[Pavulon_] - Mustang Coupe, 1966

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-05-22, 22:30

dzięki dzięki :)

kolejny update przed wyjazdem do Olesna :] 05.06

do zoba!



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-06-03, 17:58

Pavulon_ pisze:kolejny update przed wyjazdem do Olesna :] 05.06
No i czekam i czekam na ten apdejt i nic :zalamany:

Juz powinienes miac to autko wystarczajaco dlugo, zeby pstryknac kilka fotek :D

I jedno pytanie pozakonkursowe (moze juz pytalem - nie pamietam): Ile kosztuje w PL ubezpieczenie takiego autka?

Bo ja wlasnie szukam ubezpieczenia dla mojego '65 i kurcze ciezko jest :kwasny: Robia z wszystkim problemy! A to, ze na ulicy trzymany, a to, ze wartosc zadeklarowana jest za duza, a to, ze prawo jazdy UK mam od kilku miesiecy (ale uprawnienia posiadam od lat 13) a to znowu bez Assisstance..... - kurna co roku to samo!!! Mam nadzieje, ze te angielskie sposoby ubezpieczeniowe nigdy do Polski nie dotra :zdegustowany:

Pozdro!


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-06-04, 14:41

No przecież Pavulon pisał, że na wczasy gdzieś wyjeżdża, to co mu głowę zawracasz? Się chłopak zestresuje jeszcze...przyjedzie to wrzuci. Spokojnie. :)
A co do ubezpieczenia, to OC kosztuje kilkaset złotych i problemu nie robią (zabytek), a AC to jeszcze nie sprawdzałem. Piętro niżej koleżanka prowadzi ubezpieczenia, to się zapytam. Tylko jakieś dane podaj. Wartość, rocznik, jak zarejestrowany...


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-06-04, 19:18

ufff, wlasnie dotarłem z krótkiego urlopu, jutro odbieram auto i od razu śmigam do Olesna, nie wiem czy dam rade wrzucić foty jakieś konkretne, kilka które dostałem od chłopaków z warsztatu od razu zapodaje. Musze wyciągnąć wiecej fot jak postępowały prace, moje to pewnie już z Olesna będą. Troche jednak martwi mnie ta ... pogoda ...

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-06-04, 23:25

Wiecej Pawel! Wiecej!!! :]


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-06-05, 06:52

Pluzz, opanuj się! Wołasz jak w niemieckim pornosie :rotfl: !
Co do ubezpieczenia, to 433,-zł płaciłem za OC swojego 66 - załoroczne. AC - odpowiedź będę miał dzisiaj, ale były problemy z wartością (a skąd ona, bo w tabelach Eurotax takiego pojazdu nie ma?), zabezpieczeniami. Zobaczymy, dam znać co i jak. Wartość podałem 40 tys. zł dla Mustanga 66. Tak przykładowo.


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2009-06-05, 08:12

Ja do Olesna przyjadę na pewno ale jeszcze nie Mustangiem :wstyd:
Gdzie bedzie o 16:30 prezentacja aut??
Muszę się napatrzeć i nasłuchać tak żeby mi robota z moim potem szybciej szła :D
Pogoda jak na razie ładna :padam:
pozdrawiam
:papa:



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-06-05, 10:52

Dezo pisze:Pluzz, opanuj się! Wołasz jak w niemieckim pornosie :rotfl: !
bo tez i pragnienia mam podobne ;)
Dezo pisze:Co do ubezpieczenia, to 433,-zł płaciłem za OC swojego 66 - załoroczne. AC - odpowiedź będę miał dzisiaj, ale były problemy z wartością (a skąd ona, bo w tabelach Eurotax takiego pojazdu nie ma?), zabezpieczeniami. Zobaczymy, dam znać co i jak. Wartość podałem 40 tys. zł dla Mustanga 66. Tak przykładowo.
Dzieki! Tak sie tylko z ciekawosci pytam w razie gdybym mial wracac. Mi tutaj spiewaja okolo £200 za: caly rok, AC, uzgodniona wartosc £15k (po dostarczeniu zdjec, dokumentacji prac i wycenie specjalisty z klubu), trzymany na ulicy, Road Assistance i kilka innych gadzetow.

Nie jest zle ale probuje wcisnac jeszcze ubezpieczenie na "track days" i z tym jest gorzej :/


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-06-05, 11:14

Spokojnie, mi początkowo dziewczyna też opowiadała o potrzebie dokonania wyceny auta, ale jej to wybiłem z głowy. Ostatecznie wspomogą się cenami z internetu i amerykańskimi tabelami cen dla klasyków. Co do zabezpieczeń, to powiedziałem, że żadnych nie mogę zakładać, bo to będzie stanowić zabronioną ingerencję w zabytek, a konserwator nie pozwala ( ;) ) i chyba przeszło.
Teraz drapią się w głowę, dzwonią po centaralach, a ja czekam jaką stawkę mi zaproponują :D . Jako bonus mogłem podać, że auto jest garażowane, a garaż znajduje się na ogrodzonej posesji. Sprawdzę jak będzie z "garażowaniem" na ulicy (nawiasem mówiąc Pluzz, toż to profanacja :( ).


Samotny Wilk

Jakkas
Młodszy Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 2009-05-30, 14:36
Model: Ford Mustang 1965 coupe
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Jakkas » 2009-06-05, 11:22

Autko piękne, ja sam nie mogę się już doczekać aż mi mojego zdjęcia podeślą. A co do garażowania mam jedno głupie pytanie - jaki jest promień skrętu starego konika, mam podziemny parking u siebie i szczerze jakoś tego nie widzę żeby wjechać i wyjechać w całości... a tego wolałbym uniknąć :kwasny:


If You can't hear it before You can see it... what's the point ?

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-06-05, 11:38

Jakkas, jaki jest promień skrętu starego konika to nie wiem... Ale wiem, że mam równiez Chryslera PT Cruiser z 2006r. i ten pojazd ma znacznie gorszy (większy) promień skrętu niż Mustang 66 :) . 66 zawijam wszędzie ze spokojem, a PITem to muszę zawsze brać niezły zamach albo kręcić na dwa-trzy razy w ciasnych miejscach... Także myślę, że z wjazdem swoim konikiem nie będziesz miał najmniejszych problemów.
Dodam, że PIT ma wspomaganie kierownicy, a 66 nie ma :rotfl: .


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-06-05, 12:33

pluzz pisze:
Dezo pisze:Pluzz, opanuj się! Wołasz jak w niemieckim pornosie :rotfl: !
bo tez i pragnienia mam podobne ;)
a co z Twoim 65 ? ze dwa tygodnie temu już miał być odpalany mówiłeś, nie odpalił czy co ? :P ;) ;)
Jakkas pisze:A co do garażowania mam jedno głupie pytanie - jaki jest promień skrętu starego konika, mam podziemny parking u siebie i szczerze jakoś tego nie widzę żeby wjechać i wyjechać w całości... a tego wolałbym uniknąć :kwasny:
parkowałem swojego przez kilka miesięcy w garażu podziemnym, nie ma problemu z manewrowaniem chociaż trzeba czasem i na dwa razy 'wziąć' jakiś zakręt. Teraz mam 'normalny' garaż i wjeżdżam na raz tyłem.



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-06-05, 12:36

Pavulon, a dlaczego tyłem? Masz myszy w garażu, które musisz spalinami podtruwać? :rotfl:


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-06-05, 13:49

Pavulon_ pisze:a co z Twoim 65 ? ze dwa tygodnie temu już miał być odpalany mówiłeś, nie odpalił czy co ?
Bylo kilka problemow. Najpierw nie chcial palic i okazalo sie, ze padla (nowa :zdziwko: ) cewka. Potem Damon przez pomylke dostal zle uszczelki pod kolektor i po odpaleniu cieklo mu tak jak mi ostatnio pieniadze przez palce :P . W kazdym razie to jest naprawione, samochod odpalil i podobno przyjemnie "huczy, ze az trzeszczy" ;)

Wstepny odbior 13-tego (ale juz sie nie napalam bo te daty sa wciaz przesuwane a najwczesniejsza obiecanka jaka pamietam byl 27 luty :rotfl: )


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-06-05, 14:05

Pluzz, przyjmij moje najszczersze wyrazy współczucia w związku z przedstawioną przez Ciebie sytuacją... :(
Pociesz się, że ja jeszcze nawet nie rozpocząłem gruntownej renowacji. Ale przynajmniej mogę jeździć :rotfl: ! (o ile nie pada...) :(


Samotny Wilk

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”