Fabryczne maski aluminiowe są znane z korozji w przedniej części. Walka z korozją właściwie skazana na niepowodzenie bo i tak z czasem wróci.
Czy ma ktoś opinie i zdanie dot. masek - zamienników zarówno aluminiowych jak i stalowych??
Co wybrać aby mieć spokój??
- Używany oryginał aluminiowy
- Nowy zamiennik aluminiowy
- Nowy zamiennik stalowy
??
Tuningowe maski z tworzywa i żywicy odpadają
S197 Maska aluminiowa vs stalowa
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
S197 Maska aluminiowa vs stalowa
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: S197 Maska aluminiowa vs stalowa
kilka miesiecy temu u Mirmala widziałem V6 z 2012 ze stalową maska....
ona tyle waży, że pociagniecie za zamek jej nie otwiera bo sama sie dociska,
druga osoba musi podwazac, do tego ciężko ja podnieść, po podparciu "kijem" aż sie on wygina... nie chce wiedzieć ile waży i jak wpływa na masę przodu pojazdu...
Uważam, że trzeba być totalnym desperatem aby ją założyć.
ma tez plusy.... nie unosi się przy dużych prędkościach HAHAHA.
Jeśłi dobrze zabezpieczysz masa woskowa od srodka i bedziesz uzupelniaj odpryski po kamieniach to nic nie koroduje.....
a nawet jesli.... to taniej bedzie co 5 lat jąpomalować niz zmieniać na inną.
ona tyle waży, że pociagniecie za zamek jej nie otwiera bo sama sie dociska,
druga osoba musi podwazac, do tego ciężko ja podnieść, po podparciu "kijem" aż sie on wygina... nie chce wiedzieć ile waży i jak wpływa na masę przodu pojazdu...
Uważam, że trzeba być totalnym desperatem aby ją założyć.
ma tez plusy.... nie unosi się przy dużych prędkościach HAHAHA.
Jeśłi dobrze zabezpieczysz masa woskowa od srodka i bedziesz uzupelniaj odpryski po kamieniach to nic nie koroduje.....
a nawet jesli.... to taniej bedzie co 5 lat jąpomalować niz zmieniać na inną.
Re: S197 Maska aluminiowa vs stalowa
Trochę lamina przesadzasz.
Mam stalową maskę i otwieram ją samodzielnie bez najmniejszego problemu. Pręt też jakoś nie specjalnie chce się wygiąć.
Ale faktem jest że lekka nie jest. No i nie faluje
Zato przy ruszaniu przód auta tak się nie unosi
Mam stalową maskę i otwieram ją samodzielnie bez najmniejszego problemu. Pręt też jakoś nie specjalnie chce się wygiąć.
Ale faktem jest że lekka nie jest. No i nie faluje
Zato przy ruszaniu przód auta tak się nie unosi
Re: S197 Maska aluminiowa vs stalowa
Ja kupiłem nową maskę aluminiową bo nie chciałem dodawać dodatkowych kilogramów konikowi sam w sobie jest dosyć ciężki
po półtora roku użytkowania na razie maska trzyma się dobrze.
po półtora roku użytkowania na razie maska trzyma się dobrze.
Re: S197 Maska aluminiowa vs stalowa
Miałem maskę stalową. Dostała parę razy kamieniami i zaczęła rdzewieć.
Kupiłem alu, i jest wszystko ok. Jedynie musiałem założyć słabsze siłowniki bo te, które przyszły z Roush'em, działały jak katapulta przy niej
Kupiłem alu, i jest wszystko ok. Jedynie musiałem założyć słabsze siłowniki bo te, które przyszły z Roush'em, działały jak katapulta przy niej