popsuty prędkościomierz
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
andronik
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black Metal
- Kontakt:
Zegar ma w sobie galawnometr, który mierzy prąd, a więc nie rozpoznaje wersji wyposażenia
To określona ilość prądu wychyla wskazówke od zara do Vmax, a ile tego pradu podać to o tym już wie komputer. Więc może być nawet użyty galwanometr z obrotomierza z V8, czy od wskazania paliwa, byleby tylko miał dopasowane zaczepy. Miernik prądu to miernik prądu 
Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
-
andronik
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black Metal
- Kontakt:
Żebyśmy się dobrze zrozumieli - ja mówiłem o przelożeniu galwanometru z jednego licznika do drugiego. Przekładka zegarów w całości - owszem prędkościomierz bedzie pokazywał wskazania, ale nie będzie to odzwierciedlało tego co będziesz widział na cyferblacie, słowem przekłamania.
Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
- Darenty
- Forumowicz
- Posty: 488
- Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
- Model: S197 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver Metallic
- Lokalizacja:: Przemyśl
paytoplay zadzwoniłem do kumpla w US, żeby się upewnić.. poprosiłem go, aby przedzwonił na serwis przy salonie Forda i zapytał ja kto z licznikami V6 i V8 jest, bo wprowadziłem prez niego zamieszanie..
Przed chwilą mi dał cyne - licznik z V8 w V6 będzie błędnie wskazywał, tak samo i na odwrót. Więc jeśli chesz tylko wymienić i niekombinować - kup od V6.
Przepraszam za zamieszanie
Przed chwilą mi dał cyne - licznik z V8 w V6 będzie błędnie wskazywał, tak samo i na odwrót. Więc jeśli chesz tylko wymienić i niekombinować - kup od V6.
Przepraszam za zamieszanie
You can never have too much power, just not enough traction.
-
Konrado
- Forumowicz
- Posty: 164
- Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
- Model: Silver Bullet, 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: silver
Myśle że jak masz np. predatora to mogłbys sobie doskalować licznik, bo dość łatwo można skalować prędkościomierz w komputerze. Tylko metoda prób i błedów. tz podnosisz wartość prędkościomierza w menu predatora i sprawdzasz empirycznie GPSem czy się zgadza itd. Tylko predatora musiałbyś mieć.
Bo powiem ci że te bogatsze liczniki są niezłe. Oprócz tego że można sobie za pomocą RGB wybrać kombinacje koloru podświetlenia to jes jeszcze bajer że jak poziom np. paliwa schodzi do wartości krytycznej cały dany wskaźnik zaczyna się LEDowo świecić na żarówiasty czerwony. Mały bajer a cieszy
(tyczy się to też wskaźników oleju i prądu ale tego to nie życzę oglądać)
Oprócz tego jest jeszce fajnu komputer który pokazuje wszystko w km, km/h, l/100km na sporo porzebnych informacji jak np. zasięg, ma prosty wykres momentowego spalania, Wali ostrzeżeniami textowymi i sygnalizuje ostrzeżenia dzwiękowo, Jak TC jest aktywne, tzn zadziała w czasie jazdy, to pojawia się napos TRAC CONTROL ACTIVE (bo u mnie kontrolka ETC się zapala tylko przy zapalaniu, później już nie.) itp.
Jest jeszcze system czek gdzie sam idzie po kolei układami (np chłodzenia, ładowania ....) i mówi że jest OK. Jak w samolocie
Bo powiem ci że te bogatsze liczniki są niezłe. Oprócz tego że można sobie za pomocą RGB wybrać kombinacje koloru podświetlenia to jes jeszcze bajer że jak poziom np. paliwa schodzi do wartości krytycznej cały dany wskaźnik zaczyna się LEDowo świecić na żarówiasty czerwony. Mały bajer a cieszy
Oprócz tego jest jeszce fajnu komputer który pokazuje wszystko w km, km/h, l/100km na sporo porzebnych informacji jak np. zasięg, ma prosty wykres momentowego spalania, Wali ostrzeżeniami textowymi i sygnalizuje ostrzeżenia dzwiękowo, Jak TC jest aktywne, tzn zadziała w czasie jazdy, to pojawia się napos TRAC CONTROL ACTIVE (bo u mnie kontrolka ETC się zapala tylko przy zapalaniu, później już nie.) itp.
Jest jeszcze system czek gdzie sam idzie po kolei układami (np chłodzenia, ładowania ....) i mówi że jest OK. Jak w samolocie
Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune
-
paytoplay
- Forumowicz
- Posty: 404
- Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Sterling Grey
- Kontakt:
zadzwoniłem dzis do gości z allegro , którzy rozbierają mustangi żeby zapytać jak wygląda sprawa z przelozeniem tego całego licznika. Stwierdziłem, ze powinni się na tym znac skoro rozdłubali juz tyle tych samochodów - gość powiedział ze powinienem wymienić licznik + wiązkę + sjb + panel do sterowania, żeby to wszystko miało sens ![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
trochę dużo tego się zrobiło...
Czy to faktycznie tak jest? Bo jeśli tak to ja się chyba muszę zastanowić czy to ma sens, bo za chwile to ja cały samochód będe miał wymieniony
Poza tym jeśli wymieniłbym SJB to w takim razie zniknąłby mi przebieg mój i tez w kompie pojawiłby mi się jakiś obcy - dobrze myślę
?
trochę dużo tego się zrobiło...
Czy to faktycznie tak jest? Bo jeśli tak to ja się chyba muszę zastanowić czy to ma sens, bo za chwile to ja cały samochód będe miał wymieniony
Poza tym jeśli wymieniłbym SJB to w takim razie zniknąłby mi przebieg mój i tez w kompie pojawiłby mi się jakiś obcy - dobrze myślę
Bart
-
paytoplay
- Forumowicz
- Posty: 404
- Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Sterling Grey
- Kontakt:
hmm , ale tylko w zegarach? nigdzie w kompie nie ma w samochodzie zapisane tego jeszcze? jeśliby tak było to bardzo łatwo byłoby podrobić przebieg
- zresztą nieważne. Zrobie po prostu tak ze weekend rozkręcę to całe ustrojstwo - zobaczę czy pod spodem mam jakies kostki/ wiązki czy cokolwiek innego gdzie mozna podlaczyc przyciski i pojadę do tego gościa osobiście moze w przyszlym tygodniu jak bede mial chwilę - podłączymy - jak będzie działać to kupie i będzie gitara 
Trochę się boję sjb przekładać prawdę mówiąc
ale może bez tego się uda. W przyszłym tygodniu jak mi się uda to załatwic to dam znać jak poszło
Trochę się boję sjb przekładać prawdę mówiąc
Bart
-
andronik
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black Metal
- Kontakt:
Żadnego SJB nie musisz przekładać, ani też żadnych wiązek. Kupujesz zegary od V6, nie ważne deluxe czy premiium, wkładasz i będzie śmigać. A stan licznika na pewno w SJB nie jest zapisany - to jest tylko rozdzielnia sygnałów a nie ECU.
Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
-
paytoplay
- Forumowicz
- Posty: 404
- Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Sterling Grey
- Kontakt:
facet wyszedł z taką propozycją: 1200 za zegary+panel+wiązka + SJB
Niby 1200 za tyle gratów to nie jest tak źle, ale stwierdzilem, ze jednak zanim coś zrobię zobaczę jak to u mnie wygląda, bo nie ma sensu kupować na zapas...
zegary faktycznie - minuta roboty - wszystko ładnie odchodzi i łatwo się wyjmuje
znalazłem tam jedna wtyczkę która nie była ani poluzowana ani nie wygląda jakoś podejrzanie...
Zakładam ze mam jednak te zegary walnięte i nie ma co z nimi kombinować, bo ostatnio to wskazówka mi uciekła w ogole poza skalę...
Co do przełączników po lewej stronie do zapalniczki to cyknąłem fotkę jak to u mnie wygląda - idzie jakaś kostka, ale zamiast guzików mam zaślepkę. Domyślam się ze jak podłącze do niej guziki to wszystko powinno ładnie działać ?
Generalnie jeśli tak to jutro zamawiam i w ogóle wielkie dzięki wszystkim za pomoc
Niby 1200 za tyle gratów to nie jest tak źle, ale stwierdzilem, ze jednak zanim coś zrobię zobaczę jak to u mnie wygląda, bo nie ma sensu kupować na zapas...
zegary faktycznie - minuta roboty - wszystko ładnie odchodzi i łatwo się wyjmuje
znalazłem tam jedna wtyczkę która nie była ani poluzowana ani nie wygląda jakoś podejrzanie...
Zakładam ze mam jednak te zegary walnięte i nie ma co z nimi kombinować, bo ostatnio to wskazówka mi uciekła w ogole poza skalę...
Co do przełączników po lewej stronie do zapalniczki to cyknąłem fotkę jak to u mnie wygląda - idzie jakaś kostka, ale zamiast guzików mam zaślepkę. Domyślam się ze jak podłącze do niej guziki to wszystko powinno ładnie działać ?
Generalnie jeśli tak to jutro zamawiam i w ogóle wielkie dzięki wszystkim za pomoc
Bart
-
andronik
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black Metal
- Kontakt:
Zamawiaj, tyklo chyba bez SJB?paytoplay pisze:Generalnie jeśli tak to jutro zamawiam i w ogóle wielkie dzięki wszystkim za pomoc
Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]