Mustang 5.0 gt vs camaro ss 2011+
- TPS
- Forumowicz
- Posty: 372
- Rejestracja: 2014-12-11, 08:45
- Model: 2024 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Taki jak u Zygzaka McQueena
- Lokalizacja:: Ućć
- Kontakt:
Re: Mustang 5.0 gt vs camaro ss 2011+
Jako autor opisu oraz Lotusa cieszę się na Twój komplement ;-)Olaf pisze:fakt, opis gość świetny zrobił : )
"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"
-
- Forumowicz
- Posty: 156
- Rejestracja: 2013-06-16, 18:16
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Deep impact blue
Re: Mustang 5.0 gt vs camaro ss 2011+
Wybór padł na mustanga z 2013 roku 5.0 gt. Dwie sztuki na celowniku, teraz czekamy na kasę i do ASO je bierzemy 

- Olaf
- Forumowicz
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: królewski błękit : )
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Mustang 5.0 gt vs camaro ss 2011+
no to gratulacje!!!
Wcześniej sprawdź po VINie czy nie był rozbity (opis jest na innych wątkach) etc.
Wcześniej sprawdź po VINie czy nie był rozbity (opis jest na innych wątkach) etc.
-
- Forumowicz
- Posty: 156
- Rejestracja: 2013-06-16, 18:16
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Deep impact blue
Re: Mustang 5.0 gt vs camaro ss 2011+
jesli chodzi o GTka moze byc nawet po wymianie zderzaka czy błotnika. I tak w ASO Forda mam znajomych, i rozbiorą cały przód celem ustalenia czy podłużnice nie tknięte, ocenią stan głowicy, zaworów itd. Normalnie za taką przyjemność 4 kafle musiałbym zapłacić, ale..
w sumie trzy już są

w sumie trzy już są

- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
-
- Forumowicz
- Posty: 156
- Rejestracja: 2013-06-16, 18:16
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Deep impact blue
Re: Mustang 5.0 gt vs camaro ss 2011+
A z czystej ciekawości - bo 5.0 raczej nagrany juz, z forum - spora różnica jest w eksploatacji gt500 2010 ( np http://otomoto.pl/ford-mustang-shelby-g ... 58476.html" onclick="window.open(this.href);return false; ) ? Gigantyczna różnica w spalaniu, cenach czesci, codziennej eksploatacji ? Pasują lampy tył z nowego gt (2013/14)? 

- Olaf
- Forumowicz
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: królewski błękit : )
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Mustang 5.0 gt vs camaro ss 2011+
duriv,
różnica w częściach jak między BMW 330 a M3... z tego co słyszałem to gigantyczna niestety
spalanie nie ma znaczenia , i tak dużo ; )
co do ''total loss'' to zawsze uważam, że:
a) Amerykanie to nie idioci i ''za darmo'' nie oddają lekko ''zadrapanych aut'', serio,
b) jak ktoś chce się toczyć 100km/h to wystarczy ''total loss'', ale jak ktoś chce pojechać 250-300 km/h no to ... jak coś jest z geometrią nie do naprawienia to przy gwałtownym hamowaniu (zawsze jakaś p.... zajedzie drogę) jest się albo na drodze albo na drzewie... taka delikatna różnica.
różnica w częściach jak między BMW 330 a M3... z tego co słyszałem to gigantyczna niestety

spalanie nie ma znaczenia , i tak dużo ; )
co do ''total loss'' to zawsze uważam, że:
a) Amerykanie to nie idioci i ''za darmo'' nie oddają lekko ''zadrapanych aut'', serio,
b) jak ktoś chce się toczyć 100km/h to wystarczy ''total loss'', ale jak ktoś chce pojechać 250-300 km/h no to ... jak coś jest z geometrią nie do naprawienia to przy gwałtownym hamowaniu (zawsze jakaś p.... zajedzie drogę) jest się albo na drodze albo na drzewie... taka delikatna różnica.
- Stangdaro
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 492
- Rejestracja: 2010-04-28, 13:13
- Model: GT '15
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Mustang 5.0 gt vs camaro ss 2011+
Spalanie plus minimum 5L na 100-kę
Części niestety droższe
Lampy nie pasują inaczej ukształtowany zderzak
a szybszy jest od GT dopiero powyżej 140-160... od zera 5.0 zarówno Automatem jak i manualem za każdym razem odchodziłem od GT500 z 2011 560KM
Części niestety droższe
Lampy nie pasują inaczej ukształtowany zderzak
a szybszy jest od GT dopiero powyżej 140-160... od zera 5.0 zarówno Automatem jak i manualem za każdym razem odchodziłem od GT500 z 2011 560KM
- Olaf
- Forumowicz
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: królewski błękit : )
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Mustang 5.0 gt vs camaro ss 2011+
co to :"Spalanie trasa 11 , mieszana jazda 14, a zabawa 17" to chyba dotyczy Corsy????
Ja mam zwykły GT 2005 i jak 'zabawa'' to 27 l minimum!! Nie wyobrażam sobie, zeby w GT500 było mniej...
Trasa 11 to jestem w stanie się zgodzić - jak ktoś jedzie jak ciotka to nawet 8,7l wyciąga (kumpel raz moim z Kielc do W-wy tyle miał - do dzisiaj jestem w szoku), ale w dużym mieście to min. 17-21 (korki) l. (GT 2005)

Ja mam zwykły GT 2005 i jak 'zabawa'' to 27 l minimum!! Nie wyobrażam sobie, zeby w GT500 było mniej...

Trasa 11 to jestem w stanie się zgodzić - jak ktoś jedzie jak ciotka to nawet 8,7l wyciąga (kumpel raz moim z Kielc do W-wy tyle miał - do dzisiaj jestem w szoku), ale w dużym mieście to min. 17-21 (korki) l. (GT 2005)
- Stangdaro
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 492
- Rejestracja: 2010-04-28, 13:13
- Model: GT '15
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Mustang 5.0 gt vs camaro ss 2011+
No Stachu to nie wiem jak Ty ten eco driving uprawiasz... miałem przyjemność wielokrotnie jeździć kolegi GT500 z 11 wsiadając bezpośrednio z 5.0 i spalanie tak jak wspomniałem przy podobnej jeździe nie zbliżało się nawet do GT 5.0 a prowadzenie jest praktycznie takie same przy GT500 z 11 i GT 5.0 po 11 przy 19" w 5.0... przy 18" jest trochę za miękki a GT z 10 nie miało elektrycznej przekładni kierowniczej tylko taką samą jak GT 05-09... stąd różnica w prowadzeniu i czuciu auta
Co do porównania osiągów to wiele wiele razy się próbowałem i nigdy od 0 do 140 nie dostałem batów od GT500 wręcz przeciwnie... co zresztą można było zobaczyć na ostatnim zlocie na torze Jastrząb było starcie GT5.0 z 11 vs GT500 z 11 i może to potwierdzić wielu klubowiczów którzy byli i widzieli na własne oczy ...
Swoją drogą GT500 to naprawdę fajne auto i nie pogardził bym nim, ma pazura jednak do codziennej jazdy i startu z pod świateł zdecydowanie 5.0
Co do porównania osiągów to wiele wiele razy się próbowałem i nigdy od 0 do 140 nie dostałem batów od GT500 wręcz przeciwnie... co zresztą można było zobaczyć na ostatnim zlocie na torze Jastrząb było starcie GT5.0 z 11 vs GT500 z 11 i może to potwierdzić wielu klubowiczów którzy byli i widzieli na własne oczy ...
Swoją drogą GT500 to naprawdę fajne auto i nie pogardził bym nim, ma pazura jednak do codziennej jazdy i startu z pod świateł zdecydowanie 5.0
- Stangdaro
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 492
- Rejestracja: 2010-04-28, 13:13
- Model: GT '15
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Mustang 5.0 gt vs camaro ss 2011+
Stoi sobie i czeka
5.0 vs GT500
" onclick="window.open(this.href);return false;

5.0 vs GT500
" onclick="window.open(this.href);return false;
- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Mustang 5.0 gt vs camaro ss 2011+
Bawić to się trzeba umiećStachu_xjr pisze:Spalanie trasa 11 , mieszana jazda 14, a zabawa 17 , jechałem GT z 2010 prowadzi sie do dupy jak 2005 , a GT500 całkowicie inaczej normalnie po Europejsku mam moc zawsze i to od samego dołu jak w TDI i umie ją przełożyc na asfalt super autoa co do przyspieszenia to chciałbym to sprawdzic bo jakoś nie wierze

Remember, There Is Life Beyond Grip
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: Mustang 5.0 gt vs camaro ss 2011+
Pali 30 i opier dala go każde v6 to chcecie przeczytac ??
pisze jak jest 14 spalania troche miasta i trasa 120-160 , a jakbys jechał na trasie tak koło 120 to 10 jest realne ,goniąc się po trasie nie przekroczyłem 18l ,może te twoje Gt500 miało przedmuchy
, na torze to sky is the limit

