LPG w V8 i V6
Moderatorzy: stang232, celibad
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 31
- Rejestracja: 2015-08-01, 09:39
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Mineral Grey
Re: LPG w V8 i V6
Dla ciekawych spalania - zerknąłem na swoje zapiski.
Średnia z 14000km: 14,07l gazu, 1,22l benzyny; średni koszt kilometra 0,44 zł
Średnia z 14000km: 14,07l gazu, 1,22l benzyny; średni koszt kilometra 0,44 zł
-
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: LPG w V8 i V6
To na prawdę niezła średnia. A silnik 3,7L powinien być jeszcze trochę oszczędniejszy.
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1649
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: LPG w V8 i V6
U mnie przy przełożeniu 3.31, paru modyfikacjach wychodzi 13l / 100 km.
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
- misiekwaw
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 167
- Rejestracja: 2009-08-10, 15:25
- Model: 2015 R/T + 2013 V6
- Silnik: inny V8
- Kolor: Ivory White + Grabber Blue
- Lokalizacja:: Zadupiodwory
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: LPG w V8 i V6
jak porównuję to z moim spalaniem to wychodzi mi że podałeś chyba na 50km
Challenger R/T
Tuned by DISI-tune
Tuned by DISI-tune
-
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: LPG w V8 i V6
No to skoro spali Ci ok 28l/100Km, to podaj szczegóły- jaka instalacja, przebieg /stan silnika, gdzie montowana, jak jeździsz itp.
- BloodyAnt
- Forumowicz
- Posty: 152
- Rejestracja: 2017-02-16, 13:43
- Model: S550
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Magnetic
Re: LPG w V8 i V6
U mnie przy przełożeniu 3.73 głównie warszawa wychodzi średnio 16,2 l/100km. Najmniej wyszło 14,8, a najgorzej 18
- misiekwaw
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 167
- Rejestracja: 2009-08-10, 15:25
- Model: 2015 R/T + 2013 V6
- Silnik: inny V8
- Kolor: Ivory White + Grabber Blue
- Lokalizacja:: Zadupiodwory
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
- misiekwaw
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 167
- Rejestracja: 2009-08-10, 15:25
- Model: 2015 R/T + 2013 V6
- Silnik: inny V8
- Kolor: Ivory White + Grabber Blue
- Lokalizacja:: Zadupiodwory
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: LPG w V8 i V6
Instalacja montowana w 2008 roku, przez pierwszego właściciela po sprowadzeniu w tej chwili został z niej parownik, ale już też czeka nowy na wymianę.
4.6V8, stan licznika 108kkm, dolot JLT Series III, program VMP, przełożenie mostu 3,73
Instalacja w tej chwili - Stag QMAX BASIC, wielozawór Tomasetto, parownik jeszcze KME Gold, listwy wtryskowe LPG Tech Yeti, wtryskiwacze rozwiercone na 2,5 albo 2,6mm nie pamietam dokładnie.
W lecie od 20l/100, teraz w zimie powyżej 25, ale to tylko i wyłącznie po Warszawie w tybie mieszanym ze wskazaniem na jazdę dynamiczną.
Na tempomacie na 130km/h 13,5 o ile dobrze pamietam.
Challenger R/T
Tuned by DISI-tune
Tuned by DISI-tune
-
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: LPG w V8 i V6
U mnie przy standardowym setupie i silniku 3,7L na tempomacie przy 130Km/h wychodzi średnio na kompie ok. 10,0 L/100km, więc
tu już różnica jest znacznie mniejsza, bo i silnik 3,7L jest oszczędniejszy.
tu już różnica jest znacznie mniejsza, bo i silnik 3,7L jest oszczędniejszy.
- misiekwaw
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 167
- Rejestracja: 2009-08-10, 15:25
- Model: 2015 R/T + 2013 V6
- Silnik: inny V8
- Kolor: Ivory White + Grabber Blue
- Lokalizacja:: Zadupiodwory
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: LPG w V8 i V6
U mnie komp strasznie łże i na LPG i na benzynie, podaję wartości które liczyłem jak jeszcze mi się chciało
Challenger R/T
Tuned by DISI-tune
Tuned by DISI-tune
-
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: LPG w V8 i V6
To że łże na LPG to tak ma być, ale na PB powinien w miarę dobrze wskazywać, przynajmniej u mnie tak jest.
- misiekwaw
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 167
- Rejestracja: 2009-08-10, 15:25
- Model: 2015 R/T + 2013 V6
- Silnik: inny V8
- Kolor: Ivory White + Grabber Blue
- Lokalizacja:: Zadupiodwory
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: LPG w V8 i V6
Na LPG łże dużo mocniej oczywiście i to normalne. BTW w 3.7 żony na benzynie przekłamuje między 0,5 a 1l/100, jak sprawdzałem to pokazywał 13,2 a z dystrybutora wyszło 13,9
Challenger R/T
Tuned by DISI-tune
Tuned by DISI-tune
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1707
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: LPG w V8 i V6
Jeśli jest zmieniony most lub źle dobrane opony to może kłamać.
Jeśli się to skoryguje SCT to nie powinien kłamać.
Na LPG do wskazania powinno się dodawać 15-20% i jest ok.
U mojego syna tak jest w 3,7
W SN brak kompa więc się nie wypowiem.
Jeśli się to skoryguje SCT to nie powinien kłamać.
Na LPG do wskazania powinno się dodawać 15-20% i jest ok.
U mojego syna tak jest w 3,7
W SN brak kompa więc się nie wypowiem.
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;