15. kwietnia mają być 24 stopnie
Ogólnopolski zlot z okazji 45 lecie - pogaduchy
Moderatorzy: celibad, Przemek64, horse, celibad, Przemek64, horse
- Little Pony
- Forumowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: 2008-10-30, 21:53
- Model: yhm.... :)
- Silnik: inny V6
- Little Pony
- Forumowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: 2008-10-30, 21:53
- Model: yhm.... :)
- Silnik: inny V6
- pluzz
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
- Model: Coupe 289 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bialy
- Kontakt:
Zgadzam sie, ze historia nie jest kompletna ale nie mozna zbyt "technicznie" do tego podchodzic bo nawet wielkiego entuzjaste moze zabic wymienianie dat, pojemnosci, mocy, momentu i czego tam jeszcze. Tekst jest chyba dla tych, ktorych chcemy "zapalic" do naszej pasji a nie dla nas, ktorzy juz duzo wiedza a jak nie to sobie doczytaja.Pavulon_ pisze:jest troche braków w historii 1st gen - np. silnik 289 nie było oferowany od początku 64 roku a jak już był to był w trzech wersjach 200KM tzw. C Code, 225-A-code, oraz 271- K-code high performance.pluzz pisze:Mi sie tez strone podoba. Przeczytalem wszystkie teksty. Uklon w strone autorow.Bardzo dobrze napisane, bez zbednego zargonu, lekko i przystepnie.
Czekam na galerie
ale luzik i tak jest cacy, mogę ten tekst wzbogacić lekko jeśli nikt nie ma nic naprzeciw. Dla fanów 1st gen będzie to za mało.
Ja sie przyznam, ze historia mlodszych mustangow niewiele mnie interesuje ale tekst przeczytalem z zaciekawieniem. Gdyby tekst byl dluzszy lub nie tak plynnie napisany juz bym sie na pocztaku "wylaczyl" i nic nie dowiedzial...
Moim zdaniem hest GIT! Moze jak ktos napisze obszerniejsze info to mozna podpiac pod tekst przez linka typu: "Dowiedz sie wiecej...."
Pavulon jak tam auto?????? Nie bylo zadnej aktualizacji
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
no niby masz rację, co za dużo to nie zdrowo, ale dokładność musimy zachować, z tekstu wynika że mojego auta nie wyprodukowanopluzz pisze:
Zgadzam sie, ze historia nie jest kompletna ale nie mozna zbyt "technicznie" do tego podchodzic bo nawet wielkiego entuzjaste moze zabic wymienianie dat, pojemnosci, mocy, momentu i czego tam jeszcze. Tekst jest chyba dla tych, ktorych chcemy "zapalic" do naszej pasji a nie dla nas, ktorzy juz duzo wiedza a jak nie to sobie doczytaja.
nie zdążę, dziś przekazywałem kilka gratów do warsztatu i mam info że przy dobrych wiatrach na majówkę bedzie ready. Podkłady muszą trochę się ułożyć zanim będzie lakierowany, nie chce zeby potem coś wylazło. Także na zlot stawiam się na placu na piechotepluzz pisze:
Pavulon jak tam auto?????? Nie bylo zadnej aktualizacji Zdazysz na zlot?
-
MIRMAL
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 130
- Rejestracja: 2009-03-26, 12:24
- Model: Fastback 1965
- Silnik: inny V8
- Kolor: grafitowy
- Lokalizacja:: PIASTOW
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Do wszystkich chętnych.Moge na zlot zabrać komputer diagnostyczny do odczytu parametrów + komputer do tuningu elektronicznego.Będzie sporo czasu więc może ktos będzie chcial sprawdzic samochód .Będzie również możliwe podniesienie mocy samochodu +50 KM ,oczywiscie tylko czasowe ponieważ komputer tuningowy jest sparowany tylko z jednym samochodem.Jeżeli jesteście zainteresowani proszę potwierdzać.
Pozdrawiam Mirek.
Pozdrawiam Mirek.
-
alfatech
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
teoretycznie - w praktyce nawet sobie wszyscy nie pogadamyMIRMAL pisze:Będzie sporo czasu
Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
-
andronik
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black Metal
- Kontakt:
Apropos mapki ktora wkleil chmielu - na 1000000% nie damy rady przejechac tego w kolumnie - to jest ponad 5km przez miasto i 50 samochodow - pogubimy sie na pierwszych swiatlach - a te pewnie sa juz przy wyjezdzie z M1 ....
Nie wie ktos jak to wyglada, zeby zalatwic chociaz ze 2 radiowozy do eskorty? Inaczej bedzie lipa
Nie wie ktos jak to wyglada, zeby zalatwic chociaz ze 2 radiowozy do eskorty? Inaczej bedzie lipa
Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
No na to akurat nic nie moge poradzić.Jadąc dwoma pasami może się udać ale trzeba jechać powoli.Innej opcji nie ma, światła są wszędzie a to jest najdogodniejsza lokalizacja. Będziemy musieli czekać na siebie. Dlatego najlepszą trasą jest niebieska, więcej miejsca.
http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
Hmm, trzeba by do drogówki na Żeromskiego, sprawa jest o tyle skomplikowana że czas zaakceptowania zabezpieczenia przez komendanta wynosi 30 dni, czyli po ptakach. Chyba że ktoś z mediów zainteresowanych chciałby się tym zająć to może sprawę popchnąć.Bo na "lewo" to radiowozu się nie załatwi.andronik pisze: Nie wie ktos jak to wyglada, zeby zalatwic chociaz ze 2 radiowozy do eskorty? Inaczej bedzie lipa
http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com


