Panowie i Panie... chciałbym podzielić się wrażeniami po zamontowaniu paru ,,gratów" od firmy Steeda i przejechaniu kilku tyś. km oraz tym jak to wpłynęło na prowadzenie / zachowanie Mustanga... Różnica pomiędzy serią, a zawiasem z poniżej wymienionymi częściami jest kolosalna. Mustang nareszcie zaczął się prowadzić sensownie jak na auto posiadające ponad 400 KM (bez modyfikacji)... jest bradziej precyzyjny i przewidywalny w prowadzeniu... nie ma już dyskomfortu przy wykonywaniu mocniejszych / szybszych ruchów kierownicą przy dynamiczniejszej jeździe, a przy tym nie zrobił się On (konik) nieprzyjemnie twardy / sztywny... dalej spokojnie nadaje się do normalnego użytku na co dzień... Polecam wszystkim te modyfikacje, którzy chcą aby ich Mustang nareszcie przestał drastycznie odstawać prowadzeniem od europejskich rywali...
Lista części:
1. Sprężyny obniżające progresywne (Numer części: 555-8210)
2. Listwy Ultra lite (Numer części: 555-5212)
3. Stabilizatory przód i tył (Numer części: 555-1015)
4. Dystanse 20mm strona (Part Number: 555-6610)
5. Rozpórka kielichów (Numer części: 555-5731)
6. Rozpórka pod auto extreme G-trak (Numer części: 555-5536)
7. Tuleja ,,Knuckle to Toe Link" (Numer części: M5A460M)
8. Tuleje wahacza dolnego (Numer części: 555-4047)
9. Ultimate IRS ,,stop the hop"pakiet (Numer części: 555-2129)
P.S.
Ciekawi mnie jak po zastosowaniu tych części ma się to do prowadzenia (vs) Mach1 S550 (któty uchodzi za Mustanga z sensownym prowadzeniem, niestety nie miałem przyjemności się takim przejechać

)...???