Cześć,
Dzisiaj padł mi mustang, na środku drogi - kręci, kręci i nie chce zapalić. Wczoraj już dawał znać, że coś mu dolega, ale pomyślałem, że może przejdzie - nie przeszło.
Kręci, czuć benzynę, po zdjęciu kabla z cewki do kopułki i przyłożeniu gdzieś do masy nie widać iskry - więc chyba padła cewka Czy możę jakieś inne pomysły?
Ma ktoś może cewkę do V8?
Padla cewka zapłonowa - chyba?
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 68
- Rejestracja: 2014-03-18, 11:19
- Model: V6 Cabrio
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordowy
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: Padla cewka zapłonowa - chyba?
Okazało się, że rozszczelnił się i przegrzewał moduł zapłonowy Pasuje od Forda Aerostara - tak dla potomnych
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2122
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Padla cewka zapłonowa - chyba?
dopiero teraz zauważyłem ten temat,
u mnie zepsuta cewka charakteryzowała się tym, ze auto odpalało ale za moment gasło ( jak tylko cewka dostała temperatury).
Napisz od jakiego rocznika, modelu Aerostara ten moduł pasuje
u mnie zepsuta cewka charakteryzowała się tym, ze auto odpalało ale za moment gasło ( jak tylko cewka dostała temperatury).
Napisz od jakiego rocznika, modelu Aerostara ten moduł pasuje
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 68
- Rejestracja: 2014-03-18, 11:19
- Model: V6 Cabrio
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordowy
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: Padla cewka zapłonowa - chyba?
No u mnie było tak, że po około 15 minutach jazdy gasł, czasem zapalił ponownie, czasem chwilę trzeba było odczekać, a wczoraj padł na amen. Okazało się, że przegrzewał się moduł zapłonowy, dodatkowo obudowa była delikatnie uszkodzona i prawdopodobnie dostawał też wilgoci.
Pasuje od Aerostara 92-97 od wersji 3 litrowej.
Przy okazji, bo czuje się w obowiązku, muszę pochwalić Wasyla z https://www.facebook.com/ChesterWasylGarage" onclick="window.open(this.href);return false; za sprawne odnalezienie usterki i poszukanie zamiennika
Pasuje od Aerostara 92-97 od wersji 3 litrowej.
Przy okazji, bo czuje się w obowiązku, muszę pochwalić Wasyla z https://www.facebook.com/ChesterWasylGarage" onclick="window.open(this.href);return false; za sprawne odnalezienie usterki i poszukanie zamiennika
- MattGrzesio
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 33
- Rejestracja: 2015-02-08, 13:11
- Model: SN-95 2000
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
Re: Padla cewka zapłonowa - chyba?
Odświeżam
Mam podobny problem. Po ok. 20 min ostrzejszej jazdy silnik zaczyna przerywać.
Cewki sprawdzone, wtyki wyczyszczone. Na zimnym jest ok. Nawet po nagrzaniu też. Dopiero jak dostanie mocno w d..pę to po chwili zaczyna przebierać na garach.
Czy w GT z 2001 też jest taki moduł zapłonu i jak tak to gdzie on się znajduje? Będę wdzięczny za pomoc
Mam podobny problem. Po ok. 20 min ostrzejszej jazdy silnik zaczyna przerywać.
Cewki sprawdzone, wtyki wyczyszczone. Na zimnym jest ok. Nawet po nagrzaniu też. Dopiero jak dostanie mocno w d..pę to po chwili zaczyna przebierać na garach.
Czy w GT z 2001 też jest taki moduł zapłonu i jak tak to gdzie on się znajduje? Będę wdzięczny za pomoc