Silnik Krokowy 5.0 GT
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2016-09-18, 01:36
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Lazurowy metalic
Silnik Krokowy 5.0 GT
Koledzy orientujecie się czy po zdemontowaniu w 5.0 GT silniczka krokowego- wyczyszczeniu,następnie zamontowaniu z powrotem lub wymianie na nowy należy przeprowadzić adaptację tej części na nowo ?
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: Silnik Krokowy 5.0 GT
A może coś więcej ???
jaki rok auta, silnik??? 5.0H0 ???
Jaki silnik krokowy (od czego)???
jaki rok auta, silnik??? 5.0H0 ???
Jaki silnik krokowy (od czego)???
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Silnik Krokowy 5.0 GT
@Lazur ma convertible z 94roku
Silniczek zapewne od dachu bo nie kojarzę innych silników krokowych nie bardzo wiem co rozumiesz przez adaptację części. Nie ma tam żadnych szyn CAN etc. Jedyna elektronika steruje silnikiem, a cała elektryka jest prosta jak budowa cepa. Jak coś jest dobre i działa, a po podłączeniu przestaje to coś z instalacją
Silniczek zapewne od dachu bo nie kojarzę innych silników krokowych nie bardzo wiem co rozumiesz przez adaptację części. Nie ma tam żadnych szyn CAN etc. Jedyna elektronika steruje silnikiem, a cała elektryka jest prosta jak budowa cepa. Jak coś jest dobre i działa, a po podłączeniu przestaje to coś z instalacją
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2016-09-18, 01:36
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Lazurowy metalic
Re: Silnik Krokowy 5.0 GT
Dokładnie chodzi o silnik sterowania powietrzem biegu jałowego :
Ford IAC - Idle Air Control (94-95 5.0)
Genuine Ford Part# CX1842, 0VB11654BC, F4ZE9F715AA, F4ZZ9F715AA
Ogarnięte już, silniczek tak jakby się zacinał. Konik wchodził na obroty 1500 i nie schodził poniżej. Został wyczyszczony, zamontowany i jet OK
Ale i tak przyszłościowo chcę zakupić nowy.
Ford IAC - Idle Air Control (94-95 5.0)
Genuine Ford Part# CX1842, 0VB11654BC, F4ZE9F715AA, F4ZZ9F715AA
Ogarnięte już, silniczek tak jakby się zacinał. Konik wchodził na obroty 1500 i nie schodził poniżej. Został wyczyszczony, zamontowany i jet OK
Ale i tak przyszłościowo chcę zakupić nowy.
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2122
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Silnik Krokowy 5.0 GT
IAC nie wymaga kalibracji, jedynie jakbyś jeszcze TPS ruszał to am wymagana jest kalibracja
http://www.muscularmustangs.com/tps.php" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.muscularmustangs.com/tps.php" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forumowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Re: Silnik Krokowy 5.0 GT
Czasem przez parę minut potrafi trzymać wysokie obroty. Potem sie uspokaja.
302 HOooooo