Zmiana stockowych hamulców w v6
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 33
- Rejestracja: 2012-02-15, 11:46
- Model: V6 2008
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Srebrny Czarne pasy
Zmiana stockowych hamulców w v6
Witam
Nabyłem cały zestaw tylnich zacisków i gratów do tego z gt 500 i chciałbym zamontować w v6 2008 czy potrzebna jest większa przeróbka ? Jesli tak to prosiłbym o podpowiedz i pomoc
Pozdrawiam
Nabyłem cały zestaw tylnich zacisków i gratów do tego z gt 500 i chciałbym zamontować w v6 2008 czy potrzebna jest większa przeróbka ? Jesli tak to prosiłbym o podpowiedz i pomoc
Pozdrawiam
- nomad
- Forumowicz
- Posty: 635
- Rejestracja: 2011-07-09, 18:34
- Model: Bullitt & 939
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Highland Green
Re: Zmiana stockowych hamulców w v6
Pytanie z którego GT500?
Jeśli z 2013-2014, czyli tarcze 13,8" to powinieneś mieć w zestawie mocowania do zacisków - będą pasować p&p tylko wymagają rozpięcia i wyjęcia półosi do montażu.
Jeśli z wcześniejszych GT500 to niestety/stety tylne hamulce są takie same jak w V6
Jeśli z 2013-2014, czyli tarcze 13,8" to powinieneś mieć w zestawie mocowania do zacisków - będą pasować p&p tylko wymagają rozpięcia i wyjęcia półosi do montażu.
Jeśli z wcześniejszych GT500 to niestety/stety tylne hamulce są takie same jak w V6
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 33
- Rejestracja: 2012-02-15, 11:46
- Model: V6 2008
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Srebrny Czarne pasy
Re: Zmiana stockowych hamulców w v6
Z 2011.wydaje mi sie ze i tu rowniez bedzie potrzeba wyjęcia pół osi zeby zamontować.nomad pisze:Pytanie z którego GT500?
Jeśli z 2013-2014, czyli tarcze 13,8" to powinieneś mieć w zestawie mocowania do zacisków - będą pasować p&p tylko wymagają rozpięcia i wyjęcia półosi do montażu.
Jeśli z wcześniejszych GT500 to niestety/stety tylne hamulce są takie same jak w V6
- nomad
- Forumowicz
- Posty: 635
- Rejestracja: 2011-07-09, 18:34
- Model: Bullitt & 939
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Highland Green
Re: Zmiana stockowych hamulców w v6
Jeśli 2011 to chyba trochę Cię rozczaruję, bo tylne hamulce w GT500 są de facto identyczne jak w Twoim V6 - taki sam rozmiar tarcz 300 mm, takie same klocki i zaciski.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 33
- Rejestracja: 2012-02-15, 11:46
- Model: V6 2008
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Srebrny Czarne pasy
Re: Zmiana stockowych hamulców w v6
nomad pisze:Jeśli 2011 to chyba trochę Cię rozczaruję, bo tylne hamulce w GT500 są de facto identyczne jak w Twoim V6 - taki sam rozmiar tarcz 300 mm, takie same klocki i zaciski.
I teraz dałeś mi zagadkę na najbliższe dni dopóki nie pojawię sie przy samochodzie i sprawdzę
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1625
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Zmiana stockowych hamulców w v6
Pytanie co z przednimi? Tylnych raczej się nie rusza. Chyba, że przednie idą o kilka cali większe i nawala rozkład siły hamowania.Szosti pisze:Witam
Nabyłem cały zestaw tylnich zacisków i gratów do tego z gt 500 i chciałbym zamontować w v6 2008 czy potrzebna jest większa przeróbka ? Jesli tak to prosiłbym o podpowiedz i pomoc
Pozdrawiam
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 33
- Rejestracja: 2012-02-15, 11:46
- Model: V6 2008
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Srebrny Czarne pasy
Re: Zmiana stockowych hamulców w v6
Rezor pisze:Pytanie co z przednimi? Tylnych raczej się nie rusza. Chyba, że przednie idą o kilka cali większe i nawala rozkład siły hamowania.Szosti pisze:Witam
Nabyłem cały zestaw tylnich zacisków i gratów do tego z gt 500 i chciałbym zamontować w v6 2008 czy potrzebna jest większa przeróbka ? Jesli tak to prosiłbym o podpowiedz i pomoc
Pozdrawiam
Przednie tez bedą zmieniane na większe przed sezonem.z tym ze jeszcze sie zastanawiam jakie i jakiej wielkości
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Zmiana stockowych hamulców w v6
Gdyby ktoś szukał to mam nowe jarzma przednich hamulców od GT 2005-2010.
Wystarczy kupić tarcze do GT i jest komplet P&P
Wystarczy kupić tarcze do GT i jest komplet P&P
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2016-11-17, 12:00
- Model: 2005
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Czarny
Re: Zmiana stockowych hamulców w v6
Mam mustanga v6 2005. Zastanawiam się nad kupnem zestawu hamulców na przednią oś od GT 2008 (orginalne Forda). Obecnie mam stockowe V6 jak w temacie. Czy uważacie, że warto? Zestaw tarcze + zaciski kosztuje 1200zł nie wiem jak z klockami, ogólnie stan bardzo dobry. Czy różnica w hamowaniu będzie zauważalna i czy z felgami 16 cali się zmieści czy trzeba już montować 17cali? I czy montowanie jest plug and play czy trzeba dodatkowych modyfikacji?
- sad
- Forumowicz
- Posty: 613
- Rejestracja: 2012-05-13, 09:22
- Model: 2011 Shelby Conv
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: kona blue metallic
- Lokalizacja:: Piastów
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Zmiana stockowych hamulców w v6
Różnica jest znaczna. Oczywiście na plus.
Do felgi 16' nie wejdą. Musisz dać 17tki lub dorzucić dystanse.
Jeśli w zestawie masz też jarzma to będą plug'n'play.
Sprawdź czy używany zestaw będzie miał proste tarcze, bo to częsty problem.
Do felgi 16' nie wejdą. Musisz dać 17tki lub dorzucić dystanse.
Jeśli w zestawie masz też jarzma to będą plug'n'play.
Sprawdź czy używany zestaw będzie miał proste tarcze, bo to częsty problem.
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Zmiana stockowych hamulców w v6
Nie trzeba zmieniać zacisków, są takie same w GT i V6.
Wystarczy zmienić jarzma i tarcze ale felgi min. 17"
Wystarczy zmienić jarzma i tarcze ale felgi min. 17"
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- Radziu
- Forumowicz
- Posty: 496
- Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
- Model: 2012 Premium Pony
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Zmiana stockowych hamulców w v6
Czy ktoś może potwierdzić czy ten zestaw:
http://www.ebay.com/itm/Disc-Brake-Pad- ... C6&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
będzie pasował do 2012 V6 (standardowe hamulce, bez zacisków Brembo) i jest to komplet na przód i tył z klockami? Ktoś może zna tego sprzedawcę?
Ewentualnie ten zestaw:
http://www.ebay.com/itm/Powerstop-4-whe ... Se&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
lub ten:
http://www.ebay.com/itm/Powerstop-Brake ... SA&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.com/itm/Disc-Brake-Pad- ... C6&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
będzie pasował do 2012 V6 (standardowe hamulce, bez zacisków Brembo) i jest to komplet na przód i tył z klockami? Ktoś może zna tego sprzedawcę?
Ewentualnie ten zestaw:
http://www.ebay.com/itm/Powerstop-4-whe ... Se&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
lub ten:
http://www.ebay.com/itm/Powerstop-Brake ... SA&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 2020-08-22, 14:41
- Model: Mk5 Legend Lime
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Lime
- Lokalizacja:: Bielsko Biała
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Zmiana stockowych hamulców w v6
Odgrzeję temat
Samochód to 2005 V6 i zmiana przednich hamulców na te z GT.
Rozumiem, ze średnica tarczy jest większa, rozumiem, że mam inne jarzma ale zacisk i klocki są identyczne? Czyli różnią się od V6 tylko średnicą tarczy i jarzmami? Proszę o info bo nie do końca rozumiem zwiększenie skuteczności tylko przez zwiększenie średnicy tarcz. Czy mam szukać jakiś klocków innych od tych do V6? Na aukcjach piszą ze ten sam rodzaj do V6 i V8
Z góry dziękuję za odpowiedź!
Samochód to 2005 V6 i zmiana przednich hamulców na te z GT.
Rozumiem, ze średnica tarczy jest większa, rozumiem, że mam inne jarzma ale zacisk i klocki są identyczne? Czyli różnią się od V6 tylko średnicą tarczy i jarzmami? Proszę o info bo nie do końca rozumiem zwiększenie skuteczności tylko przez zwiększenie średnicy tarcz. Czy mam szukać jakiś klocków innych od tych do V6? Na aukcjach piszą ze ten sam rodzaj do V6 i V8
Z góry dziękuję za odpowiedź!
-
- Forumowicz
- Posty: 145
- Rejestracja: 2015-08-09, 14:48
- Model: 3.7 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: smerf
- Lokalizacja:: Chodzież
Re: Zmiana stockowych hamulców w v6
Większe tarcze to dłuższe "ramię" więc i siła hamowania większą, oraz pojemność cieplna. Ale nieraz wystarczy dobra tarcza i klocki np power stop z26 i nic więcej nie potrzeba. Po za wyglądem, "poważny" hamulec cieszy oko