A tak przy okazji, to cos szybko doszlo... musisz mi dac namiar na tych ludzi co Ci sciagali
[Pavulon_] - 65 Convertible 289
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Robert pisze:Gratulacje![]()
A jak pierwsze wrazenia - jest lepiej / gorzej czy w zasadzie tak jak myslales ??
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
wybrałem się dziś skoro świt do Gdyni ogarnąć kilka papierków i przy okazji przywitałem się ze "złotym"
mam roześmianą paszczę na widok więkoszści klasycznych amcarów ale mustangi wywołują stan nieokreślonej jak dotąd euforii
jest mega fajny jaki jest ale pracy będzie trzeba sporo aby brykał i lśnił ...
moje amatorskie oględziny :
- do wymiany podłogi (panele), dół bagażnika, błotniki częściowo, kompleksowy remont blacharsko/lakierniczy
nic to i tak się na to nastawiałem
- konieczne układ wydechowy, raczej nowy, ten jest oryginalny i wygląda średnio
- silnik, do rozebrania i sprawdzenia, ale jest komplety, widać że był robiony
- hamulce, do wymiany podzespoły, dodam chyba serwo bo teraz nie ma wspomagania
- szyby ok
- dach do wymiany, nie wiem jak mechanizm podnoszenia/opuszczania
- chromy: zderzaki do wymiany (nie opłaca sie chromować), emblematy również, lusterka itp do chromowania - są oryginalne.
- elektryka do sprawdzenia ale raczej częściowo do wymiany
- wnętrze do odświeżenia, fotele i kanapa ok.
- zawieszenie do regeneracji lub częściowo do wymiany
i teraz kilka fot:
mam roześmianą paszczę na widok więkoszści klasycznych amcarów ale mustangi wywołują stan nieokreślonej jak dotąd euforii
jest mega fajny jaki jest ale pracy będzie trzeba sporo aby brykał i lśnił ...
moje amatorskie oględziny :
- do wymiany podłogi (panele), dół bagażnika, błotniki częściowo, kompleksowy remont blacharsko/lakierniczy
- konieczne układ wydechowy, raczej nowy, ten jest oryginalny i wygląda średnio
- silnik, do rozebrania i sprawdzenia, ale jest komplety, widać że był robiony
- hamulce, do wymiany podzespoły, dodam chyba serwo bo teraz nie ma wspomagania
- szyby ok
- dach do wymiany, nie wiem jak mechanizm podnoszenia/opuszczania
- chromy: zderzaki do wymiany (nie opłaca sie chromować), emblematy również, lusterka itp do chromowania - są oryginalne.
- elektryka do sprawdzenia ale raczej częściowo do wymiany
- wnętrze do odświeżenia, fotele i kanapa ok.
- zawieszenie do regeneracji lub częściowo do wymiany
i teraz kilka fot:
- pluzz
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
- Model: Coupe 289 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bialy
- Kontakt:
No to z pierwszych ogledzin lista jest niemala
Jakies estymacje poczyniles? Najgorsze - moim zdaniem - to stan podlogi i podluznice. To nie jest prosta robota i jesli one sa w takim stanie to musisz koniecznie zagladnac pod wlot powietrza na ten owiany brzydka slawa "cowl".
No ale trzymam kciuki i wiem, ze dasz sobie rade. Chyba nie musze mowic, ze masz na biezaco zdawac relacje z postepow prac
Pozdrawiam,
No ale trzymam kciuki i wiem, ze dasz sobie rade. Chyba nie musze mowic, ze masz na biezaco zdawac relacje z postepow prac
Pozdrawiam,
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Koszty wstępnie kalkulowałem, rzeczywistość i tak zweryfikuje. I tak byłem nastawiony na kompleksowy remont blacharski - auto będzie rozebrane, wypiaskowane, blachy nowe tam gdzie trzeba itp. Także z góry zakładałem że będzie to grubsza sprawa niż mój 'błękitny24' 
Remont zacznie się jakoś w październiku, foty of course będą na bieżąco !
Remont zacznie się jakoś w październiku, foty of course będą na bieżąco !
Dla Ciebie jako "starego" wyjadacza rdzy to drobnostkaPavulon_ pisze:Koszty wstępnie kalkulowałem, rzeczywistość i tak zweryfikuje. I tak byłem nastawiony na kompleksowy remont blacharski - auto będzie rozebrane, wypiaskowane, blachy nowe tam gdzie trzeba itp. Także z góry zakładałem że będzie to grubsza sprawa niż mój 'błękitny24'
Remont zacznie się jakoś w październiku, foty of course będą na bieżąco !
Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
spokojnie, jeśli tak myślicie to nie widzieliście chyba jeszcze stangów w totalnym rozkładzie które zamieniają się w perełki
będzie "trochę" trudniej ale za to jaka potem satysfakcja
a co myślicie na temat tego tej kombinacji kolorów ? teraz jest w oryginale biały dach + złoty brąz (praire bronze chyba) + white with gold interior ? Chociaż teraz to w macie jest bardziej
Mi się widzi bo jest taki inny trochę, nie sztampowy
o tak może wyglądać i chyba tak będzie

- pluzz
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
- Model: Coupe 289 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bialy
- Kontakt:
Jak masz gdzies tabliczke znamionowa to chyba lepiej (i sluszniej
) odnowic go wedlug tabliczki. Mi sie osobiscie taki zloty (czyt. sraczkowaty) Mustang podoba. Czy wszystkie mustangi musza byc czerwone lub - za przeproszeniem - biale
Bedzie git! A jesli Marta marudzi to powiedz jej, ze do cabrio to pies, golab i zyrafa wejdzie jesli zajdzie taka potrzeba i kolor wtedy nie bedzie istotny
Bedzie git! A jesli Marta marudzi to powiedz jej, ze do cabrio to pies, golab i zyrafa wejdzie jesli zajdzie taka potrzeba i kolor wtedy nie bedzie istotny
- Robert
- Forumowicz
- Posty: 181
- Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
- Model: Ford Mustang 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Perf White
Mi sie zloty bardzo podoba. Jesli lakier bedzie zrobiony celujaco, to efekt bedzie miazdzyl. Widzialem z stanach identycznego rocznikowo, tylko coupe i wlasnie ten kolor sprawial (+oczywiscie utrzymanie auta), ze byl to prawdziwy "headturner", takze nie daj sie - ma byc zloty.
Do tego koniecznie zlote kajdany
Do tego koniecznie zlote kajdany
[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

