Post
autor: Wojtek_80 » 2014-12-26, 10:17
Oznaczenie na bloku C8-OE-6015-A wskazuje na to że to może być 289 z blokiem 302
"Near the end of the 1967 production run, Cleveland ran out of 289 blocks and substituted their new 302 block, C8-OE-6015-A and marked with 302 in the lifter valleys".
Ale u mnie głowice również oznaczone są jako 302 więc pewnie jest po swapie. Taka zagadka.
I jeszcze ciekawostka:
Przed rozebraniem samochodu na śrubki, wykonałem rytualne palenie gum i wszystko wskazywało na to że silnik jest jak żyleta - ładnie się wkręcał, bez większych wibracji itd., a po zdemontowaniu pokrywy zaworów niespodzianka:
Co ciekawe szpilka musiała się urwać dawno temu bo zużycie trzonka zaworu jest praktycznie zerowe w porównaniu do pozostałych które są mocno wyklepane, szczęśliwie jednak popychacz i dźwigienka zaworu zblokowały się w takim położeniu że nie miały kolizji z innymi pracującymi elementami.
Ostatnio zmieniony 2014-12-27, 00:28 przez
Wojtek_80, łącznie zmieniany 1 raz.
- rzęch, złom, wrak, gniot, szrot, paść, grat, szmelc, gruchot...
- chwila, chwila kochanie... SOBIE go kupiłem i to JA będę nim jeździł!