witam
mam pytanko czy nowe fordy po 11 roku maja cos takiego jak wylaczanie awaryjne silnika po wypadku
samochod jest po wypadku poducha kierowcy wystrzelona
org kluczyk jest a auto nie odpala
jak zmostkuje sie przekaznik od rozrusznika to na krutko sie odpali
objaw jest taki jakby cos blokowalo ekeltronicznie zeby go nie odpalic
moze tam jest jakis czujnik zderzeniowy co ??
moze My key musi byc bo na dzwiach jest pad ale kluczyk jest org i elektornika dziala tylko nie chce odpalac
jest moze jakis spec od amerykanskich fordow w kujawsko pomorskim??
Prosba i problem z fordem po 11 roku
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
- speedster
- Forumowicz
- Posty: 509
- Rejestracja: 2011-12-05, 23:38
- Model: 93' Mustang LX 5.0
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Titanium Frost
Re: Prosba i problem z fordem po 11 roku
Stare fordy miały tzw inertia switch czyli przełącznik w tylnej burcie który wystarczyło wcisnąć aby przywrócić zasilanie pompie paliwa.Jeśli tylko posiadasz instrukcję to na pewno znajdziesz tam jak uruchomić auto po kolizji.
Wg tego
Should the vehicle shut-off after a collision due to this feature, the vehicle may be restarted by first turning the ignition switch to the OFF position and then turn the ignition switch to the ON position. In some instances the vehicle may not start the first time and may take one additional key cycle.
This is straight from the Ford manual, is has no physical fuel pump inertia switch, just module programs and the vehicle network wiring.
Nie są już montowane takie cuda,tylko rozwiązano to "programowo" wiec powinno wystarczyć przekręcenie kluczyka na off --> on Jeśli dalej nie pali to przyczyna może być gdzie indziej
Pewnie ktoś kto miał więcej doczynienia z rozbitkami będzie wiedział o co chodzi
Wg tego
Should the vehicle shut-off after a collision due to this feature, the vehicle may be restarted by first turning the ignition switch to the OFF position and then turn the ignition switch to the ON position. In some instances the vehicle may not start the first time and may take one additional key cycle.
This is straight from the Ford manual, is has no physical fuel pump inertia switch, just module programs and the vehicle network wiring.
Nie są już montowane takie cuda,tylko rozwiązano to "programowo" wiec powinno wystarczyć przekręcenie kluczyka na off --> on Jeśli dalej nie pali to przyczyna może być gdzie indziej
Pewnie ktoś kto miał więcej doczynienia z rozbitkami będzie wiedział o co chodzi

- andi74
- Forumowicz
- Posty: 1168
- Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
- Model: GT S550 GT350 Mod
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Szary Metalik
- Lokalizacja:: EU/PL
Re: Prosba i problem z fordem po 11 roku
samochod to rocznik 2013 model wychodzil od 2011 bo to ten z tym nowym 3.7 V6 przebieg 30k mil
ale pompe paliwa slychac jak sie zalacza i wylacza zaraz to tak jak by nie dochodzil sygnal do rozrusznika ze ma zakrecic
a jeszcze dodam ze na wyswietlaczu nie pojawia sie czy mamy P czy N czy D
moze czujnik polozenia skrzyni jest uszkodzony co ???
ale pompe paliwa slychac jak sie zalacza i wylacza zaraz to tak jak by nie dochodzil sygnal do rozrusznika ze ma zakrecic
a jeszcze dodam ze na wyswietlaczu nie pojawia sie czy mamy P czy N czy D
moze czujnik polozenia skrzyni jest uszkodzony co ???
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver