Jest bardziej wydajny ogólnie. Czy ja wiem czy super sprawa... nie jeździłem innym niż 4v, ale wg specyfikacji 67r z 4v ma tylko 25hp więcej od 2v. Tylko trzeba zaznaczyć że A-code nie różni się tylko gaźnikiem, bo jest kolektor - to wiadomo, inne tłoki itp.
Gaźnik cztero a dwu gardzielowy
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Gaźnik cztero a dwu gardzielowy
Było...
Jest bardziej wydajny ogólnie. Czy ja wiem czy super sprawa... nie jeździłem innym niż 4v, ale wg specyfikacji 67r z 4v ma tylko 25hp więcej od 2v. Tylko trzeba zaznaczyć że A-code nie różni się tylko gaźnikiem, bo jest kolektor - to wiadomo, inne tłoki itp.
Jest bardziej wydajny ogólnie. Czy ja wiem czy super sprawa... nie jeździłem innym niż 4v, ale wg specyfikacji 67r z 4v ma tylko 25hp więcej od 2v. Tylko trzeba zaznaczyć że A-code nie różni się tylko gaźnikiem, bo jest kolektor - to wiadomo, inne tłoki itp.
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
-
Acolt
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 38
- Rejestracja: 2014-10-03, 10:47
- Model: GT s550
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Kona Blue
- Lokalizacja:: Leszno
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: Gaźnik cztero a dwu gardzielowy
Czyli po prostu sa to dwa rozne modele silnikow? Tzn te same ale rozniace sie detalami? A w dzwieku jest jakas roznica?
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Gaźnik cztero a dwu gardzielowy
Dźwięk bardziej zależy od wydechu. Trzeba by przesłuchać różne opcje gaźnika na tym samym wydechu.
Blok jest 289 (jeszcze opcja 302 w 68r i 390 miał 4v) A-code od C-code różni się tłokami, osprzętem, blok ten sam. Wszystko już było opisywane na forum - użyj wyszukiwania. Ale do C-code (2v) można zmieniając tylko kolektor wsadzić gaźnik 4v, który nie da tak dobrych wyników jak w oryg. A-code. To trzeba zdefiniować...
Blok jest 289 (jeszcze opcja 302 w 68r i 390 miał 4v) A-code od C-code różni się tłokami, osprzętem, blok ten sam. Wszystko już było opisywane na forum - użyj wyszukiwania. Ale do C-code (2v) można zmieniając tylko kolektor wsadzić gaźnik 4v, który nie da tak dobrych wyników jak w oryg. A-code. To trzeba zdefiniować...
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M