Testy klocków daily driver/street performance by Caniggia:)
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
- Winston_Wolf
- Forumowicz
- Posty: 166
- Rejestracja: 2011-09-12, 03:29
- Model: S550 GT PP
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Triple Yellow
- Lokalizacja:: Wrocław
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
Dobra, znalazłem dla 2009 GT: BENDIX D1081. Ale wg opisów pasują tylko do 2005-10 V6 i GT. Na pewno spasują do 2013 V6?
We have reason to believe that it's supercharged, so maintain double alert.
- Winston_Wolf
- Forumowicz
- Posty: 166
- Rejestracja: 2011-09-12, 03:29
- Model: S550 GT PP
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Triple Yellow
- Lokalizacja:: Wrocław
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
To zamawiam. Dzięki za test i pomoc!
We have reason to believe that it's supercharged, so maintain double alert.
- Winston_Wolf
- Forumowicz
- Posty: 166
- Rejestracja: 2011-09-12, 03:29
- Model: S550 GT PP
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Triple Yellow
- Lokalizacja:: Wrocław
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
Klocki założone, więc potwierdzam - D1081 pasują do 2013 V6.
We have reason to believe that it's supercharged, so maintain double alert.
- andi74
- Forumowicz
- Posty: 1165
- Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
- Model: GT S550 GT350 Mod
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Szary Metalik
- Lokalizacja:: EU/PL
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
czy ten model klockow jest tez na tyl ??
bo nie moge namierzyc
chyba ze na tyl sa D1082 ??
bo nie moge namierzyc
chyba ze na tyl sa D1082 ??
- andi74
- Forumowicz
- Posty: 1165
- Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
- Model: GT S550 GT350 Mod
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Szary Metalik
- Lokalizacja:: EU/PL
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
czyli to maja byc na przod
D1081CT (te CT to wlasnie te CT-3 ?? )
D1082CT ??
bo sa tez D1081/82 ale bez CT to nie te ??
D1081CT (te CT to wlasnie te CT-3 ?? )
D1082CT ??
bo sa tez D1081/82 ale bez CT to nie te ??
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
- Radziu
- Forumowicz
- Posty: 496
- Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
- Model: 2012 Premium Pony
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
Jednym z testowanych były powerstop. I teraz na ebay są takie zestawy tarcz i klocków, przód i tył
http://www.ebay.com/itm/Power-Stop-K124 ... jh&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
ogólnie wychodzi ok 400 dolców z przesyłką do kraju - jakieś 1600-1700 za komplet nówek tarcz i klocków, które są uważane za dobre tuningowe - możliwe to?
Paweł - a może potestujesz jeszcze tarcze?
http://www.ebay.com/itm/Power-Stop-K124 ... jh&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
ogólnie wychodzi ok 400 dolców z przesyłką do kraju - jakieś 1600-1700 za komplet nówek tarcz i klocków, które są uważane za dobre tuningowe - możliwe to?
Paweł - a może potestujesz jeszcze tarcze?
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
- Radziu
- Forumowicz
- Posty: 496
- Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
- Model: 2012 Premium Pony
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
Kasa, kasa
Ten zestaw z ebay, a jeszcze kilka w podobnej cenie ma sens? Bo na AM, identyczny z opłatami to już 3,5k... bardzo duża rozbieżność w cenie
Ten zestaw z ebay, a jeszcze kilka w podobnej cenie ma sens? Bo na AM, identyczny z opłatami to już 3,5k... bardzo duża rozbieżność w cenie
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1625
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
Problem jest jak z częściami z allegro: Tanie rzadko są rzeczywistą okazją. Czasem jest to nieoficjalny kanał dystrybucji, sprzedawane są zwroty od klientów. Pół biedy w tym przypadku bo czasem są to pełnoprawne oryginalne części. Gorzej z podróbkami. Karton wydrukować nie problem, serię wybić także...
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
Klocki powerstop mistrz, tarcze kiedyś też kupowałem, z tym że żadnych szaleństw nie było na nich. Klocki same kosztują ok 140 usd, więc wynika, że tarcze są za drugie tyle. Dobre tarcze których używam od jakiegoś czasu powerslot to min x2. Combo sprawdzone w różnych warunkach, sprawdza się 100 procent.
- SECHUBU
- Forumowicz
- Posty: 140
- Rejestracja: 2009-04-19, 13:07
- Model: S550
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Wro
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
Czy w V6 są takie same klocki z tyłu w 2011-2014 jak w 2005-2010?
Ps. Rozumiem, że Atlas czy jakiś Cbk to dolna półka, a Raybestos do fabrycznych tarcz już wystarczą?:)
Ps. Rozumiem, że Atlas czy jakiś Cbk to dolna półka, a Raybestos do fabrycznych tarcz już wystarczą?:)
- andi74
- Forumowicz
- Posty: 1165
- Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
- Model: GT S550 GT350 Mod
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Szary Metalik
- Lokalizacja:: EU/PL
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
polecane sa Bendix CT3 nie sa drogie a jak Pawel opisywal kozaki do normalnej jazdy