Ej, stronami tutaj są państwa, a nie diagnostaescalar pisze:61. Umawiające się Strony mogą dopuszczać odstępstwa od postanowień niniejszego załącznika w odniesieniu do pojazdów, które te Strony rejestrują i które mogą uczestniczyć w ruchu międzynarodowym:
a)zezwalając na używanie barwy żółtej samochodowej dla świateł pozycyjnych, wymienionych w ustępach 23 i 30 niniejszego załącznika, oraz świateł odblaskowych wymienionych w ustępie 29 niniejszego załącznika;
b)zezwalając na używanie barwy czerwonej dla tych świateł kierunkowskazów wymienionych w ustępie 39 niniejszego załącznika, które są umieszczone z tyłu pojazdu samochodowego;
c)zezwalając na używanie barwy czerwonej dla tych świateł wymienionych w ostatnim zdaniu ustępu 42 niniejszego załącznika, które są umieszczone z tyłu pojazdu samochodowego;
spotkanie z policją
Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...
- Olaf
- Forumowicz
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: królewski błękit : )
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
ja serio się boję, że takiego pierdzielnę, jak pisałem już z 3 razy stare Maluchy mi na jednopasmówce skręcały w lewo (a oczywiście ich żarówki/klosze są wyblakłe i nic nie widać) i już je prawie wyprzedzałem bo się wlokły a te chamy mi zajeżdzaą drogę - oczywiście dzwon byłby w dzwi kierowcy Malucha... Ja tam spoko przeżyłbym (duża streefa zgniotu w masce Mustanga) ale kierowcy Malucha to ... nie daję żadnych szans : (
no i kanał.
no i kanał.
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
strony czyli panstwa moga dopuszczac odstepstwa, ale jak widac Polska nie dopuszcza tych odstepstwLIZZARD pisze:Ej, stronami tutaj są państwa, a nie diagnostaescalar pisze:61. Umawiające się Strony mogą dopuszczać odstępstwa od postanowień niniejszego załącznika w odniesieniu do pojazdów, które te Strony rejestrują i które mogą uczestniczyć w ruchu międzynarodowym:
a)zezwalając na używanie barwy żółtej samochodowej dla świateł pozycyjnych, wymienionych w ustępach 23 i 30 niniejszego załącznika, oraz świateł odblaskowych wymienionych w ustępie 29 niniejszego załącznika;
b)zezwalając na używanie barwy czerwonej dla tych świateł kierunkowskazów wymienionych w ustępie 39 niniejszego załącznika, które są umieszczone z tyłu pojazdu samochodowego;
c)zezwalając na używanie barwy czerwonej dla tych świateł wymienionych w ostatnim zdaniu ustępu 42 niniejszego załącznika, które są umieszczone z tyłu pojazdu samochodowego;
- escalar
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
- Model: GT Premium Bullitt
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarny metalik
- Kontakt:
moi drodzy... nie spierajmy sie o to kto moze a kto nie dac pozwolenie bo to nie bedzie rzeczowa dyskusja. Rejestrujac auto nie idziesz do panstwa pokazywac auto, to diagnosta ma uprawnienia by oceniac stan techniczny Twojego auta.
Nasz rzad dal mu te uprawnienia, a on ma postepowac zgodnie z obowiazujacym prawem!
z traktatu wiedenskiego wynika moim zdaniem, ze rzad nasz zgodzil sie na to aby nasze auta mogly poruszac sie po polskich drogach bez dodatkowych przerobek...
umiescilem wczesniejszy wpis po to, by dowiedziec sie, czy ktos z was ma mozliwosc prawnego potwierdzenia mojej logiki myslenia....
osobiscie jestem przekonany, ze zapisy w traktacie wiedenskim daja prawo organom panstwowym: diagnostom, policji, urzedom miejskim do takiej interpretacji przepisow aby dopuszczac nasze auta do ruchu drogowego bez dodatkowych przerobek...
Nasz rzad dal mu te uprawnienia, a on ma postepowac zgodnie z obowiazujacym prawem!
z traktatu wiedenskiego wynika moim zdaniem, ze rzad nasz zgodzil sie na to aby nasze auta mogly poruszac sie po polskich drogach bez dodatkowych przerobek...
umiescilem wczesniejszy wpis po to, by dowiedziec sie, czy ktos z was ma mozliwosc prawnego potwierdzenia mojej logiki myslenia....
osobiscie jestem przekonany, ze zapisy w traktacie wiedenskim daja prawo organom panstwowym: diagnostom, policji, urzedom miejskim do takiej interpretacji przepisow aby dopuszczac nasze auta do ruchu drogowego bez dodatkowych przerobek...
I Twoje przekonania są słuszne, niemniej tylko w zakresie przekonań.escalar pisze:osobiscie jestem przekonany, ze zapisy w traktacie wiedenskim daja prawo organom panstwowym: diagnostom, policji, urzedom miejskim do takiej interpretacji przepisow aby dopuszczac nasze auta do ruchu drogowego bez dodatkowych przerobek...
Nasze państwo-rząd oczywiście, że ma prawo do uchwalania własnego prawa dopuszczającego odstępstwa wspomniane w konwencji wiedeńskiej. Problem w tym, że z takiego prawa nie skorzystało!!!
W RP obowiązują przepisy opublikowane w ustawie "Dziennik Ustaw z 2003 r. Nr 32 poz. 262", która to ustawa-rozporządzenie w ZAŁĄCZNIKU Nr 6 WARUNKI SZCZEGÓŁOWE DOTYCZĄCE ŚWIATEŁ ZEWNĘTRZNYCH POJAZDU SAMOCHODOWEGO I PRZYCZEPY szczegółowo określa zasady obowiązujące każdy pojazd dopuszczany do ruchu drogowego.
Reasumując, ów nieszczęśnik diagnosta, który dopuszcza pojazdy niezgodne z zapisami w/w załącznika, działa niezgodnie z prawem oraz użytkownik poruszający się takim pojazdem po drogach publicznych - również.
Takie są aspekty prawne i koniec i kropka, czy to się nam podoba czy nie.
Dla zainteresowanych cała ustawa tu: http://www.abc.com.pl/serwis/du/2003/0262.htm
A reszta jak w życiu.
Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...
- kaser1
- Forumowicz
- Posty: 226
- Rejestracja: 2009-02-26, 22:49
- Model: 1969 Mach 1 , 351W
- Silnik: inny V8
- Kolor: blu
- Lokalizacja:: Bydgoszcz
- Stajnia: Stajnia Bydgoszcz
LIZZARD pisze:I Twoje przekonania są słuszne, niemniej tylko w zakresie przekonań.escalar pisze:osobiscie jestem przekonany, ze zapisy w traktacie wiedenskim daja prawo organom panstwowym: diagnostom, policji, urzedom miejskim do takiej interpretacji przepisow aby dopuszczac nasze auta do ruchu drogowego bez dodatkowych przerobek...
Nasze państwo-rząd oczywiście, że ma prawo do uchwalania własnego prawa dopuszczającego odstępstwa wspomniane w konwencji wiedeńskiej. Problem w tym, że z takiego prawa nie skorzystało!!!
W RP obowiązują przepisy opublikowane w ustawie "Dziennik Ustaw z 2003 r. Nr 32 poz. 262", która to ustawa-rozporządzenie w ZAŁĄCZNIKU Nr 6 WARUNKI SZCZEGÓŁOWE DOTYCZĄCE ŚWIATEŁ ZEWNĘTRZNYCH POJAZDU SAMOCHODOWEGO I PRZYCZEPY szczegółowo określa zasady obowiązujące każdy pojazd dopuszczany do ruchu drogowego.
Reasumując, ów nieszczęśnik diagnosta, który dopuszcza pojazdy niezgodne z zapisami w/w załącznika, działa niezgodnie z prawem oraz użytkownik poruszający się takim pojazdem po drogach publicznych - również.
Takie są aspekty prawne i koniec i kropka, czy to się nam podoba czy nie.
Dla zainteresowanych cała ustawa tu: http://www.abc.com.pl/serwis/du/2003/0262.htm
A reszta jak w życiu.
Panowie, ja mam taki swój sposób, na zaspokojenie ciekawosci Policjanta.
Jeszcze , zaden którymjie zatrymal nie omieszkał się zapytać ,co mam pod maską.
Żeby za duzo nie gadać, zapraszam ich i pokazuję.
Wtredy im spada gacie i zamykaja się .
- Załączniki
-
- silnik9th.jpg (2.37 KiB) Przejrzano 4577 razy
-
- silnik9th.jpg (2.37 KiB) Przejrzano 4578 razy
KASER
-
Alexander25
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Wiecie moze jak to jest z lampami przeciwmgielnymi z tylu? Jak wlaczam przeciwmgielne to swieci mi sie mocniej cala lampa czyli tj wszystkie 3czerwone prostokaty(model z 1997). W lampach cofania mam kierunki zolte a lampa cofania jest oddzielna pod zderzakiem. Zastanawiam sie czy tylna lampa przeciwmgielna musi byc odzielnie od lamp mijania czy moze byc zintegrowana .
Może być zintegrowana ale musi być 8-10 cm od stopu chyba tak? gdzieś to już było poruszane.Alexander25 pisze:Wiecie moze jak to jest z lampami przeciwmgielnymi z tylu? Jak wlaczam przeciwmgielne to swieci mi sie mocniej cala lampa czyli tj wszystkie 3czerwone prostokaty(model z 1997). W lampach cofania mam kierunki zolte a lampa cofania jest oddzielna pod zderzakiem. Zastanawiam sie czy tylna lampa przeciwmgielna musi byc odzielnie od lamp mijania czy moze byc zintegrowana .
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
-
Rocky
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 25
- Rejestracja: 2008-12-04, 01:20
- Model: Mustang 2008
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: granatowy
Pytanie do ściągających te tylne EU lampy do mustanga 2005.Dlaczego po prostu nie przerobicie wstecznych na migacze(pomalowanie żarówek albo można kupić),a pod tylni zderzak zamontujecie centralnie malutką białą lampę jako wsteczny? Przeciwmgielne tylne można zrobić jako jeden z czerwonych pasków emitujący po naciśnięciu przycisku mocniejsze światło...Jako światła stopu palą mi się tylko skrajne paski żeby była ta przepisowa różnica.Skoro tak ubolewacie nad brakiem trzech świecących na czerwono pasków w tych EU lampach to przecież jest to rozwiązanie mało inwazyjne(nic nie trzeba ciąć),trzy paski dalej się świecą,zmiany są w pełni odwracalne. Owszem trzeba mieć dobrego fachowca bo to wymaga zabawy z elektroniką(musiał dorabiać nowy moduł) ale efekt jest naprawdę dobry i bliski oryginału. Ja tak przerobiłem tył(przód-dołożyłem małe żaróweczki małe do lamp przednich jako pozycyjne i odłączyłem kierunki,tak jak w europejskich autach)Lampki białej wstecznego jak się nie pali to w ogóle nie widać bo jest tak fajnie,centralnie pod zderzakiem schowana.Czy to i tak te tylne lampy nie spełniają prawnych wymagań że tak w ogóle tego nie tutaj rozważacie czy coś? (bo że przednie za wysoko świecą i oślepiają-to wiem ale glina tego na kontroli nie sprawdzi a diagnosta to mi podbił badania nawet nie oglądając auta ;) )
-
kaes
- Forumowicz
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
- Model: 2007
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
- Kontakt:
na tą "przepisową" różnicę to chyba nikt nie zwraca uwagi, nawet niektóre auta europejskie nie mają zachowanego tego odstępu. Ja to olałem i stopy dałem do środka, więc odstępu nie mam. Jak dotąd nikt się nie przywalił. Zresztą jeżdżąc z "nielegalnymi" światłami z przodu, to to jest chyba mniejsze zmartwienie 
CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

-
kuczko
- Forumowicz
- Posty: 129
- Rejestracja: 2008-10-08, 15:13
- Model: V6 2005
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Srebrny
- Kontakt:
Nosz ja pierdykam,
ale się wkur... jak już dawno nie pamiętam.
Właśnie mi sprzedali 10 punktów za 400 pln. W sumie z moimi 8 mam już 18 - to bardzo, bardzo niemiło. A jechałem 3pasmówką 100, ograniczenie do 50, nieoznakowany opelek zamrugał i dupa. Próbowałem pertraktować, nie brać faktury - nic. Teraz pewnie czeka mnie jakiś tam kurs na kasowanie 6 punktów, bo tak się nie da jeździć. Wracając starałem się nie przekraczać prędkości - ale to niemożliwe, jakbym jechał zgodnie z przepisami to wszyscy by na mnie trąbili, że się wlokę. Ale jestem zły, no mówię Wam.
ale się wkur... jak już dawno nie pamiętam.
Właśnie mi sprzedali 10 punktów za 400 pln. W sumie z moimi 8 mam już 18 - to bardzo, bardzo niemiło. A jechałem 3pasmówką 100, ograniczenie do 50, nieoznakowany opelek zamrugał i dupa. Próbowałem pertraktować, nie brać faktury - nic. Teraz pewnie czeka mnie jakiś tam kurs na kasowanie 6 punktów, bo tak się nie da jeździć. Wracając starałem się nie przekraczać prędkości - ale to niemożliwe, jakbym jechał zgodnie z przepisami to wszyscy by na mnie trąbili, że się wlokę. Ale jestem zły, no mówię Wam.
