Oprogramowanie do interfejsów diagnostycznych

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
no name
Stowarzyszenie MKP
Posty: 180
Rejestracja: 2015-03-27, 12:38
Model: Bullitt 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Highland Green
Lokalizacja:: za miastem
Stajnia: Stajnia Pomorze

Oprogramowanie do interfejsów diagnostycznych

Post autor: no name » 2016-06-07, 08:53

Czołem
Ponieważ wciąż mi wyskakuje check engine wykazujący błąd nieszczelności oparów paliwowych - wymieniłem korek na korek z kluczykiem ;) , mam pytanko: Czy do interfejsu OBD jest dedykowane jakieś oprogramowanie specjalnie do Mustanga.
Przy okazji jaką kosteczkę proponujecie do zakupu ?
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
StarszyWajchowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 563
Rejestracja: 2015-05-08, 02:03
Model: 73 Mach 1 429
Silnik: inny V8
Kolor: yellow hornet
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Oprogramowanie do interfejsów diagnostycznych

Post autor: StarszyWajchowy » 2016-06-07, 10:59

Cześć,

Ja używam czegoś takiego http://www.hoagiegarage.com/products/2015/3/23/vgate
https://automotohit.pl/Interfejs-diagno ... -3-na-WiFi
Maja wersje dedykowana na iPhone jak również na Androida
Znajdziesz bez trudu rowniez na Alledrogo


Tomek

Awatar użytkownika
no name
Stowarzyszenie MKP
Posty: 180
Rejestracja: 2015-03-27, 12:38
Model: Bullitt 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Highland Green
Lokalizacja:: za miastem
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Oprogramowanie do interfejsów diagnostycznych

Post autor: no name » 2016-06-07, 11:02

Dzięki ;)
Zatem pozostała tylko jedna wątpliwość: Jaką apkę wybrać z DashCommand, OBD Fusion, EOBD Facile do konika?



Awatar użytkownika
Radziu
Forumowicz
Posty: 496
Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
Model: 2012 Premium Pony
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Oprogramowanie do interfejsów diagnostycznych

Post autor: Radziu » 2016-06-07, 11:16

Ten problem z oparami da się łatwo rozwiązać, też go miałem. Otóż podstawowa rzecz to po zakończeniu tankowania, nie wyjmować pistoleta przez kilka dobrych sekund, żeby kropelki paliwa nie spadły poza ten sprytny fordowski korek. Dodatkowo przy wyjmowaniu pistoleta trzeba delikatnie poruszać go na boki, żeby w korku wlewu nic się nie zblokowało i nie zacieło przy wyciąganiu. Kiedy jest już kontrolka check engine i nie gaśnie, to trzeba odpiąć akumulator na kilka minut i po podłączeniu kontrolka znika. Jeżeli przestrzega się kilku pierwszy rad, to już więcej w tym temacie się nie zapali ;)



Awatar użytkownika
no name
Stowarzyszenie MKP
Posty: 180
Rejestracja: 2015-03-27, 12:38
Model: Bullitt 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Highland Green
Lokalizacja:: za miastem
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Oprogramowanie do interfejsów diagnostycznych

Post autor: no name » 2016-06-07, 11:23

sprawdzimy zatem czy otrzepanie pistoleciku wystarczy :P



Awatar użytkownika
StarszyWajchowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 563
Rejestracja: 2015-05-08, 02:03
Model: 73 Mach 1 429
Silnik: inny V8
Kolor: yellow hornet
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Oprogramowanie do interfejsów diagnostycznych

Post autor: StarszyWajchowy » 2016-06-07, 11:58

no name pisze:sprawdzimy zatem czy otrzepanie pistoleciku wystarczy :P
Na pewno nie zaszkodzi "otrzepanie pistoleciku" :rotfl:


Tomek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”