problem ze wskaznikiem poziomu paliwa przy pelnym baku

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

problem ze wskaznikiem poziomu paliwa przy pelnym baku

Post autor: Koral » 2010-04-08, 15:47

moze mi poradzicie w tej kwesti,przedwczoraj zatankowalem GT do pelna pod sam korek,az bylo widac paliwo w nim ,no i po przekreceniu kluczyka w stacyjce wskazowka od poziomu poszla w gore,ale nie do konca,pow polowy nagle opadla na zero i pjawil sie jakis blad (error) wlasnei od poziomu paliwa- na kompie wyszedl blad polozenia gornego polozenia plywaka lub cos takiego,w tej chwili nei pamietam.. wyjezdzilem troche paliwa ale nic to nie dalo, bo dalej po przekreceniu kluczyka wskazowka na chwile wedruje w gore a potem gwaltownie opada :(
myslalem ze to wina dolozonej drugiej pompki(rownolegle),ze gdzies sie plywak zacina i nie idzie do samej gory,ale sprawdzilem caly mechanizm i plywak byl wlasnie u samej gory.. wyjezdze jeszcze troche paliwa i znow zobacze,no ale moze spotkaliscie sie z podobnym przypadkiem ?
i wszystko sie tak chrzani wlasnie przed zlotem w Poznaniu.. niby taki wskaznik nie powinien spowodowac ze nie przyjade,ale nie wiem czy komp od auta nie potraktuje mi tego bledu jako awarie i np w trasie nie wejdzie w tryb awaryjny ;/ wyjezdze dzisiaj troche paliwa i jutro wyjme caly mechanizm z pompkami, ale plywak chodzi ladnie wiec sam juz nie wiem o co chodzi.. zly teraz jestem ze zatankowalem pod korek..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2010-04-08, 18:41

mnie się tak nie dano raz zrobiło, ale bez błędu, tylko sama wskazówka była dziwnie i pokazywało zaniżone "to empty", ale po przejechaniu ~50km i 2-3 odpaleniach w między czasie(gaszenie i odpalanie na stacji nic nie dawało) sie unormowało.



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-04-08, 19:51

Pawellos pisze:ale po przejechaniu ~50km i 2-3 odpaleniach w między czasie(gaszenie i odpalanie na stacji nic nie dawało) sie unormowało.
no ja tez zrobilem z 50km i juz wskazowka dziala ,no ale i tak musze znalesc przyczyne,bo inaczej bede sie bal teraz tankowac do pelna..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2010-04-08, 20:59

Ja aż tak bardzo się tym nie przejmuje, ale jak znajdziesz, to daj znać ;)



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-04-08, 21:32

na 100% nie wejdzie w tryb awaryjny z tego powodu. blad kasowales i pojawia sie dalej po wyjezdzeniu? po drugie to otworz drugą stronę, tam jest drugi pływak, moze ten się zawiesił...



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-04-09, 08:08

caniggia pisze:na 100% nie wejdzie w tryb awaryjny z tego powodu. blad kasowales i pojawia sie dalej po wyjezdzeniu? po drugie to otworz drugą stronę, tam jest drugi pływak, moze ten się zawiesił...
to dobrze,ale do zlotu nie bede tankowal pod korek, blad sie juz nie pokazuje bo wyjezdzilem z 10-15litrow, widocznie nie mozna tankowac ponad stan bo czujnik od poziomu wariuje, w sumie moge spojrzec na ten drugi plywak,nawet nie wiedzialem ze tam jest..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-04-09, 10:21

ja mysle zo on sie nie zawiesza, tylko wychodzi poza zakres, przez co ecu uwaza ze jest uszkodzony.



andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-04-09, 11:31

koral pisze:widocznie nie mozna tankowac ponad stan bo czujnik od poziomu wariuje
Nigdy sie u mnie takie coś nie pokazało, a naprawdę wiele razy lałem tak wysoko że benzyna była pod korkiem.


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-04-09, 14:23

andronik pisze:
koral pisze:widocznie nie mozna tankowac ponad stan bo czujnik od poziomu wariuje
Nigdy sie u mnie takie coś nie pokazało, a naprawdę wiele razy lałem tak wysoko że benzyna była pod korkiem.
źle zrozumiales moj post, ja nie pytam tych co im takie cos sie nei zdarzylo(mi tez wczesniej sie nei zdarzalo) tylko tych ktorzy sie spotkali z takim problemem i moga mi jakos pomoc, wczesniej gdzies juz czytalem post w ktorym ktos juz wspominal o podobnym problemie,niestety nie pameitam gdzie, bo to z rok temu bylo..

jesli rzeczywiscie tylko ja bym mial ten problem,to szukalbym przyczyny w zle zamontowanej dodatkowej pompie paliwa,no ale wyglada ze jest dobrze zamontowana,plywak sie nie zacina i dobrze chodzi, musze jeszcze sprawdzic czy ten drugi chodzi, nie wiedzialem ze jest i w jakim celu, moze on wlasnei jest w gornej czesci zbiornika i wskazuje pow polowy zbiornika ? nie wiem tego ,ale go sprawdze jutro lub w poniedzialek..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2010-04-09, 19:02

koral pisze:
caniggia pisze:na 100% nie wejdzie w tryb awaryjny z tego powodu. blad kasowales i pojawia sie dalej po wyjezdzeniu? po drugie to otworz drugą stronę, tam jest drugi pływak, moze ten się zawiesił...
to dobrze,ale do zlotu nie bede tankowal pod korek, blad sie juz nie pokazuje bo wyjezdzilem z 10-15litrow, widocznie nie mozna tankowac ponad stan bo czujnik od poziomu wariuje, w sumie moge spojrzec na ten drugi plywak,nawet nie wiedzialem ze tam jest..
Ja tankuje do pierwszego odbicia i też tak miałem, myślę że to dość losowe i nie zalerzy od tego ile zatankujesz



alski
Forumowicz
Posty: 648
Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
Model: GT500 & FAST'67
Silnik: inny V8
Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: alski » 2010-04-09, 19:46

Jakbym tankował do pierwszego odbicia to musiałbym zakończyć proces po 0,4 litra... ;) a ja wolę zrobić setkę odbić i mieć pod korek... ;) ;) ;)


alski


It's Never Too Late to Have a Happy Childhood

Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2010-04-09, 20:29

A ja mam model 2009 i pierwsze odbice mam przy około 55 litrach... ;p



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-04-10, 22:00

Pawellos pisze:A ja mam model 2009 i pierwsze odbice mam przy około 55 litrach... ;p
ja nie mam modelu 2009 ale tez tankuje do pelna i mi nie odbija za wczesnie, tylko ze ostatnio jak juz odbil czyli bylo full to chcialem dobic do rownej sumy i nalalem az pod sam kortek no i wyskoczyl ten blad.. teraz juz go nie ma bo mam ponizej pol zbiornika, rzeczywiscie drugie wejscie od strony pasazera kryje drugi plywak i tak jak myslalem podnosi sie on gdy jest wiecej jak pol zbiornika paliwa wiec widocznie on sie gdzies przycial, jutro zatankuje ponad polowe i bede widzial co sie dzieje-mysle ze bedzie juz ok :)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Piotr
Młodszy Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 2010-10-28, 21:32
Model: Mustang GT
Silnik: V6 4.0
Kolor: grafit

Post autor: Piotr » 2010-10-28, 21:52

Witam wszystkich jako nowy forumowicz i od razu prosze o pomoc. W moim GT z 2008 od 3 miesiecy wystepuje powyższy problem z wskaznikiem paliwa. Strzalka po odpaleniu idzie do gory a po kilku sek opada i wyskakuje info o bledzie. Nie ma zaleznosci od ilosci zatankowania, nigdy nie lalem pod korek. Plywaki zostaly sprawdzone (1 nawet bez sensu wymieniony) i dalej nic. Ford twierdzi ze to SJB ale boje sie go wymieniac z uwagi na potencjalne klopoty z zaprogramowaniem immobilizera-serwis nie do konca wie czy da rade. Z problemem wskaznika pojawil sie tez problem rozladowywania aku. Na poczatku wymienilem ale problem sie powtarza nieregularnie, nawet po 1 dniu postoju. Raczej po staniu na chlodzie i mokrym. Serwis mierzyl pobor na postoju i jest w normie. Nie wiem czy te dwie sprawy sa powiazane czy przypadkowe. Any help? Moze jakis elektryczny geniusz w okolicy Poznania?


Piotr

Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-10-28, 22:56

Coś ty chłop ze wsi czy co? Pasuje sie przywitac w powitalni,to nie obora gdzie się wchodzi nażre i wychodzi.No :hyhy:
Piotr pisze:pojawil sie tez problem rozladowywania aku.
Podobny problem miał Escalar ,jest opisany pare wątków niżej.Jest gość w ASO w Krakowie co ma bardzo dużą wiedze i pewnie dałby rade.'

W Poznaniu masz kumatych userów Alski I Tomaho może oni mają jakiś magików na miejscu.Pozdrowionka :kokarda:
Ostatnio zmieniony 2010-10-28, 23:08 przez Bolek, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”