Tak mi dzisiaj przyszło na myśl... Skoro nasz nadworny tuner Cannigia oferuje także strojenie skrzyni automatycznej, a my sami jako użytkownicy mamy do dyspozycji "manualne" załączenie 3, 2 i 1 biegu, to mając odpowiednią wiedzę Pawła i zdolnego pana, który napisałby mały programik / zaprojektował płytkę drukowaną jesteśmy w stanie zrobić "overdrive" skrzyni i wymusić wrzucanie jednego z 5 biegów? To tylko moja hipoteza, ale generalnie dążę do tego, czy w naszych koniach dałoby się zrobić łopatki do zmiany biegów
 Głównie dla "bajeru", choć uważam że większa kontrola takim "Tiptroniciem" byłaby przydatna przy wyprzedzaniu lub na torze.
 Głównie dla "bajeru", choć uważam że większa kontrola takim "Tiptroniciem" byłaby przydatna przy wyprzedzaniu lub na torze.I jeszcze dwa pytania, automaty mają 5 biegów i lockup? Mamy skrzynie elektroniczne czy hydrauliczne? Mowa o rocznikach przed liftem i silnikach 4.0 i 4.6
 
			
 coś jak w F1.
 coś jak w F1.  . Zmieniasz położenie dźwigni na D. Odpowiednio wyprowadzasz przewody do kierownicy, a łopatki: wystarczy zwykłe przełączniki kupić, kawał blachy wyszlifować i dorobić mocowanie.
. Zmieniasz położenie dźwigni na D. Odpowiednio wyprowadzasz przewody do kierownicy, a łopatki: wystarczy zwykłe przełączniki kupić, kawał blachy wyszlifować i dorobić mocowanie. 
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif) Kwestia nagwintowania i odpowiedniego mocowania
 Kwestia nagwintowania i odpowiedniego mocowania