świece
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
- witekz
- Forumowicz
- Posty: 273
- Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
- Model: Mustang 98 Vortech
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Rio Red
- Kontakt:
ja mam Autolite APP764 i wszystko jest ok, do silników 4.6 2v wg instrukcji swiece maja nr AWSF-32PP i zostały zastapione przez AGSF32FM. To są identyczne świece jak do Mondeo 1996-2000 z silnikiem 2.5 v6 czyli jak chcesz Motorcrafta podjedz do Forda i zamów nr AGSF32FM (inny numer Finis 4331810),powinny być takie same,jak chcesz NGK to nr NGK TR55.
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Tylko świece Championa, są są świece, które nie pękają się podczas wykręcania.
Mam takie na zbyciu, komplet 8 sztuk. Problem pękających świec był już naświetlany,
warto poczytać.
viewtopic.php?t=91&highlight=%B6wiece
Mam takie na zbyciu, komplet 8 sztuk. Problem pękających świec był już naświetlany,
warto poczytać.
viewtopic.php?t=91&highlight=%B6wiece
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
- witekz
- Forumowicz
- Posty: 273
- Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
- Model: Mustang 98 Vortech
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Rio Red
- Kontakt:
to jest problem GT 4.6 3v a nie GT 4.6 2v !!! w 4.6 2v SOHC nie ma problemów z pękającymi świecami, więc nie ma co straszyćDark Red pisze:Tylko świece Championa, są są świece, które nie pękają się podczas wykręcania.
Mam takie na zbyciu, komplet 8 sztuk. Problem pękających świec był już naświetlany,
warto poczytać.
viewtopic.php?t=91&highlight=%B6wiece
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
no i co ciekawe we wszystkich katalogach NGK świece TR55 (nr3951) też pasują do V6 z 99-03 czyli to samo co mondeo 2,5 V6 125KM 96-00
http://www.ngksparkplugs.com/part_finde ... /index.asp
teraz pytanie jaki rodzaj wybrać bo V-Power dostępne praktycznie bez problemów, nawet u siebie w robocie takie mam aż w szoku byłem jak by co to w inter cars chyba 15-20zł szt. G-power w europie niezbyt z popularne, bo lepsze platyny chyba 40zł szt no i te irydowe to kosmos jakoś 50zł
i tak się zastanawiam które wybrać czy jest sens ładować tyle pieniędzy w irydowe choć takie świece się wymienia co 150tyś km
http://www.ngksparkplugs.com/part_finde ... /index.asp
teraz pytanie jaki rodzaj wybrać bo V-Power dostępne praktycznie bez problemów, nawet u siebie w robocie takie mam aż w szoku byłem jak by co to w inter cars chyba 15-20zł szt. G-power w europie niezbyt z popularne, bo lepsze platyny chyba 40zł szt no i te irydowe to kosmos jakoś 50zł
i tak się zastanawiam które wybrać czy jest sens ładować tyle pieniędzy w irydowe choć takie świece się wymienia co 150tyś km
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
a na pudełku niema napisane bo tak mi się wydaje że na pudełku w swoich irydach było napisane chyba 14Nm a masz miedzianą pastę do świec, bo nie tylko potem lepiej odkręcić ale lepiej przewodzi.
zresztą jest tu opis producenta, świeca w rumaku jest chyba 10mm wiec by się zgadzało http://www.ngkntk.pl/Momenty_dokrecenia ... 312.0.html
zresztą jest tu opis producenta, świeca w rumaku jest chyba 10mm wiec by się zgadzało http://www.ngkntk.pl/Momenty_dokrecenia ... 312.0.html