marcinp pisze:yoozeq, a w którym dokładnie miejscu na bloku są te numery silnika. Mój już wylądował w komorze i nie mogę się doszukać, a też chciałem sprawdzić czy nie był podmieniony.
Zebrane info:
- na głowicy od góry po zdjęciu pokrywy "289 i jedna kropka" (zwykła głowica 289) , 289 i dwie kropki (głowica HIPO 289), brak 289 - głowica 302,

- po zdjęciu kolektora dolotowego od góry bloku 289 lub 302 w zależności jaki to blok, ale czasami może go nie być,
- na bloku silnika po demontażu rozrusznika tuż przy nim patrząc od spodu - rok produkcji itd..

- czy to jest 302 możesz sprawdzić też na wale powinien mieś wtedy symbol 2M, 1M to 289 - TO CHYBA NAJLEPSZA METODA + weryfikacja punktu poniżej

- oraz na mocowaniu tłoka do wału powinno być C8 to wtedy jest stroker 302
Generalnie 302 to stroker z 289 czyli różni się skokiem tłoka - jest większy, a części są wymienne więc jest bałagan...