Nic dodac nic ujac... szacun!Radziu pisze:Poziom techniczny Twoich przeróbek Przemek jest na takim poziomie, że może się w to włączyć dosłownie kilka osób, a reszta może napisać, że zajebiście... no więc zajebiście
Veeefour KUŃ
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
Re: Veeefour KUŃ
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Veeefour KUŃ
Zwykly torsen na zime NIE,
Jesli brak przczepnosci jakiejkolwiek to dziala jak otwarty dyfer,
Jesli juz to torsen z plytkami, ten najdozszy z katalogu foda,
Na codzien torsen bije na glowe lsd, auto macha tylkiem tak jak my chcemy i jest przewidywalne,,,,, jak auta w poslizgu na torze TopGear. Super sie kontroluje, jesli gubi przyczepnosc to idzie prosto, nie ma tendencji to skladania tylu w prawo.
Ale na zime nie da rady,,,, chyba ze ten co pisalem modyfikowany.... no i torsen nie lubi meczenia na 1/4 czestego jak i nieumiejetnego strzalu ze sprzegla , zabija go start gda auto toczy sie do tylu.
Jesli brak przczepnosci jakiejkolwiek to dziala jak otwarty dyfer,
Jesli juz to torsen z plytkami, ten najdozszy z katalogu foda,
Na codzien torsen bije na glowe lsd, auto macha tylkiem tak jak my chcemy i jest przewidywalne,,,,, jak auta w poslizgu na torze TopGear. Super sie kontroluje, jesli gubi przyczepnosc to idzie prosto, nie ma tendencji to skladania tylu w prawo.
Ale na zime nie da rady,,,, chyba ze ten co pisalem modyfikowany.... no i torsen nie lubi meczenia na 1/4 czestego jak i nieumiejetnego strzalu ze sprzegla , zabija go start gda auto toczy sie do tylu.
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Veeefour KUŃ
Z torsenem auto bardziej slucha, latwiej pedalem gazu sterowac samochodem w zakrecie,
Jesli nie masz ciagotek do "palowania" auta to torsen jest the best,,,,, a jesli ma byc zima to doplac do tego z napieciem wstepnym.
Jesli nie masz ciagotek do "palowania" auta to torsen jest the best,,,,, a jesli ma byc zima to doplac do tego z napieciem wstepnym.
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Veeefour KUŃ
To odpusc,,,,, chyba ze w zimie nie bedziesz jezdzil, torsen w zimie to jak brak szpery
-
mitr
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 15
- Rejestracja: 2016-07-19, 14:31
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Ruby Red
Re: Veeefour KUŃ
Moim zdaniem jest dokładnie odwrotnie LSD spina bardziej przewidywalnie, siła spięcia w torsenie jest zależna od momentu. W żadnej (przynajmniej z tym mi znanych) rajdówce nie ma zastosowanego torsena, co najwyżej między osiami ale nie na osi. Nie wiem jaka jest szpera w Mustangu ale nie zachowuje się jak w Evo VI na pasywnym dyfrze gdzie jest klasyczna płytkowa.
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Veeefour KUŃ
Jezdzilem 2 lata na lsd, zmienilem na torsena i przez rok na nim jezdzilem, w kolejnym mustangu mam tez torsena,mitr pisze:Moim zdaniem jest dokładnie odwrotnie LSD spina bardziej przewidywalnie, siła spięcia w torsenie jest zależna od momentu. W żadnej (przynajmniej z tym mi znanych) rajdówce nie ma zastosowanego torsena, co najwyżej między osiami ale nie na osi. Nie wiem jaka jest szpera w Mustangu ale nie zachowuje się jak w Evo VI na pasywnym dyfrze gdzie jest klasyczna płytkowa.
Szpera plytkowa w mustangu nie jest tak dokladna jak w evo,,, i nie mamy 4x4 jak evo,
Torsen plynnie przenosi bez opoznienia moment obrotowy na kolo z wieksza przyczepnoscia, on nigdy nie zapnie sie na sztywno. To powoduje ze auto lepij trzyma przyczepnosc, jest jednak dorsze np do driftu i zamiatania bokiem.
Do tego most mustanga bez chlodzenia sie grzeje i dzialanie lsd jest jeszcze bardziej nieorzywidywalne, kazdy mustang na tor ma zakladanego torsena, na 1/4 oraz do driftu zakladaja mocna plytkowa i jej pochodne.
-
caniggia
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Veeefour KUŃ
Odpowiedź jest jedna, Wavetrac.
http://www.lethalperformance.com/wavetr ... ntial.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.lethalperformance.com/wavetr ... ntial.html" onclick="window.open(this.href);return false;