Świece
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Kupiłem ostatnio pastę miedzianą przynajmniej tak mi się wydawało do świec ale teraz gdy przyszło do domu okazało się że jest to Spray Ceramiczny
http://www.allegro.pl/item917795281_sma ... h_crc.html
i teraz nie wiem czy mogę tego użyć niby pisze że do świec żarowych i zapłonowych ale jakoś to do mnie nie przemawia kto się zna?
http://www.allegro.pl/item917795281_sma ... h_crc.html
i teraz nie wiem czy mogę tego użyć niby pisze że do świec żarowych i zapłonowych ale jakoś to do mnie nie przemawia kto się zna?
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
Ukrecona Swieca
viewtopic.php?t=91&highlight=swiece
Jakby ktoś był zainteresowany to filmik instruktażowy ‘zrób to sam’ kliknąć w pozycji 26
http://www.flatratetech.com/index.php?categoryid=4
http://www.fcsdchemicalsa...d/tsb/06152.pdf
Jakby ktoś był zainteresowany to filmik instruktażowy ‘zrób to sam’ kliknąć w pozycji 26
http://www.flatratetech.com/index.php?categoryid=4
http://www.fcsdchemicalsa...d/tsb/06152.pdf
Jest specjalne urządzenie do wyciągania tej osłonki. Jest to nic innego jak odpowiedniej średnicy długi nagwintowany drut, który się w nią delikatnie wkręca a potem na zasadzie zaparcia o dopasowana tuleje wykręca śrubą zamontowana u góry. Dobry warsztat zrobi sobie takie urządzenie sam. Pamiętaj tylko żeby przed wyciąganiem zakleić jakoś dół tej osłonki żeby nie nasypały tam się paprochy albo opiłki - najlepiej jakimś gęstym smarem albo jakąś gumką - gąbkowy stoper do uszu jest tu dobrym rozwiązaniem6pol pisze:Jest gdzieś w tym temacie cały film instruktażowy o tym jak wykręcać świece i w razie problemów jak wyciągnąć tą osłonkę. Trzeba mieć specjalny klej i jakiś "pręt" żeby do niego przyłapać osłonkę i wtedy można ją wyciągnąć (jakoś tak)
filmik - http://www.flatratetech.com/index.php?categoryid=4
Epizod nr 26
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
Iglica powinna wyjść więc masz tam samą porcelankę z dziurą na przestrzał. Widziałem, że tam wkładają taki drut zagięty po przeciśnięciu robi się z tyłu haczyk/kotwiczka (zaleznie ile się tego przeciśnie) i łapie porcelanę. Wtedy leją tam penetratora, który rozpuszcza nagar i próbują całość wyrwać. Można by tez spróbować jakiś drut wkleić mocnym klejem i tak samo potem powoli wyrywać.Homeboy27 pisze:w filmiku jest podane jak wykrecic sama oslonke ale nie ma sytuacji kiedy porcelana ze swiecy zostaje w oslonce,czy ktos zna sposob jak wyciagnac ta calosc?
Jak iglica została no to kaplica - wtedy tylko rozbiórka. Jak porcelana się ukruszyła to również bo jak wpadnie coś do środka to będzie nieprzyjemnie.
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
- Darenty
- Forumowicz
- Posty: 488
- Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
- Model: S197 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver Metallic
- Lokalizacja:: Przemyśl
Pisz dalej proszę..Homeboy27 pisze:jak ktos kiedys bedzie chcial wykrecic swiece ktora sie zerwala wraz z porcelana bez sciagania glowicy to zapraszam zapomnijcie o preparatorach i drutach z haczykiem bo to nie ma szans ale dzisiaj wykrecilem 3 zerwane swiece:)
You can never have too much power, just not enough traction.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 14
- Rejestracja: 2010-05-07, 15:02
- Model: mustang gt 2005
- Silnik: V8 4.6
porcelanka jak Ci sie urwie to jest mozliwosc delikatnego pukniecia w nia i wtedy wchodzi jakies 5 mm do srodka,jak z wierzchu Ci sie ubije to odrazu wydmuchaj kompresorem,pamietajac o tym zeby zastawic wczesniej pozostale otwory,jak juz wejdzie Ci do srodka to wtedy musisz miec wykretak ktory trzeba zeszlifowac tak aby idealnie pasowal w otwor zeby dobrze sie wkrecil i zacial,pozniej oczywiscie robisz prosty klucz mniejwiecej taki jak na filmie instruktarzowym nr 26 i wykrecasz pozostalosc po swiecy od czasu do czasu dokrecajac luzujacy sie wykretak i wszystko wychodzi pieknie:)
- Darenty
- Forumowicz
- Posty: 488
- Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
- Model: S197 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver Metallic
- Lokalizacja:: Przemyśl
Ja zapuszczałem tym samym co przepustnice czyszczę. To od CarPlan'u.. Carboteur Cleaner coś tam czy jakośandronik pisze:Pytanie do tych co wykręcali oryginalne świece - jakiego penetratora uzywaliście przy wykręcaniu świec? Czegoś dostępnego na polskim rynku?
Zalewałem świeczkę, czekałem aż się napije, bo coś tam gazowało a jako, że niemiałem czasu na ukręcenie świeczki to po ~5 miutach od zalania dopiero ciągnąłem kluczem, bardzo powoli, krótkie uciągi, czasem (w zależności od odczucia) dokręcałem ciut po czym znów odkręcałem.
Kręć powoli, rób przerwy by świeca się nienagrzewała od wykręcania z głowicy, bo wiadomo - metal puchnie
Nie wiem czy ktoś wykręcał przy wiekszym przebiegu, przy największym jakim robiłem to przeszło 120 tyś. km ( na świecach już prawie elektrod niebyło )
Powodzenia, spokoju i cierpliwości przy zabawie Nizapomnij o smarze na nweo świeczki przed wkręceniem ich
Edit:
Jakbys pytał o wpływ tego penetratora na nagar na świecach..
Po wykręceniu śieczki, nagar znajdujący się na ściankach świecy ścierałem palcem jak kurz.. i ten czarny, i ten rudy.. zdawałoby się więc zatem, że zamierzony efekt /działanie było osiągane
You can never have too much power, just not enough traction.
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black Metal
- Kontakt:
Oo super, o to mi własnie chodziło. Mam zamiar odręcać to kluczem dynamometrycznym, czyli wszystko jak w instrukcji forda, tylko z tym penetratorem miałem watpliwości. Mam najechane lekko ponad 30 tyś mil, ale za to świece siedza tam już 5 lat wiec jestem cały os*rany przed tą operacją ... jakoś przez ostatnie 2 lata nie miałem odwagi tego ruszyć, aż do teraz ...
Ostatnio zmieniony 2010-07-14, 07:41 przez andronik, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black Metal
- Kontakt:
Dzisiaj wymieniłem świece - wyszły wszystkie :viva: :viva: jednak tak łatwo nie było. Robilem to sam, powoli - każda świeca zajeła mi chyba 15 min. Najważniejsze że problem mam już rozwiązany. Teraz tylko regularna konserwacja i będzie dobrze.
Dla tych co dopiero maja to w planach, film instruktażowy (ten sam co tutaj http://www.flatratetech.com/index.php?categoryid=4 nr 26, tylko w wygodniejszej wersji)
http://w921.wrzuta.pl/film/2WQ4SMLI4AL/tech26_250k
Lub wersja offline:
http://rapidshare.com/files/411619486/Tech26_250k.avi
Dla tych co dopiero maja to w planach, film instruktażowy (ten sam co tutaj http://www.flatratetech.com/index.php?categoryid=4 nr 26, tylko w wygodniejszej wersji)
http://w921.wrzuta.pl/film/2WQ4SMLI4AL/tech26_250k
Lub wersja offline:
http://rapidshare.com/files/411619486/Tech26_250k.avi
Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]