Witam
Od półtora roku jest szczęśliwym posiadaczem Mustanga drugiej generacji z bardzo rzadkiej produkcji T5 (kto wie ten wie). Mój mustang przeszedł przeszczep i zostało zamontowane mu nowe serce klasyczne amerykańskie V8 302 a smaczku dodało mu zamontowanie oryginalnej manualnej pięciobiegowej skrzyni co naprawdę oddaje moc i przy czym nie pali jak smok. Razem z żona jesteśmy bardzo dumni z niego. Większość przy nim robię sam. Dużo zostało już zrobione ale jeszcze to nie koniec projektu. Jestem wielkim fanem mustangów (wszystkich) może 2 i 3 generacja nie jest zbyt doceniana i popularna ale jak go zobaczyliśmy to musieliśmy go mieć. Załączam kilka zdjęć ze zlotu mustangów i liczę na odzew. Może pojawi się więcej właścicieli II.
Mustang II 1974 V8 302 5.0 T5
- KaMYk
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 235
- Rejestracja: 2017-10-13, 12:48
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Mochowo
Re: Mustang II 1974 V8 302 5.0 T5
Witam, auto ładne i pamiętam ze zlotu. Widziałem nawet, że WPL ale jakoś nie było okazji pogadać.
Z okolic Płocka jestem ja i jeszcze 2 kolegów, my akurat mamy V-gen wszyscy czarne GT
Może wspólny spot? Zaczyna się w Płocku robić stajnia
Z okolic Płocka jestem ja i jeszcze 2 kolegów, my akurat mamy V-gen wszyscy czarne GT
Może wspólny spot? Zaczyna się w Płocku robić stajnia
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Mustang II 1974 V8 302 5.0 T5
Jeszcze raz witam na forum. Ładnie prezentuje się Twoje coupe. Fakt że to T5 dodaje dodatkowego smaku tej generacji szkoda, że trochę się gdzieś zagubiło. Widać duużą robotę i zmiany jakie autko przeszło. Poszedłeś w trochę inną stronę niż ja zamierzam (trzymając się oryginału). Powodzenia i do zobaczenia na spotach i zlotach. Trzeba edukować społeczeństwo, że Mustang to nie tylko I generacja i VI, bo tak to zaczyna wyglądać w PL.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 46
- Rejestracja: 2017-10-11, 07:51
- Model: Mustnag II
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: niebieski
Re: Mustang II 1974 V8 302 5.0 T5
Napewno sie jeszcze spotkamy. Ja to auto szykuje pod siebie i nie zamierzam go sprzedawać więc będzie jeszcez długo jeździć po Polskich drogach. A co do oryginału mi akurat się tak podoba staram się zeby samo przesłanie mustanga zostało. No silnik i sprzynia też jest oryginalna z mustanga z tym że od innego bo 2.3 l nie pasował mi do mustanga.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 46
- Rejestracja: 2017-10-11, 07:51
- Model: Mustnag II
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: niebieski
Re: Mustang II 1974 V8 302 5.0 T5
Tak a dokładniej na Niemcy dlatego ma pomarańczowe kierunki. Ale nadal produkowane w USA. Tylko że to były tak krótkie serie po kilkadziesiąt sztuk i dlatego są tak rzadkie
- Midnite Tom
- Forumowicz
- Posty: 208
- Rejestracja: 2014-08-17, 21:53
- Model: 94 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
Re: Mustang II 1974 V8 302 5.0 T5
Piękna maszynka.
Silniczek z której generacji wstawiłeś?
Gratulacje
Silniczek z której generacji wstawiłeś?
Gratulacje
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 46
- Rejestracja: 2017-10-11, 07:51
- Model: Mustnag II
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: niebieski
Re: Mustang II 1974 V8 302 5.0 T5
Silnik z tego co mi wiadomo jest z lat 73 250 konny ale w tm roku będę jechał na hamownie to się dowiem wszystkiego tylko czekam na paczkę USA z kolektorami sportowymi