[S197] Ciężko chodząca kierownica 2005 V8 oraz problemy TSC

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
lowrider
Młodszy Forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 2008-09-24, 23:48
Model: FORD MUSTANG GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: srebrny
Kontakt:

[S197] Ciężko chodząca kierownica 2005 V8 oraz problemy TSC

Post autor: lowrider » 2009-06-02, 20:13

Witam, jako nowy posiadacz mustanga na początku zawsze jakies problemy, otorz ciężko mi chodzi kierownica strasznie, na zakretach to juz porażka. jak wychodze z zakretu to odbija ale powoli i nie do konca, tak mnie to wkurza że szok.. mial ktos podobny problem? Zanim pojade do mechanika i zamowie milion czesci, moze ktoś wie jak to naprawic? na 1 rzut oka w warsztacie kazali wymienić krzyżak na drazku kierowniczym ... help..

Drugi problem to taki ze wlącam TSC na off - mieli koła, wyłączam - tez mieli... o co tu chodzi? mam coś zwalone? czy przy włączonej tej opcji powinno sie cos pojawiać na desce? bo u mnie tylko widac na przycisku TSC - OFF.. ale to nic nie daje..?? help2 ..
Ostatnio zmieniony 2009-06-17, 11:04 przez lowrider, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-06-02, 20:24

Tylko na przycisku gdy jest wyłączona.
Co masz na myśli mówiąc "mieli koła?



Awatar użytkownika
lowrider
Młodszy Forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 2008-09-24, 23:48
Model: FORD MUSTANG GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: srebrny
Kontakt:

Post autor: lowrider » 2009-06-02, 21:08

mieli koła tzn ze koła dostają poślizgu przy ostrym ruszaniu, a chyba nie powinny raczej?



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-06-02, 22:42

Bo te nasze TCS to taki ToTolotek - raz dziala jak bysmy chcieli raz jak by go nie bylo - o to sie nie martw .. tak powino byc .. ( jak sie myle poprawcie )



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-06-02, 22:50

lowrider pisze:mieli koła tzn ze koła dostają poślizgu przy ostrym ruszaniu, a chyba nie powinny raczej?
Na jednym i drugim mieli kołami. Spróbuj na mokrym wtedy przy włączonej trakcji przy dłuższym poślizgu powinno ci przydusić auto. Ta trakcja odcina obroty i to cała jej filozofia.
Inaczej możesz to sprawdzić stawiając tylne zawieszenie na koziołkach i wrzuć jedynkę i dodaj gazu gdzieś przy 1500 obrotów będzie ci dusić auto na włączonej trakcji a na wyłączonej spokojnie kręci się wyżej.

Odnośnie kierownicy to ja bym powiedział ze wysiadło wspomaganie - sprawdzałeś płyn wspomagania, wszystko ok?


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
pavlito
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1328
Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
Model: GT 05 premium manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Post autor: pavlito » 2009-06-02, 23:09

Też stawiam na wspomaganie. Czy obserwujesz jakąś różnicę przed i po zapaleniu silnika?

Co do TCS, to już nie jeden się naciął... wydaje się, że jej nie ma, a potem załącza się nagle, kiedy Ty już panujesz nad poślizgiem i wtedy... już nie panujesz :hyhy: Generalnie to się nadaje do rozpędzania po prostej na mokrym.



Awatar użytkownika
lowrider
Młodszy Forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 2008-09-24, 23:48
Model: FORD MUSTANG GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: srebrny
Kontakt:

Post autor: lowrider » 2009-06-03, 00:14

przed zapaleniem jest tragedia a po zapaleniu juz kiszka. wiec to mozliwe ze to nie ten krzyzak? najgorsze ze jak podjechalem na podnosniku do gory to roznica niewielka w kreceniu jest w porownaniu jak stoi na ziemi..... hmmmmmm



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-06-03, 10:30

lowrider, z tą kierownicą.. takiego kupiłeś czy to stało się pewnego razu?
Bo jeśli płyn w układzie wspomagania masz, pompa działa to zostaje tylko jedno.. rozwalona listwa wspomagania.. :(

Wiosną jak byłem z kumplem na ukrainie wpakowaliśmy się w zaj3bistą dziurę w drodze jego toyotą w czego efekcie rozwaliliśmy oponę, ugieliśmy felgę i coś się ugieło w listwie wspomagania.. kierownica zaczęła mega cieżko chodzić. Jednakże zaznaczam że listwa po tym niezaczęła cieknąć, była nadal szczelna.
(na 100% ugięły się zęby w niej albo śruba atakująca i to zaczęło stawiać opór.. niepowiem któro bo chętnych do rozbierania listwy przy takiej masie roboty zabrakło :hyhy: )

Więc moje założenie brzmi: może ktoś autem się wpakował w jakąś dziurę i tak samo pouginał mechanizm w listwie wspomagania? może auto było uderzone w koło z któregoś boku i uderzenie poszło też na listwe? Wcześniejszy właściciel powymieniał opony/felgi czy co tam jeszcze się ugieło a listwe wspomagania ze względu na koszty i trochę zabawy przy tym najzwyczajniej olał? :niepewny:


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
Mały1973
Forumowicz
Posty: 688
Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
Model: Mustang Mach I 1971
Silnik: inny V8
Kolor: Medium Blue Metallic
Kontakt:

Post autor: Mały1973 » 2009-06-03, 10:34

taki mały żarcik mi się nasunął, może Straż Miejska założyła Ci blokade ? :P


- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation

Awatar użytkownika
lowrider
Młodszy Forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 2008-09-24, 23:48
Model: FORD MUSTANG GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: srebrny
Kontakt:

Post autor: lowrider » 2009-06-03, 17:31

a patrz cos mi w lusterku wstecznym sfrunelo i jest lzej;) ... a tak powaznie to podjechalem do auto auto i chca mi na 2 dni samochod zabrac by to zdiagnozowac, podlaczyc do jakiegos urzącha ktore niby sprawdi wszystkie zaworki w pompie, cholera wie, niewiem co juz robic:(



Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-06-03, 22:19

2 DNI?! pewnie jeszcze nie wiedzą jak się do tego zabrać. lepiej ich omijaj, bo Ci autko s....psują.


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-06-04, 00:07

:rotfl: :rotfl:
lowrider, niedawaj im auta! Chyba że Ci nieprzeszkadza, że chłopaki będą się na nim uczyć itd.. :wstyd:
Next please :)


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2450
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2009-06-04, 06:06

Przez dwa dni mogą coś wykręcić lub zamienić ja bym im niedawał



Awatar użytkownika
lowrider
Młodszy Forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 2008-09-24, 23:48
Model: FORD MUSTANG GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: srebrny
Kontakt:

Post autor: lowrider » 2009-06-05, 22:46

Dzis nasmarowalem krzyzak i odpuscilo, jest o wieeeeele lepiej ;))))) ale jeszcze to nie to do konca, a ja chce perfekt... we wtorek rozbieram krzyzak... w imie ojca i syna zeby to bylo tylko to;))



ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”