1/4 Mili ....
Moderator: alski
- celibad
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1232
- Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
- Model: GT 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: yellow triple
- Kontakt:
1/4 Mili ....
Tutaj można wpisywać swoje rekordy na ćwiartke ...
Posty będą łączone w jedną listę
Posty będą łączone w jedną listę
Ostatnio zmieniony 2010-05-11, 09:10 przez celibad, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forumowicz
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
- Model: 2007
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
- Kontakt:
ludzie, ja nie nadążam z trzymaniem porządku w tym wątku co wymoderuje albo przeniosę to się nowe pojawiają. Tu mają być tylko rekordy, cała reszta gdzie indziej albo wygaszać!! "Śmieci" będą usuwane bo mam dość przenoszenia.
Ostatnio zmieniony 2010-05-13, 08:18 przez kaes, łącznie zmieniany 1 raz.
CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%
-
- Forumowicz
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
- Model: 2007
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
- Kontakt:
1/4 mili Mustang Klub Polska
1. Dakota (Poznań, 16 kwietnia 2010) 16.117, V6 2007 stock
2. Kaes (Poznań, 16 kwietnia 2010) 16.216, V6 2007 stock
3. RAFAŁ automat 15.9, reczna zmiana 1,2,D -16,09, V8 1995
4. AluStar (Bemowo 09.05.2010) ET 12,047; V8 GT500 730 kM 2008 rok
5. Horse ( sędziowie rozpatruja )
6. Ronin ( Bemowo 09.05.2010 ) ET 15,924 V6 2005 stock
7. RedHornet (KamieńŚląski 2009) ET 12,89 V8 2005 364KM na slikach M/T
8. Koral (Kamien Slaski 2010) ET 11,48 V8 2006 500-550KM
9. DarkRed (Poznań, 16 kwietnia 2010) 14.599, V8 2005 353 KM
10. Lago (Kamień Śląski 2010) ET 13,373 - '94 camaro Z28, V8 LT1 z modami okolo 300KM
11. Hans (Olsztyn, 09 lipca 2011) ET 16.469, S196 V6 stock
1. Dakota (Poznań, 16 kwietnia 2010) 16.117, V6 2007 stock
2. Kaes (Poznań, 16 kwietnia 2010) 16.216, V6 2007 stock
3. RAFAŁ automat 15.9, reczna zmiana 1,2,D -16,09, V8 1995
4. AluStar (Bemowo 09.05.2010) ET 12,047; V8 GT500 730 kM 2008 rok
5. Horse ( sędziowie rozpatruja )
6. Ronin ( Bemowo 09.05.2010 ) ET 15,924 V6 2005 stock
7. RedHornet (KamieńŚląski 2009) ET 12,89 V8 2005 364KM na slikach M/T
8. Koral (Kamien Slaski 2010) ET 11,48 V8 2006 500-550KM
9. DarkRed (Poznań, 16 kwietnia 2010) 14.599, V8 2005 353 KM
10. Lago (Kamień Śląski 2010) ET 13,373 - '94 camaro Z28, V8 LT1 z modami okolo 300KM
11. Hans (Olsztyn, 09 lipca 2011) ET 16.469, S196 V6 stock
CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Bez sensu takie wyścigi, auto z kompresorem o masie 1700 kg vs korsa 800 kg, kiedyś nie można było ścigać się w innych klasach aut, a teraz maluch o masie 600 kg,
wygrał by zawody z czasem 8,476
wygrał by zawody z czasem 8,476
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
W woli wyjasnienia.
Wszyscy jada z kim popadnie , czyli kto podjedzie losowo. Dobrze bo sei nie spinasz czy wygrasz czy nie - ma byc dobry czas. Nikt nie zwraca uwagi kto wygrywa.
Potym wybieraja 4 auta i to sa polfinaly . Tam juz stajesz z rownym sobie w twojej klasie.
Czas przejazdu mialem jako drugi ale zasnolem o 15 setnych przy starcie .
Wszyscy jada z kim popadnie , czyli kto podjedzie losowo. Dobrze bo sei nie spinasz czy wygrasz czy nie - ma byc dobry czas. Nikt nie zwraca uwagi kto wygrywa.
Potym wybieraja 4 auta i to sa polfinaly . Tam juz stajesz z rownym sobie w twojej klasie.
Czas przejazdu mialem jako drugi ale zasnolem o 15 setnych przy starcie .
Pucharu Polski WST
Pucharu Polski WST
Stowarzyszenie Warsaw Speed Team i FUTAM.hu przedstawiają - po raz pierwszy w Polsce East European Street Legal Challenge oraz III Rundę Otwartego Pucharu Polski WST. Zawody odbędą się 4 lipca 2010 roku na terenie lotniska w Ułężu, obok Ryk.
WST zaprasza Cię na międzynarodowe zawody w wyścigach równoległych, na starcie zawodnicy z Chorwacji, Słowenii, Węgier i Polski - wśród nich nasza najszybsza ekipa VTG, która już dwukrotnie pobiła rekord Polski na 1/4 mili oraz wywiozła z Niemiec tytuł King of Germany.
Możliwość wylosowania przejazdów najszybszymi autami.
Bilet wstępu: 20 PLN, dzieci do lat 12-stu wstęp gratis.
Plan imprezy:
7:00 - Otwarcie bramy wjazdowej
7:30 - 12:00 - Badania techniczne
9:00 - Start zawodów Otwartego Pucharu Polski WST
9:10 - 13:30 Eliminacje OPPWST
14:00 - 16:00 Eliminacje EESLC
16:15 - Wyniki OPPWST i EESLC
16:30 - 19:00 Półfinały i finały OPPWST i EESLC
19:15 - Wyniki
19:30 - Rozdanie pucharów i upominków
Opłaty za start w zawodach:
Pierwszy termin (do 02.07. 2010 do godziny 24.00 decyduje data przelewu)
EESLC - 100 PLN
Konto: PL86 1440 1387 0000 0000 1158 3113
Payment for the start in the competition
SWIFT NDEAPL2
OPP WST
Jeżeli zawodnik bierze udział w OPP WST & EESLC - 50 PLN
Jeżeli zawodnik bierze udział tylko w OPP WST - 70 PLN
Konto: 06 1440 1387 0000 0000 0757 1178
Drugi termin 03.07 i w dniu imprezy (opłata na bramie)
EESLC - 150 PLN
OPP WST - 100 PLN
EESLC + WST - 200 PLN
Formularze zgłoszeniowe:
- Formularz na EESLC
- Formularz na OPP WST
Osoby startujące w obu imprezach, muszą wypełnić oba formularze i przesłać je na biuro@wst.org.pl oraz info@eeslc.com
Zawodnicy drogą mailową muszą podać imię i nazwisko osób serwisujących (max. 3, mail należy wysłać na biuro@wst.org.pl) Serwisanci dostaną identyfikatory, które pozwolą na poruszanie się po parku maszyn i terenie imprezy. Koszt 20zł/os. Można zapłacić za serwis przelewem, w tym wypadku należy podać na przelewie imię i nazwisko osób serwisujących.
Stowarzyszenie Warsaw Speed Team i FUTAM.hu przedstawiają - po raz pierwszy w Polsce East European Street Legal Challenge oraz III Rundę Otwartego Pucharu Polski WST. Zawody odbędą się 4 lipca 2010 roku na terenie lotniska w Ułężu, obok Ryk.
WST zaprasza Cię na międzynarodowe zawody w wyścigach równoległych, na starcie zawodnicy z Chorwacji, Słowenii, Węgier i Polski - wśród nich nasza najszybsza ekipa VTG, która już dwukrotnie pobiła rekord Polski na 1/4 mili oraz wywiozła z Niemiec tytuł King of Germany.
Możliwość wylosowania przejazdów najszybszymi autami.
Bilet wstępu: 20 PLN, dzieci do lat 12-stu wstęp gratis.
Plan imprezy:
7:00 - Otwarcie bramy wjazdowej
7:30 - 12:00 - Badania techniczne
9:00 - Start zawodów Otwartego Pucharu Polski WST
9:10 - 13:30 Eliminacje OPPWST
14:00 - 16:00 Eliminacje EESLC
16:15 - Wyniki OPPWST i EESLC
16:30 - 19:00 Półfinały i finały OPPWST i EESLC
19:15 - Wyniki
19:30 - Rozdanie pucharów i upominków
Opłaty za start w zawodach:
Pierwszy termin (do 02.07. 2010 do godziny 24.00 decyduje data przelewu)
EESLC - 100 PLN
Konto: PL86 1440 1387 0000 0000 1158 3113
Payment for the start in the competition
SWIFT NDEAPL2
OPP WST
Jeżeli zawodnik bierze udział w OPP WST & EESLC - 50 PLN
Jeżeli zawodnik bierze udział tylko w OPP WST - 70 PLN
Konto: 06 1440 1387 0000 0000 0757 1178
Drugi termin 03.07 i w dniu imprezy (opłata na bramie)
EESLC - 150 PLN
OPP WST - 100 PLN
EESLC + WST - 200 PLN
Formularze zgłoszeniowe:
- Formularz na EESLC
- Formularz na OPP WST
Osoby startujące w obu imprezach, muszą wypełnić oba formularze i przesłać je na biuro@wst.org.pl oraz info@eeslc.com
Zawodnicy drogą mailową muszą podać imię i nazwisko osób serwisujących (max. 3, mail należy wysłać na biuro@wst.org.pl) Serwisanci dostaną identyfikatory, które pozwolą na poruszanie się po parku maszyn i terenie imprezy. Koszt 20zł/os. Można zapłacić za serwis przelewem, w tym wypadku należy podać na przelewie imię i nazwisko osób serwisujących.