Głowice mam z 72 od 302 i z 66 od 289... Chcę założyć te z 72 które na nim były bo mają większy zawór od dolotu.. Planuję usunąć niedoskonałości odlewnicze, w kanale wydechowym są takie nadlewki które również chcę usunąć.. no i remont .. Dostaną nowe sprężyny dobrane do wałka no i jak zaszaleję to zrobię zawory na trzy kąty... Tyle bo nie chcę za bardzo modyfikować - mój target to 250 - 300 kucy. Teraz chcę zrobić dół + głowice i zostać na std. dolocie + może gaźnik 2V od 351...6t07t pisze:Na 9,0-9,5 będzie ok.
Czy głowice modyfikujesz?? Tam jest dużo do zrobienia.
Ciągle jednak szukam ciekawego rozwiązania

 
			



 Ja już pewne elementy maluje bo zanim go złożę to jeszcze trochę minie więc nie chcę aby korozję łapał... A najwyżej na końcu siknę całość
  Ja już pewne elementy maluje bo zanim go złożę to jeszcze trochę minie więc nie chcę aby korozję łapał... A najwyżej na końcu siknę całość   Co masz na myśli pisząc tył silnika ( dzwonek i skrzynia ?) bo blok był pomalowany na niebiesko.
  Co masz na myśli pisząc tył silnika ( dzwonek i skrzynia ?) bo blok był pomalowany na niebiesko. a później to już tylko lakier silnik, wnętrze i na drogę
  a później to już tylko lakier silnik, wnętrze i na drogę   
   
 



 
   
 , które pójdą do ... rzędówki a z rzędówki oryginalne fomoco po renowacji do tego
 , które pójdą do ... rzędówki a z rzędówki oryginalne fomoco po renowacji do tego 









 Tak jak piszesz będą piaskowane i w proszek a raczej dwa najpierw podkładowa proszkowa cynkowa a później już zwykła czarna. Na święta powinny być gotowe... przynajmniej taki mam plan
  Tak jak piszesz będą piaskowane i w proszek a raczej dwa najpierw podkładowa proszkowa cynkowa a później już zwykła czarna. Na święta powinny być gotowe... przynajmniej taki mam plan  



![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)