120km.h 10l
- pavlito
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1328
- Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
- Model: GT 05 premium manual
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Sonic Blue
Re: rzeczywiste spalanie
Żeby porównać spalanie w mieście powinniśmy sobie wszyscy odpowiedzieć na takie pytania:
1. jaką część z przejeżdżanej trasy w km robimy na 3, 2 i 1 biegu. O 4 w godzinach szczytu nawet nie wspominam...
2. jak już opuścimy korek, jak dużo rozpędzamy się na zupełnie otwartej przepustnicy (nadganiając stracony czas),
3. jak dużo biegów redukujemy przy hamowaniu (choć przy trybie hamowania silnikiem ponoć spalanie jest minimalne),
4. jak często jeździmy z włączoną klimą, zwłaszcza przy ostrej jeździe.
Według moich obserwacji te czynniki głównie wpływają na wahana spalania miejskiego.
1. jaką część z przejeżdżanej trasy w km robimy na 3, 2 i 1 biegu. O 4 w godzinach szczytu nawet nie wspominam...
2. jak już opuścimy korek, jak dużo rozpędzamy się na zupełnie otwartej przepustnicy (nadganiając stracony czas),
3. jak dużo biegów redukujemy przy hamowaniu (choć przy trybie hamowania silnikiem ponoć spalanie jest minimalne),
4. jak często jeździmy z włączoną klimą, zwłaszcza przy ostrej jeździe.
Według moich obserwacji te czynniki głównie wpływają na wahana spalania miejskiego.
- escalar
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
- Model: GT Premium Bullitt
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarny metalik
- Kontakt:
Re: rzeczywiste spalanie
j.w.pavlito pisze:Żeby porównać spalanie w mieście powinniśmy sobie wszyscy odpowiedzieć na takie pytania:
1. jaką część z przejeżdżanej trasy w km robimy na 3, 2 i 1 biegu. O 4 w godzinach szczytu nawet nie wspominam...
2. jak już opuścimy korek, jak dużo rozpędzamy się na zupełnie otwartej przepustnicy (nadganiając stracony czas),
3. jak dużo biegów redukujemy przy hamowaniu (choć przy trybie hamowania silnikiem ponoć spalanie jest minimalne),
4. jak często jeździmy z włączoną klimą, zwłaszcza przy ostrej jeździe.
Według moich obserwacji te czynniki głównie wpływają na wahana spalania miejskiego.
mi pali od 9l/100km - 180 l/100km (to była najwyższa wartość chwilowego spalania zarejestrowana przez komputer przy przyspieszaniu na pierwszym biegu)
- tomek888
- Forumowicz
- Posty: 395
- Rejestracja: 2012-04-07, 20:54
- Model: GT Supercharged
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Alloy Grey
Re: rzeczywiste spalanie
Moj z kompresorem i do tego w automacie spala duuuużo:( Nie powiem żebym spokojnie jeżdził, bo kupiłem Mustanga żeby mieć frajdę z jazdy nie patrząc na spalanie, no i wychodzi nawet 35-40 l na mieście na 100km. A może przesadzam?
- Mały1973
- Forumowicz
- Posty: 688
- Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
- Model: Mustang Mach I 1971
- Silnik: inny V8
- Kolor: Medium Blue Metallic
- Kontakt:
Re: rzeczywiste spalanie
Przesadzasz bo mój tyle pali jezdzac spokojnietomek888 pisze:Moj z kompresorem i do tego w automacie spala duuuużo:( Nie powiem żebym spokojnie jeżdził, bo kupiłem Mustanga żeby mieć frajdę z jazdy nie patrząc na spalanie, no i wychodzi nawet 35-40 l na mieście na 100km. A może przesadzam?
- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
-
caniggia
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: rzeczywiste spalanie
Nie widziałem mustanga który pokazuje więCej niż 99:)escalar pisze:j.w.pavlito pisze:Żeby porównać spalanie w mieście powinniśmy sobie wszyscy odpowiedzieć na takie pytania:
1. jaką część z przejeżdżanej trasy w km robimy na 3, 2 i 1 biegu. O 4 w godzinach szczytu nawet nie wspominam...
2. jak już opuścimy korek, jak dużo rozpędzamy się na zupełnie otwartej przepustnicy (nadganiając stracony czas),
3. jak dużo biegów redukujemy przy hamowaniu (choć przy trybie hamowania silnikiem ponoć spalanie jest minimalne),
4. jak często jeździmy z włączoną klimą, zwłaszcza przy ostrej jeździe.
Według moich obserwacji te czynniki głównie wpływają na wahana spalania miejskiego.
mi pali od 9l/100km - 180 l/100km (to była najwyższa wartość chwilowego spalania zarejestrowana przez komputer przy przyspieszaniu na pierwszym biegu)
- escalar
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
- Model: GT Premium Bullitt
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarny metalik
- Kontakt:
Re: rzeczywiste spalanie
no to tutaj maszcaniggia pisze:Nie widziałem mustanga który pokazuje więCej niż 99:)escalar pisze:j.w.pavlito pisze:Żeby porównać spalanie w mieście powinniśmy sobie wszyscy odpowiedzieć na takie pytania:
1. jaką część z przejeżdżanej trasy w km robimy na 3, 2 i 1 biegu. O 4 w godzinach szczytu nawet nie wspominam...
2. jak już opuścimy korek, jak dużo rozpędzamy się na zupełnie otwartej przepustnicy (nadganiając stracony czas),
3. jak dużo biegów redukujemy przy hamowaniu (choć przy trybie hamowania silnikiem ponoć spalanie jest minimalne),
4. jak często jeździmy z włączoną klimą, zwłaszcza przy ostrej jeździe.
Według moich obserwacji te czynniki głównie wpływają na wahana spalania miejskiego.
mi pali od 9l/100km - 180 l/100km (to była najwyższa wartość chwilowego spalania zarejestrowana przez komputer przy przyspieszaniu na pierwszym biegu)

było więcej ale pozniej musialem trzymac kierownice oboma rękoma
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: rzeczywiste spalanie
Bardzo mozliwe bo mi palil ok 30 po miescie.. po zmianie wtryskuwaczy na wieksze komputer bedzie oszukieal wiec wtedy najlepiej lac pod korek i spraedzactomek888 pisze:Moj z kompresorem i do tego w automacie spala duuuużo:( Nie powiem żebym spokojnie jeżdził, bo kupiłem Mustanga żeby mieć frajdę z jazdy nie patrząc na spalanie, no i wychodzi nawet 35-40 l na mieście na 100km. A może przesadzam?
-
caniggia
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: rzeczywiste spalanie
Jak są nie zaprogramowane poprawnie lub w ogole to, to nic dziwnego.
Poprawnie zaprogramowane i pokazują tak samo.
A nowa v6 przy takim samym stylu jazdy jak gt poprzedni spala w zasadzie podobnie, właśnie taką jadę i mam 12 w trasie
Poprawnie zaprogramowane i pokazują tak samo.
A nowa v6 przy takim samym stylu jazdy jak gt poprzedni spala w zasadzie podobnie, właśnie taką jadę i mam 12 w trasie
- Baron
- Forumowicz
- Posty: 237
- Rejestracja: 2012-06-04, 20:11
- Model: GT Ford Perfomance
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: rzeczywiste spalanie
Ja muszę przyznać że po założeniu : http://www.americanmuscle.com/roush-axl ... 011gt.html" onclick="window.open(this.href);return false; spalanie wrosło drastycznie
jeżdżąc po mieście te 4/5km w jedna stronę dziennie nie może zejść poniżej 15L w trasienie nie zchodzi na mniej niż 13..... ALE NIE ŻAŁUJE 
- Baron
- Forumowicz
- Posty: 237
- Rejestracja: 2012-06-04, 20:11
- Model: GT Ford Perfomance
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: rzeczywiste spalanie
Tak mi sie tez wydawało ale zbieram sie z zakupem bama tunera żeby to jakoś ogarnąćcaniggia pisze:całkiem normalna sprawa...Baron pisze:Ja muszę przyznać że po założeniu : http://www.americanmuscle.com/roush-axl ... 011gt.html" onclick="window.open(this.href);return false; spalanie wrosło drastyczniejeżdżąc po mieście te 4/5km w jedna stronę dziennie nie może zejść poniżej 15L w trasienie nie zchodzi na mniej niż 13..... ALE NIE ŻAŁUJE

