Chyba przesadziłeśkoral pisze:nie ironizujac mysle ze Alustar mialby lepszy czas swoim GT700 od stockowego GTRa czy Veyrona na 1/4mili
Nissan GTR
- 
				
				andronik
 - Członek Honorowy MKP
 - Posty: 398
 - Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
 - Model: GT 2005
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: Black Metal
 - Kontakt:
 
Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
						Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
- Koral
 - Forumowicz
 - Posty: 2277
 - Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
 - Model: GT CS8 +500HP
 - Silnik: V8 4.6
 - Kontakt:
 
a to rzeczywiscie przesadzilem, myslalem ze skoro veyrona porownuja z gtrem to ma delikatna nad nim przewage a nie taka miazdzaca.. oki to poprawiam sie, nawet sie nei zainteresowalem osiagami tego auta wiec moj błądandronik pisze:Chyba przesadziłeśkoral pisze:nie ironizujac mysle ze Alustar mialby lepszy czas swoim GT700 od stockowego GTRa czy Veyrona na 1/4mili2006 Bugatti Veyron 10.2 sec @ 141 mph (227 km/h)
- Koral
 - Forumowicz
 - Posty: 2277
 - Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
 - Model: GT CS8 +500HP
 - Silnik: V8 4.6
 - Kontakt:
 
no to super, prawdziwa frajda to jazda bez trakcjiDeftronic pisze: Obecnie nie ma już znaczenia fakt czy ktoś ma włączony czy nie Lunch Control jeśli idzie o start samochodu. Podobnie jest z uznaniem gwarancji przez Nissana gdyby komuś padła skrzynia biegów - nikomu do tej pory nie odmówiono bezpłatnej wymiany (podaję za GTROC UK).
- escalar
 - Forumowicz
 - Posty: 361
 - Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
 - Model: GT Premium Bullitt
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: czarny metalik
 - Kontakt:
 
moznaby teraz kubice na zlot mustangaDeftronic pisze:I jeszcze oficjalne info z WP
http://f1.wp.pl/kat,48594,title,Kubica- ... omosc.html
Kubek, Kubek, Kubek... dawaj, będziesz mistrzem świata.
...moze zaczeliby "scisle" z fordem wspolpracowac P
yyyyyyyDeftronic pisze:Kolejna ciekawostka, tylko szkoda że ktoś kto ma Veyrona nie ma też dobrej kamery HD pod ręką tylko jakiś telefon.
... r_embedded
Kompletnie nie rozumiem tej sytuacji
					Ostatnio zmieniony 2010-06-12, 12:19 przez PaniC, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Mariusz 

						
- Deftronic
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 489
 - Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
 - Model: Shelby GT500
 - Silnik: V8 5.4
 - Kolor: Grabber Orange
 - Lokalizacja:: Acheron
 
Ten wyścig to taka ciekawostka. Veyron jest absolutnym szczytem techniki. Technologie użyte do jego produkcji to po prostu inna liga. Bodajże na Dicovery był godzinny program na temat produkcji tego auta, gdzie pokazano jak wygląda poszczególny etap.
GTR to tak szaraczek przy nim.
 Ma niesamowite możliwości w stosunku do ceny, ale nie jest tak bezkompromisowy jak Veryon (i jego serwis! ogumienie do niego itp.). Jedyne sensowne porównanie tych aut jakie widzialem, to artykuł w angielskim Evo magazynie. Na krętych drogach Walii, Vweron sobie nie radził tak dobrze jak GTR i nie był w stanie go dopaść. Pytanie tylko kto używa takie auta do jazdy po "wiejskich" drogach? Veron to maszyna do szybkiego przemieszcania się między - dajmy na to - Monaco, a Davos, albo Paryżem czy Londynem.
Wracając zaś do filmiku - pewnie ten GTR miał jakiś podtlenek azotu albo coś w tym stylu.
			
									
									GTR to tak szaraczek przy nim.
Wracając zaś do filmiku - pewnie ten GTR miał jakiś podtlenek azotu albo coś w tym stylu.
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
						- Deftronic
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 489
 - Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
 - Model: Shelby GT500
 - Silnik: V8 5.4
 - Kolor: Grabber Orange
 - Lokalizacja:: Acheron
 
Tak, kompletne załamanie pogody (w całym rejonie łącznie z południową Francją, pół. Włochami itp). Temperatura spadła w Davos do 8 stopni (chmury przykryły cały horyzant, były bardzo nisko), wjeżdżajać na Stelvio po paru kilometrach zawróciliśmy bo zaczął padać marznący śnieg, pojawiły się gęste mgły - ludzie uciekali stamtąd w popłochu. Tyle naszego co połaziliśmy po górach. Mimo to wyjazd nie był zły - całą trasę Magda prowadziła, ja byłem pasażerem. Dała spokojnie radę mimo, że ruch na drogach był sporo większy niż w zeszłym roku kiedy tam byliśmy. Specjalnie w tym roku wybralismy się trochę później w te rejony aby wszystkie przełęcze były otwarte, a tu taki pech. 
Bonus z wyprawy (oprócz łażenia po górach) - wypicie ciepłego mleka prosto od szwajcraskiej krowy
 oraz popatrzenie na kawalkadę ok. 20 Lamborghini różnych wersji (wiele rzadko spotykanych wersji), która przejechała nam przed nosem. 
Aha - i pierwszy raz w życiu w moje urodziny padał mi na głowę śnieg.
 
 
 
 
 
			
									
									Bonus z wyprawy (oprócz łażenia po górach) - wypicie ciepłego mleka prosto od szwajcraskiej krowy
Aha - i pierwszy raz w życiu w moje urodziny padał mi na głowę śnieg.
 
 
 
 
 
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
						
			



