Problem rozrządu 4.6

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Problem rozrządu 4.6

Post autor: caniggia » 2015-11-01, 16:30

Czwarty Mustang 4.6 z przebiegiem w granicach 70k w którym rozrząd nadaje się do śmietnika i cudem daje się głowice uratować. W każdym przypadku przyczyną jest wyciśnięcie uszczelek pod napinaczami i brak ciśnienia na nich i na głowicach/rozrządzie. Koszt części włącznie z popychaczami to 4600 brutto, oryginał Ford.



Yaak
Forumowicz
Posty: 229
Rejestracja: 2014-05-05, 18:43
Silnik: V8 4.6

Re: Problem rozrządu 4.6

Post autor: Yaak » 2015-11-02, 15:33

Czy owe uszczelki napinaczy , to element ktory wymieniamy razem z rozrzadem ? Jak kupie nowy rozrzad , lancuchy, napinacze itd ..... to te uszczelki sa w tych napinaczach?



Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 764
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: Problem rozrządu 4.6

Post autor: empi1955 » 2015-11-02, 20:22

Yaak pisze:Czy owe uszczelki napinaczy , to element ktory wymieniamy razem z rozrzadem ? Jak kupie nowy rozrzad , lancuchy, napinacze itd ..... to te uszczelki sa w tych napinaczach?
Tak, napinacze są z uszczelką.
http://www.rockauto.com/catalog/moreinf ... cc=1432173" onclick="window.open(this.href);return false;


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”