olej w tylnym moście 66 v8
Moderatorzy: Pavulon_, pluzz, Rezor, Przemek64, Piotrek86skc
olej w tylnym moście 66 v8
czy ktoś wie jaki olej powinienem znaleźć sie w tylnym moście?
most od jakiegoś czasu zaczął głośno pracować i chyba wypadałoby wymienić smarowanie.
Może znacie jakieś dodatki które mogłyby spowodować cichszą pracę mostu?
Pozdrawiam
Rudi
most od jakiegoś czasu zaczął głośno pracować i chyba wypadałoby wymienić smarowanie.
Może znacie jakieś dodatki które mogłyby spowodować cichszą pracę mostu?
Pozdrawiam
Rudi
- Bielek
- Forumowicz
- Posty: 1573
- Rejestracja: 2009-09-05, 14:59
- Model: Mustang 1965 conv
- Kolor: niebieski
- Kontakt:
Re: olej w tylnym moście 66 v8
to niestety może być coś innego. Musiałem wymienić łożyska.
Wymienił mi je kumpel co na co dzień zajmuje się autami 4x4 więc mosty to dla niego chleb powszedni.
Jeśli chcesz to mogę dać Ci do niego namiary.
To jeden z tych warsztatów gdzie na pierwszy rzut oka w życiu nie zostawiłbyś auta;)
Znajduje się on pod Warszawą więc żabi skok
Wymienił mi je kumpel co na co dzień zajmuje się autami 4x4 więc mosty to dla niego chleb powszedni.
Jeśli chcesz to mogę dać Ci do niego namiary.
To jeden z tych warsztatów gdzie na pierwszy rzut oka w życiu nie zostawiłbyś auta;)
Znajduje się on pod Warszawą więc żabi skok
[url=http://myrencontres.com]rencontre agricole[/url]
Re: olej w tylnym moście 66 v8
też się obawiam ze to coś innego ale na razie chce spróbować srodków doraźnych:)
tak czy inaczej poproszę o namiar.
a z ciekawości spytam wymiana łożysk to duży koszt?
tak czy inaczej poproszę o namiar.
a z ciekawości spytam wymiana łożysk to duży koszt?
- Bielek
- Forumowicz
- Posty: 1573
- Rejestracja: 2009-09-05, 14:59
- Model: Mustang 1965 conv
- Kolor: niebieski
- Kontakt:
Re: olej w tylnym moście 66 v8
niestety nie powiem Ci ile mnie to wyniosło bo robił mi jeszcze hamulce i kilka drobnych rzeczy.
Co istotne. Mosty bywały różne i jeśli nie masz dokładnej specyfikacji Twojego mostu to będzie musiał go rozebrać by wymontować łożyska.
W Polsce takich łożysk nie dostaniesz. Trzeba zamówić. Oczywiście on się tym wszystkim zajmował.
zaraz na prv wysyłam namiary
Co istotne. Mosty bywały różne i jeśli nie masz dokładnej specyfikacji Twojego mostu to będzie musiał go rozebrać by wymontować łożyska.
W Polsce takich łożysk nie dostaniesz. Trzeba zamówić. Oczywiście on się tym wszystkim zajmował.
zaraz na prv wysyłam namiary
[url=http://myrencontres.com]rencontre agricole[/url]
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: olej w tylnym moście 66 v8
napełnić go 75W90 syntetyczny olej przekładniowy(gear oil), jeśli nic poważnego, może pomoze. Może to również być albo narzędzi(gears) są zużyte lub zużyte łożyska koła zębatego(pinion bearing)
Re: olej w tylnym moście 66 v8
dzięki Rick, tak własnie zrobię.
Orientujesz się może ile tego oleju tam wchodzi?
Orientujesz się może ile tego oleju tam wchodzi?
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: olej w tylnym moście 66 v8
Nie pamiętam dokładnie, ale powinno być około 2 litrów. Jeśli jest to limited slip próbuj małą butelkę "modyfikatory tarcia"(friction modifier)
- 70Lime met
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 15
- Rejestracja: 2011-02-02, 12:33
- Model: 70Mustang, 07Charger
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Lime green
- Kontakt:
Re: olej w tylnym moście 66 v8
taki olej zniszczy ten differential. 80W90 nie syntetyczny i bardzo wazne musi byc HYPOID na skosne zeby. 2 litry wystarczaja, 1,9 dokladnie. Tak dlugo nalewac do oski albo do Diff az sie waleje.rick pisze:napełnić go 75W90 syntetyczny olej przekładniowy(gear oil), jeśli nic poważnego, może pomoze. Może to również być albo narzędzi(gears) są zużyte lub zużyte łożyska koła zębatego(pinion bearing)
http://mustangclubgermany.superforums.o ... =25&t=2200" onclick="window.open(this.href);return false;
take it easy, relaxt. pozdrawia Sebastian
http://www.youtube.com/watch?v=_zCSu0T7KtA
http://www.youtube.com/watch?v=_zCSu0T7KtA
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: olej w tylnym moście 66 v8
nie zrujnuje tyłny most. Każde 90 oleju waga jest w porządku.75 popłynie lepiej, gdy jest zimno, to jest jedyna różnica. Przejście do syntetycznych jest dobrą inwestycją dla gears, które były używane przez jakiś czas. tutaj jest rozeznanie, a nie opinii.
http://www.performanceoiltechnology.com ... icants.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://en.wikipedia.org/wiki/Gear_oil" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mobiloil.com/USA-English/Mot ... -90LS.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ehow.com/facts_7631485_diffe ... r-oil.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.performanceoiltechnology.com ... icants.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://en.wikipedia.org/wiki/Gear_oil" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mobiloil.com/USA-English/Mot ... -90LS.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ehow.com/facts_7631485_diffe ... r-oil.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- grzebyk1125
- Forumowicz
- Posty: 132
- Rejestracja: 2011-06-30, 09:17
- Model: fastback
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Candy Apple Red / Wimbledon White
- Kontakt:
Re: olej w tylnym moście 66 v8
Witam. Zabieram się za tylni most. Piaskowanie, malowanie itd...
Zamówiłem już zestaw naprawczy
http://www.cjponyparts.com/ring-and-pin ... 3/p/RPM1K/" onclick="window.open(this.href);return false;
Moje pytanie dotyczy oleju. Jaki lejecie do swoich? Czytałem trochę na i jak się okazuje temat rzeka
Most 8" z 66-go.
Kolejne pytanie to jakie są Wasze doświadczenia z 8 calówką. Czym różni się od 9-tki. Podobno trwałością. Ale czymś jeszcze?
Pozdrawiam
Zamówiłem już zestaw naprawczy
http://www.cjponyparts.com/ring-and-pin ... 3/p/RPM1K/" onclick="window.open(this.href);return false;
Moje pytanie dotyczy oleju. Jaki lejecie do swoich? Czytałem trochę na i jak się okazuje temat rzeka
Most 8" z 66-go.
Kolejne pytanie to jakie są Wasze doświadczenia z 8 calówką. Czym różni się od 9-tki. Podobno trwałością. Ale czymś jeszcze?
Pozdrawiam
“Tam, gdzie nie ma walki, nie ma siły.”
- ozzy
- Forumowicz
- Posty: 328
- Rejestracja: 2012-05-13, 22:22
- Model: 13'GT/CS '67 289
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Lublin
Re: olej w tylnym moście 66 v8
Czytam i czytam i teraz się zastanawiam.
Nie planuje remontować mostu, wymieniam jedynie uszczelniacze pólosi obu + zmieniam olej.
Lać 75w90 syntetyczny (np. Motul Gear 300 75w90 lub VALVOLINE MaxLife MTF GL-4)
czy polsyntetyk 75w90 (np. carlube 75w90 pół)
czy szukać mineralny ?
Poradźcie Panowie
Nie planuje remontować mostu, wymieniam jedynie uszczelniacze pólosi obu + zmieniam olej.
Lać 75w90 syntetyczny (np. Motul Gear 300 75w90 lub VALVOLINE MaxLife MTF GL-4)
czy polsyntetyk 75w90 (np. carlube 75w90 pół)
czy szukać mineralny ?
Poradźcie Panowie
- emgie
- Forumowicz
- Posty: 392
- Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
- Model: 1966 Fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: biały, niebieskie pasy
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: olej w tylnym moście 66 v8
Mi przy okazji remontu majster kazał wlać mineralny Mobil HD 85w90 i taki też kupiłem.
Michał
http://senomustangu.pl
http://senomustangu.pl
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: olej w tylnym moście 66 v8
Ja w większości leję 85W140
http://www.millersoils.pl/produkty/clas ... il-85w140/
9' jest mocniejszym mostem począwszy od obudowy aż po wnętrze a co za tym idzie więcej zniesie szaleństw i mocy
http://www.millersoils.pl/produkty/clas ... il-85w140/
9' jest mocniejszym mostem począwszy od obudowy aż po wnętrze a co za tym idzie więcej zniesie szaleństw i mocy
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69