[289 C5] wyważenie wału korbowego

silnik i okolice

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

Awatar użytkownika
emgie
Forumowicz
Posty: 392
Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
Model: 1966 Fastback
Silnik: inny V8
Kolor: biały, niebieskie pasy
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: [289 C5] wyważenie wału korbowego

Post autor: emgie » 2017-11-14, 09:59

no to jest chyba najlepsze założenie.
Mój poszedł do regeneracji i wypada pewnie sprawdzić jego wyważenie. Nie mam jeszcze pomysłu jak to zrobić, ale popytam ;)

dzięki
m


Michał
http://senomustangu.pl

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2450
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: [289 C5] wyważenie wału korbowego

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2017-11-14, 11:22

emgie pisze:no to jest chyba najlepsze założenie.
Mój poszedł do regeneracji i wypada pewnie sprawdzić jego wyważenie. Nie mam jeszcze pomysłu jak to zrobić, ale popytam ;)

dzięki
m
Jeżeli conventer poszedł do regeneracji to dobry zaklad też wywaza



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [289 C5] wyważenie wału korbowego

Post autor: yoozeq » 2017-11-14, 14:35

To jedyne założenie jakie można tu zrobić ale i tak ciekawe jak olej wpływa na wyważenie ... , balancer i flexplate też jest wyważany z fabryki ale je się jednak pod uwagę bierze przy wyważaniu wału ... czyli co.. mamy pat :D


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
emgie
Forumowicz
Posty: 392
Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
Model: 1966 Fastback
Silnik: inny V8
Kolor: biały, niebieskie pasy
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: [289 C5] wyważenie wału korbowego

Post autor: emgie » 2017-11-14, 21:31

Zgadza się.
U mnie konwerter był regenerowany ale czy był wyważany to już nie wiem. Zapytam przy okazji.
Chociaż szczerze mówiąc to silnik z odpiętą skrzynią też wibrował i to wcale nie mniej dlatego w konwerterze nie dopatrywałem się problemu.
Ewidentnie założenie koła 28 oz zamiast 50 oz poprawiło sytuację ale nadal daleko było do ideału.
Do końca tygodnia odbiorę elementy po wyważaniu, w weekend poskładam silnik i sprawdzimy pewnie koło wtorku co to dało.

Ma ktoś może jeszcze pomysł co ewentualnie dalej szukać?


Michał
http://senomustangu.pl

Awatar użytkownika
emgie
Forumowicz
Posty: 392
Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
Model: 1966 Fastback
Silnik: inny V8
Kolor: biały, niebieskie pasy
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: [289 C5] wyważenie wału korbowego

Post autor: emgie » 2017-12-03, 22:07

No dobrze... Wszystko wyważone w silniku, poskładane i odpalone. Chodzi praktycznie bez zadnych drgań. Jak trzeba. Ale... Po dopięciu skrzyni znowu są wibracje. Zatem ewidentnie usunąłem wibracje z silnika ale te w skrzyni nadal są. Powraca zatem temat konwertera... Niestety nie wiem czy był wyważany. Majstry nie pamiętają. Pójdzie do weryfikacji i zobaczymy co dalej...


Michał
http://senomustangu.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „1. silnik”