Problem rozrządu 4.6
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Problem rozrządu 4.6
Czwarty Mustang 4.6 z przebiegiem w granicach 70k w którym rozrząd nadaje się do śmietnika i cudem daje się głowice uratować. W każdym przypadku przyczyną jest wyciśnięcie uszczelek pod napinaczami i brak ciśnienia na nich i na głowicach/rozrządzie. Koszt części włącznie z popychaczami to 4600 brutto, oryginał Ford.
Re: Problem rozrządu 4.6
Czy owe uszczelki napinaczy , to element ktory wymieniamy razem z rozrzadem ? Jak kupie nowy rozrzad , lancuchy, napinacze itd ..... to te uszczelki sa w tych napinaczach?
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Problem rozrządu 4.6
Tak, napinacze są z uszczelką.Yaak pisze:Czy owe uszczelki napinaczy , to element ktory wymieniamy razem z rozrzadem ? Jak kupie nowy rozrzad , lancuchy, napinacze itd ..... to te uszczelki sa w tych napinaczach?
http://www.rockauto.com/catalog/moreinf ... cc=1432173" onclick="window.open(this.href);return false;
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs