Mam nieszczelną chłodnice i nie wiem czy jest sens ją spawać bo jest po przejściach coś ktoś kiedyś pisał że można ją zamienić na chłodnice z jakiegoś europejczyka!
Wiecie coś na ten temat?
Chłodnica
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2123
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
o ile wiem można kupić uszczelki oddzielnie.figaro96 pisze:z uszczelkami wyszło tak ze to nie pod głowicą a pod kolektorem ssącym sie rozpadły a komplet(jak większość części dość drogi)
Zapytaj w tym - Auto Partex <biuro@american-car.com.pl> mieli po 365zł komplet,
czyli b. tanio.
Dziś wrzuciłem artykuł o swapie z v6 na v8, podobno wentylator na chłodnicy (do silnika 5.0 która jest inna niż 3.8) mimo, że wygląda tak samo kręci się szybciej- czyli jest wydajniejszy.
Wkurza mnie strasznie, że ford tak słabo rozwiązał chłodzenie w 3.8
-
- Forumowicz
- Posty: 204
- Rejestracja: 2009-04-12, 11:26
- Model: mustang 1996
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: inny
Już czekam na uszczelki znalazlem komplet(dwie uszczelki dolne dwie górne, jakieś gumki i jeszcze kilka gumek) 300 zł to było najtaniej i dotego b.dobrej firmy. w tej uszczelce miałem 3 wycieki i zostaje jeszcze chłodnica!
nietety z chłodzeniem 3.8 sami musimy cos wymyślec jak firma o to nie zadbała muszę zamienić na jakąś inną wydajnieszą jak mi sie uda i zda egzamin to dam znać!
nietety z chłodzeniem 3.8 sami musimy cos wymyślec jak firma o to nie zadbała muszę zamienić na jakąś inną wydajnieszą jak mi sie uda i zda egzamin to dam znać!