Witam wszystkich
Moj problem związany jest z cieknącą maglownica w v6 2008 r najprawdopodobniej oringi itp. Pytanie teraz czy musze wyjąc ja całkowicie na zewnątrz czy da radę uszczelnić na nowo gdy jest założona? Oraz jakiej wielkości jest klucz do zdejmowania drążków,bo miałem w planach zakupić takowy a nie chciałbym kupić ze złym rozmiarem.
Ppzdrawiam
Maglownica cieknąca
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- celibad
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1232
- Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
- Model: GT 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: yellow triple
- Kontakt:
Re: Maglownica cieknąca
Kolego , musisz wyjąć całą maglownice, oczywiście bez drążków (jeśli będzie prościej) nic nie napisałeś gdzie jest wyciek... ale obojętnie skąd cieknie - poza oczywiście przewodami ciśnieniowymi, to przekładnie trzeba wyjąć i dać do regeneracji. Co do rozmiaru klucza ... nie pomoge , ale ja zawsze odkręcam blycami
(regulowane szczypce)

-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 33
- Rejestracja: 2012-02-15, 11:46
- Model: V6 2008
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Srebrny Czarne pasy
Re: Maglownica cieknąca
celibad pisze:Kolego , musisz wyjąć całą maglownice, oczywiście bez drążków (jeśli będzie prościej) nic nie napisałeś gdzie jest wyciek... ale obojętnie skąd cieknie - poza oczywiście przewodami ciśnieniowymi, to przekładnie trzeba wyjąć i dać do regeneracji. Co do rozmiaru klucza ... nie pomoge , ale ja zawsze odkręcam blycami(regulowane szczypce)
Wyciek mam na końcu maglownicy za uszczelniaczami od strony kierowcy .oj to troche zabawy bedzie napewno

A pytalem o klucz bo na Allegro sa fajne ze bez pierdzielenia można zdjąć drążek z tym ze chodzi o rozmiar miedzy 35-45 a 28-35