[Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2018-08-21, 10:27

anbr64 pisze:Przemek, całą Rumunię przejechałem na migających a jak już mnie wkurzyło to wyłączyłem całkowicie. Nic nie pomogło wymienianie wyłączników (to chyba nie o ten chodzi co wymieniasz tylko ten "wyciągany" do załączenia świateł). U mnie pomogło dopiero zamontowanie przekażnika przez który uruchaminane są światła.
Wątek masz tutaj
viewtopic.php?f=133&t=2080&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrówka
Andrzej teraz mam wymienione oba i dalej mrugają. :rozpacz: :rozpacz:
Kolega zauważył, że w alternatorze regulator napięcia jest trochę kopnięty i wariuje od 12 do 18.
Jak to zrobię i dalej tak będzie to założymy przekaźnik.


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: simontlc » 2018-08-21, 10:30

Sprawdz wtyczkę, u mnie to było, problemem, że nie miałem świateł, wymieniłem wtyczkę na nową i problem znikł, ale włącznik też będę musiał zmienić bo piny są skorodowane


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2018-09-10, 11:07

Alternator sprawny, regulator także.
W sobotę zakładam przekaźnik. :zly:
Ja to zawsze muszę iść okrężną drogą, zamiast słuchać kolegów. :zawstydzony:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: anbr64 » 2018-09-10, 16:32

Oj Przemek, Przemek! :D


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2018-09-16, 08:53

anbr64 pisze:Oj Przemek, Przemek! :D
Przekaźnik pomógł.
Światła w 100% sprawne. :super:
Teraz można ruszać na Bydgoszcz a potem na Bal Sylwestrowy. :ok:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: anbr64 » 2018-09-16, 10:18

:hurra: :hurra: :hurra: :hurra: :hurra:


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

snake1362
Młodszy Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 2015-05-06, 10:33
Model: 65r
Silnik: V8 5.0
Kolor: blue

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: snake1362 » 2018-10-26, 10:23

Witam czy moglibyscie podac mi wymiar szlifu cylindra 302 jaki na byc jezeli tloki sa 020 i 030 wiem ze ma byc luz monterski wiec niewiem 020 czy to wymiar tloka czy pod szlif



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2018-10-26, 12:25

snake1362 pisze:
2018-10-26, 10:23
Witam czy moglibyscie podac mi wymiar szlifu cylindra 302 jaki na byc jezeli tloki sa 020 i 030 wiem ze ma byc luz monterski wiec niewiem 020 czy to wymiar tloka czy pod szlif
Ja nie pomogę, ale koledzy pewnie zaraz odpowiedzą.
Moim zdaniem każda szlifiernia powinna to sama wiedzieć.
Jeśli nie potrafią Ci na to pytanie odpowiedzieć to może oznaczać, że nie mają doświadczenia.
(To tylko moje zdanie i nie brałbym go pod uwagę.)


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2019-01-08, 15:35

Dawno nic się nie działo ale zima to czas na kosmetyczne poprawki lub na dopięcie od lat nurtujących mnie tematów.
Wróciłem do tematu gaźnika z którym się bawię od zawsze.
Przyszła pora na dopasowanie gaźnika do mojego silnika tak aby miał idealną dawkę paliwowo/powietrzną.
W tym celu postanowiłem zmienić Autolite 2100 o zwężce 1.23 na 1.14 choć powinienem na 1.08 ale z obawy o utratę zbyt wielu kuni postanowiłem postawić na zwężkę Venturiego 1.14.
1.14 była stosowana w 289 czyli delikatnie większym silniku.
Do tej pory miałem 1.23 czyli stosowaną w silnikach 390 a to trochę zbyt dużo powietrza. Nie byłem na nim w stanie ustawić idealnej mieszanki. :dobani:

Po regeneracji w Puszczykowie :dobani: na którą w zeszłym roku wysłałem 3 gaźniki jeden 1.08 jeden 1.14 i 1.01 tak a abym mógł sobie pokombinować okazało się że wszystkie były spartolone :dobani:

Dzięki pomocy Andrzeja (Anbr64) :ok: udało się poprawić to co było wcześniej zepsute.
Po zrobieniu gaźnik wygląda na porządnie zrobiony.
Był robiony gdzieś w Warszawie i nie było tanio ale mam nadzieje że było warto :super:
Okaże się wszystko po założeniu i regulacji.
Załączniki
IMG_5391.jpg
IMG_5392.jpg
IMG_5393.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: anbr64 » 2019-01-08, 19:07

Przemek, podam namiary jak zalożysz i wydasz opinię. Ja zrobilem tam już 3 gazniki i nie mogę narzekać. Też poprawiał po Puszczykowie a w zasadzie zrobil to o czym w Puszczykowie mowili że zrobili a on po prosu zamiast mówić zrobił. Zresztą, fabrycznie nowego Holeya też mi poprawiał.


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

mk_cin
Forumowicz
Posty: 107
Rejestracja: 2017-04-07, 19:56
Model: 1964 1/2 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Caspian Blue

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: mk_cin » 2019-01-08, 23:02

Możecie coś więcej o zakładach regeneracji gaźników powiedzieć? Robiłem swój gaźnik w Puszczykowie, z niedziałającego stał się funkcjonalny i auto zaczęło normalnie jeździć, przestało gasnąć na wolnych, etc. Nie pytałem o szczegóły, oddałem gaźnik "do regeneracji" i dostałem sztukę jak nową :) Przynajmniej wizualnie. Nie przymierzam się na razie do innych prac na gaźniku, ale warto wiedzieć na przyszłość, jeśli można lepiej



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Dezo » 2019-01-09, 10:38

Ja do 289, 1966 robiłem u p. Wojtka Krzewińskiego w Rawiczu. Stara szkoła gaźnikowa.
Robił mi też gaźniki do Fairlaine 1964 i do Poloneza "Borewicza".


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
kaser1
Forumowicz
Posty: 226
Rejestracja: 2009-02-26, 22:49
Model: 1969 Mach 1 , 351W
Silnik: inny V8
Kolor: blu
Lokalizacja:: Bydgoszcz
Stajnia: Stajnia Bydgoszcz

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: kaser1 » 2019-01-10, 19:39

Moje dwa gaźnik regenerował i regulował na silniku od razu Krzysztof Bernat w Występie k. Nakła nad Notecią.. miałem FoMoCo 2 bbl,a teraz mam Edelbrocka 1405. Obydwa gaźniki były zrobione profesjonalnie, a auto było szybkie , spalanie rozsądne trasa spokojnie w 10l przy jeździe do 80 MPH, miasto 12-15 .odpałka zawsze na strzał. Długie kolejki do niego ale fachura pierwsza klasa, jak by co polecam
Kaser


KASER

Awatar użytkownika
StarszyWajchowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 563
Rejestracja: 2015-05-08, 02:03
Model: 73 Mach 1 429
Silnik: inny V8
Kolor: yellow hornet
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: StarszyWajchowy » 2019-01-11, 11:30

mk_cin pisze:
2019-01-08, 23:02
Możecie coś więcej o zakładach regeneracji gaźników powiedzieć? Robiłem swój gaźnik w Puszczykowie, z niedziałającego stał się funkcjonalny i auto zaczęło normalnie jeździć, przestało gasnąć na wolnych, etc. Nie pytałem o szczegóły, oddałem gaźnik "do regeneracji" i dostałem sztukę jak nową :) Przynajmniej wizualnie. Nie przymierzam się na razie do innych prac na gaźniku, ale warto wiedzieć na przyszłość, jeśli można lepiej
Ja swój robiłem tutaj:
Warsztat Naprawy Gaźników
Szarych Szeregów 1, 01-210 Warszawa

Śmiga że aż miło. Polecam :super:


Tomek

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2020-08-27, 11:17

Dawno niczego nie pisałem :(
Z gaźnikiem jeszcze się nie wybrałem nigdzie na regulacje.
Po długim postoju w garażu z wiadomych względów w tym roku potwierdza się stara zasada że auto musi jeździć.
Muszę wymienić łożyska na tylnych półosiach, powstał znaczący luz w układzie kierowniczym i jedna końcówka drążka do wymiany.
Niestety przez pracę po 15-16 godzin na dobę w sezonie nigdy na to nie było czasu.
Jedyne co udało się zrobić to luzy w układzie kierowniczym i końcówka drążka kierowniczego.
Zostały jeszcze łożyska na tylnych Półosiach które już leżą w bagażniku.
Załączniki
IMG_7783.jpeg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”