U mnie przed remontem szczeliny klapy wyglądają następująco:
- podszybie 3mm po prawej, 2mm po lewej stronie-jak się wyrówna do szczeliny narożnika to również powinno być 3mm
- błotnik prawa strona 3mm
- błotnik lewa strona 4.5-5mm
szczelina na podszybiu wychodzi sama, jak się spasuje klape do narożników to wychodzi samo. szkoda że moje nadkola a raczej jego ranty są " mało ostre" ale udało mi się to dość dobrze spasować- idealnie nie jest ale na wieś będzie, po niedzieli przyszły nowe siły, pomysły zapał i do przodu
Ps. widzimy się w ty roku na drogach??
Kolejne niespodzianki
Po wpasowaniu komina (od kierowcy) do "teoretycznie poprawnej pozycji" po nalaniu wody pozostaje dobre "pół litra" które nie ma prawa zlecieć?
Ciekaw jestem,czy to wina reperaturki,czy może tak to wymyślili.
Nie wnikając w przyczyny,komin został "pocięty" i zmieniłem kąt jego dolnej części.
Część od pasażera pasowała "jako tako"
Myślę,że dam sobie z tym radę
Oczywiście u mnie go nie było, jak by ktoś miał na zbyciu to chętnie przyjmę
Jak by ktoś wrzucił fotkę jak to wygląda zamocowane od dołu byłbym wdzięczny http://www.cjponyparts.com/fresh-air-ve ... 966/p/AV1/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nieoceniony Piotr.... kopalnia wiedzy!!!!
W życiu nie domyśliłbym się że były wersje z kartką i bez.
Czyli u mnie wersja bez kratki, szkoda,że poszła będę szukał.