Max, pamiętam wszystko. O wiele więcej niż tego o czym rozmawialiśmy na zlocie %%%MAX pisze:Ok przepraszam powinienem dopisać w przypadku pojazdu z napędem RWDdeeboy pisze:Max, z tego wynika, że na letnich powinniśmy jeździć od maja do września tak?
deeboy pamiętasz jak wyjeżdżałeś ode mnie swoim pierwszym Mustangiem ?
Powiedziałem Ci coś ważnego pamiętasz ?
Mustang na mokrym
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
- deeboy
 - Forumowicz
 - Posty: 411
 - Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
 - Model: GT S550 MT
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Race Red
 
Re: Mustang na mokrym
- MAX
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 2810
 - Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
 - Model: Fastback GT V8 68
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Blue & Black
 - Lokalizacja:: Wieliczka
 - Stajnia: Stajnia Małopolska
 - Kontakt:
 
Re: Mustang na mokrym
Znam je dobrze, testy przeprowadziłem GT 500 latem i zimądeeboy pisze:Sprawdź mexykany P Zero i zobaczysz.
- Załączniki
 - 
			
		
				
- Zrzut ekranu 2016-10-07 o 22.28.41.png (62.98 KiB) Przejrzano 3237 razy
 
 - 
			
		
				
- Zrzut ekranu 2016-10-10 o 00.24.56.png (94.96 KiB) Przejrzano 3237 razy
 
 
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
						As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
- deeboy
 - Forumowicz
 - Posty: 411
 - Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
 - Model: GT S550 MT
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Race Red
 
Re: Mustang na mokrym
Max, jesteś przekonany, że to były letnie mexykańskie a nie te popularne wielosezonowe?
			
									
									- MAX
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 2810
 - Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
 - Model: Fastback GT V8 68
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Blue & Black
 - Lokalizacja:: Wieliczka
 - Stajnia: Stajnia Małopolska
 - Kontakt:
 
Re: Mustang na mokrym
Tak , dobranoc 
			
									
									tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
						As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
- 
				
				konio12345
 - Forumowicz
 - Posty: 182
 - Rejestracja: 2011-08-08, 18:52
 - Model: GT 2016
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Oxford White
 
Re: Mustang na mokrym
No ja jeździłem E92 335i "poprawionym" 400+ KM, ze szperą qualife. Również E30 250 KM ze szperą płytkową. Bardzo lubię swojego Mustanga, ale nad prowadzeniem to jeszcze niestety Amerykanie muszą trochę popracować. Co prawda opony miałem zawsze Continentale Sport w tym pierwszym, a różne półslicki w drugim.
			
									
									Magic pisze:na forum się zrobiło jak na obradach rządu PIS kontra PO![]()
nikt nie zaprzecza że Meksykańskie P Zero to kiepskie opony do tak mocnego auta ale każda opona ma swą granice przyczepności i tak jak powiedział Max o tym że ci co przesiedli się na mustanga z europejskich aut stali się upośledzeni i zbyt leniwi by zwracać uwagę na warunki atmosferyczne jakie panują na drodze i zapomnieli o pewnych nawykach, przypomnijcie se jak to było jeszcze z 20 lat temu za czasów jazdy np. polonezem itp. prawa fizyki nie uległy unowocześnieniu tylko zmieniło się mentalność ludzi myślących że jak ma się auto sportowe z elektroniką to nie trzeba zwracać uwagi na warunki na drodze. A tak spytam kto wcześniej jeździł tak piekielnie mocnym autem ze szperą ? bo raczej wątpię że ktoś zmienił BMW M czy AMG na mustanga a tylko one dorównują takim momentem obrotowym który pali opony od najniższych obrotów czy po muśnięciu tylko gazem bo turbo dyszlem to sobie można porównywać czy nawet dizel 200KM
Borla Touring Catback, BC RS43 Forged Wheels, BMR Vertical Links - Spherical Bushings, SR Performance IRS Tie Down Kit, Steeda IRS Alignment Kit, C&L Street CAI, Ford Perf. GT350R Strut Tower Brace, Ford Perf. Oil Catch Can, DD LED Sidemarkers
						- 
				
				konio12345
 - Forumowicz
 - Posty: 182
 - Rejestracja: 2011-08-08, 18:52
 - Model: GT 2016
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Oxford White
 
Re: Mustang na mokrym
2016 V8 Europa
			
									
									veeefour pisze:A jakiego kolega ma Mustanga?
Borla Touring Catback, BC RS43 Forged Wheels, BMR Vertical Links - Spherical Bushings, SR Performance IRS Tie Down Kit, Steeda IRS Alignment Kit, C&L Street CAI, Ford Perf. GT350R Strut Tower Brace, Ford Perf. Oil Catch Can, DD LED Sidemarkers
						- veeefour
 - Forumowicz
 - Posty: 1578
 - Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
 - Model: 2015 GT Fastback US
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Race red AT
 - Kontakt:
 
Re: Mustang na mokrym
Zmienisz opony na "porzadne sportowe" i juz takiej przepasci nie bedzie. Tez sobie mozesz dokupic Torsena do S550 tylko nie bardzo wiem po co  
			
									
									- deeboy
 - Forumowicz
 - Posty: 411
 - Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
 - Model: GT S550 MT
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Race Red
 
Re: Mustang na mokrym
Zupełnie nie o to mi chodzi, nadal uważam, że Ford naraża życie kierowców zakładając ten szajs i powinien być odpowiedzialny za to. To co sam sobie kupujesz i zakładasz to Twoja sprawa. Absurd jest taki, że dla bezpieczeństwa usuwa się tribary i venty z maski a jednocześnie zakłada plastikowy szajs na koła, gdzie tu logika? Kończę swoją przygodę z tym wątkiem podobnie jak z tymi oponami. Szkoda strzępić..  
Gratuluje osiągnięć Magic.
			
									
									Gratuluje osiągnięć Magic.
- veeefour
 - Forumowicz
 - Posty: 1578
 - Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
 - Model: 2015 GT Fastback US
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Race red AT
 - Kontakt:
 
Re: Mustang na mokrym
Ale to jest wszystko zgodnie z planem panowie. Opony "staggered" Ford zamowil do latania po torze i faktycznie te P Zero 
na torze daja sobie rade bdb. - czytaj poki maja temp. to kleja.
Za to ktos w EU z ulanska naprawde fantazja postanowil zrobic PP obowiazkowy(w sumie nawet nie pelny PP tyko jego elementy).
To nie wina Forda - tylko jakiegos europejskiego debila od marketingu.
Kilka elementow z PP swoja droga widze jako potrzebne ale kilka jest zuplenie bezsensownych dla ruchu ulicznego. Kupowanie mustanga w EU to w ogole jakis czeski film jest.
Proponuje kupowac jak to zawsze bylo do tej pory w USA i zawsze miec pelna knotrole nad tym co kupujemy - poza tym Mustanga z USA mozna kupic/sprowadzic/miec w 3 miechy
a czas oczekiwania na S550 w EU to podobo juz kolo roku...nawet juz nie czeski film, to juz mongolski balet...
			
									
									na torze daja sobie rade bdb. - czytaj poki maja temp. to kleja.
Za to ktos w EU z ulanska naprawde fantazja postanowil zrobic PP obowiazkowy(w sumie nawet nie pelny PP tyko jego elementy).
To nie wina Forda - tylko jakiegos europejskiego debila od marketingu.
Kilka elementow z PP swoja droga widze jako potrzebne ale kilka jest zuplenie bezsensownych dla ruchu ulicznego. Kupowanie mustanga w EU to w ogole jakis czeski film jest.
Proponuje kupowac jak to zawsze bylo do tej pory w USA i zawsze miec pelna knotrole nad tym co kupujemy - poza tym Mustanga z USA mozna kupic/sprowadzic/miec w 3 miechy
a czas oczekiwania na S550 w EU to podobo juz kolo roku...nawet juz nie czeski film, to juz mongolski balet...
- 
				
				konio12345
 - Forumowicz
 - Posty: 182
 - Rejestracja: 2011-08-08, 18:52
 - Model: GT 2016
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Oxford White
 
Re: Mustang na mokrym
A czym się różni wersja europejska PP od amerykańskiej ?
			
									
									veeefour pisze:Ale to jest wszystko zgodnie z planem panowie. Opony "staggered" Ford zamowil do latania po torze i faktycznie te P Zero
na torze daja sobie rade bdb. - czytaj poki maja temp. to kleja.
Za to ktos w EU z ulanska naprawde fantazja postanowil zrobic PP obowiazkowy(w sumie nawet nie pelny PP tyko jego elementy).
To nie wina Forda - tylko jakiegos europejskiego debila od marketingu.
Kilka elementow z PP swoja droga widze jako potrzebne ale kilka jest zuplenie bezsensownych dla ruchu ulicznego. Kupowanie mustanga w EU to w ogole jakis czeski film jest.
Proponuje kupowac jak to zawsze bylo do tej pory w USA i zawsze miec pelna knotrole nad tym co kupujemy - poza tym Mustanga z USA mozna kupic/sprowadzic/miec w 3 miechy
a czas oczekiwania na S550 w EU to podobo juz kolo roku...nawet juz nie czeski film, to juz mongolski balet...
Borla Touring Catback, BC RS43 Forged Wheels, BMR Vertical Links - Spherical Bushings, SR Performance IRS Tie Down Kit, Steeda IRS Alignment Kit, C&L Street CAI, Ford Perf. GT350R Strut Tower Brace, Ford Perf. Oil Catch Can, DD LED Sidemarkers
						- veeefour
 - Forumowicz
 - Posty: 1578
 - Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
 - Model: 2015 GT Fastback US
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Race red AT
 - Kontakt:
 
Re: Mustang na mokrym
Po pierwsze EUrowoz nie ma PP packa tylko jego elementy- kola, heble, i wieksza chlodnice wody - nawet wieksza niz w PP bo by sie ugotowal bez wentylacji maski.
I to by bylo tyle.
Natomiast PP ma/moze miec jeszcze: zegary srodkowe, rozporke, torsena. Nie jestem pewnien tego na 100% ale "chyba" jeszcze stabilizatory i amory beda na EU deko inne.
I jeszcze notka Forda na temat opon ktore sa w EU montowane:
255/40r19 (f) 275/40r19(r) summer-only tires**
**Ford does not recommend using summer tires when temperatures drop to approximately 45°F or below (depending on tire wear and environmental conditions) or in snow/ice conditions. If the vehicle must be driven in these conditions, Ford recommends using all-season or snow tires
			
									
									I to by bylo tyle.
Natomiast PP ma/moze miec jeszcze: zegary srodkowe, rozporke, torsena. Nie jestem pewnien tego na 100% ale "chyba" jeszcze stabilizatory i amory beda na EU deko inne.
I jeszcze notka Forda na temat opon ktore sa w EU montowane:
255/40r19 (f) 275/40r19(r) summer-only tires**
**Ford does not recommend using summer tires when temperatures drop to approximately 45°F or below (depending on tire wear and environmental conditions) or in snow/ice conditions. If the vehicle must be driven in these conditions, Ford recommends using all-season or snow tires
- 
				
				Volver
 - Forumowicz
 - Posty: 379
 - Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
 - Model: Był GT Premium 2015
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Race Red
 - Lokalizacja:: Kraków
 
Re: Mustang na mokrym
Torsena to akurat w wersji EU mamy, jak podejrzewam..., bo nie palę gumy na codzień... 
 Rozpórka podobno zabija pieszych, podobnie jak wenty na masce...brrr... 
			
									
									- 
				
				Volver
 - Forumowicz
 - Posty: 379
 - Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
 - Model: Był GT Premium 2015
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Race Red
 - Lokalizacja:: Kraków
 
Re: Mustang na mokrym
Cytat z instrukcji PL
Tylna oś/tylny most
MECHANIZM RÓŻNICOWY O OGRANICZONYM POŚLIZGU
Oś ta zapewnia zwiększoną przyczepność na śliskich powierzchniach, zwłaszcza gdy jedno koło znajduje się na powierzchni o złej przyczepności. W normalnych warunkach oś o ograniczonym poślizgu działa jak standardowy tylny most. Oś może emitować lekki hałas lub drgania podczas ostrego skręcania przy niskiej prędkości jazdy. Jest to zjawisko normalne związane z działaniem osi.
Tylna oś/tylny mostTylna oś/tylny most
To nie Torsen?
			
									
									Tylna oś/tylny most
MECHANIZM RÓŻNICOWY O OGRANICZONYM POŚLIZGU
Oś ta zapewnia zwiększoną przyczepność na śliskich powierzchniach, zwłaszcza gdy jedno koło znajduje się na powierzchni o złej przyczepności. W normalnych warunkach oś o ograniczonym poślizgu działa jak standardowy tylny most. Oś może emitować lekki hałas lub drgania podczas ostrego skręcania przy niskiej prędkości jazdy. Jest to zjawisko normalne związane z działaniem osi.
Tylna oś/tylny mostTylna oś/tylny most
To nie Torsen?