Strzelam, że przeciążenia wyrażane w GAluStar pisze:Deftronic, Co komputer tam pokazuje przy tym drifcie ??
Nissan GTR
Sorki ze to tu wrzucam - ale uwazam ze pasuja do siebie .
http://www.wgrane.pl/film/928e0a60d9694 ... 13d0b669f4
- i te porównania ......
			
									
									http://www.wgrane.pl/film/928e0a60d9694 ... 13d0b669f4
- i te porównania ......
To ja podrzucę jeszcze materiał z 15 serii TG (najnowszej)AluStar pisze:Sorki ze to tu wrzucam - ale uwazam ze pasuja do siebie .
http://www.wgrane.pl/film/928e0a60d9694 ... 13d0b669f4
- i te porównania ......
- Deftronic
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 489
 - Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
 - Model: Shelby GT500
 - Silnik: V8 5.4
 - Kolor: Grabber Orange
 - Lokalizacja:: Acheron
 
Wrzuciłem filmik z przejazdu po torze w Kielcach.
Drugi przejazd - moim zdaniem - był optymalny i najlepszy w ogóle w moim wykonaniu. Niestety ten na czas został przeze mnie zepsuty o czym już wspominałem. Gdybym pojechał tak jak za drugim razem na filmie, czas byłby lepszy. Do połowy pętli jechałem na dwójce i wysokich obrotach, dopiero potem, w "środku" toru dla kartów kiedy kierowałem się na wylot na "zewnętrzny" tor (ten długi zakręt w prawo, gdzie niektórych uczestników spotykała "przygoda"), wrzucałem trójkę, a potem redukcja znowu na 2kę i wjazd na niej w ten długi zakręt...
Niestety w jeździe na czas dałem ciała i zaraz po starcie w pierwszy zakręt wjechałem na trójce.
To rozwaliło mi tempo i przejazd nie był już płynny. Oprócz wybicia z rytmu przez "przerwę obiadową", chyba nie wytrzmałem presji (teksty typu - "Masz już wygrane", "Nie żartuj, na pewno wygrasz"
 ). Jest to dobra nauczka dla mnie na przyszłość. 
 
 
			
									
									Drugi przejazd - moim zdaniem - był optymalny i najlepszy w ogóle w moim wykonaniu. Niestety ten na czas został przeze mnie zepsuty o czym już wspominałem. Gdybym pojechał tak jak za drugim razem na filmie, czas byłby lepszy. Do połowy pętli jechałem na dwójce i wysokich obrotach, dopiero potem, w "środku" toru dla kartów kiedy kierowałem się na wylot na "zewnętrzny" tor (ten długi zakręt w prawo, gdzie niektórych uczestników spotykała "przygoda"), wrzucałem trójkę, a potem redukcja znowu na 2kę i wjazd na niej w ten długi zakręt...
Niestety w jeździe na czas dałem ciała i zaraz po starcie w pierwszy zakręt wjechałem na trójce.
To rozwaliło mi tempo i przejazd nie był już płynny. Oprócz wybicia z rytmu przez "przerwę obiadową", chyba nie wytrzmałem presji (teksty typu - "Masz już wygrane", "Nie żartuj, na pewno wygrasz"
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
						- Deftronic
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 489
 - Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
 - Model: Shelby GT500
 - Silnik: V8 5.4
 - Kolor: Grabber Orange
 - Lokalizacja:: Acheron
 
Zgadza się, miałem z tym problem.Madasek pisze:ale widze ze dlugi zakret wchodzil wasc zupelnie inna trajektorią jak proponowali instruktorzy
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
						- Magic
 - Forumowicz
 - Posty: 863
 - Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
 - Model: RTR 2012
 - Silnik: V6 3.7
 - Kolor: BLACK
 - Lokalizacja:: Oleśnica
 - Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
 - Kontakt:
 
Jak guciem się nie da, jak bez gucia się da... 
  jednak dalej nawet kosmiczna elektronika nie zastąpi kierowcy co mnie bardzo cieszy. Szkoda ze mojego przejazdu niema, bo ja zamiast zwalniać przed zakrętem to wprowadzałem tył w poślizg co w efekcie dało zero niepotrzebnego zwalniania a ciągle jechałem jednym tempem.
Co do gt-r to możesz w tym aucie wogule zawinąć na ręcznym ?? bo na pierwszym nawrocie sporo traciłeś bo na wyjściu do drugiego nie po tej stronie byłeś i cały łuk poszedł za wolno, niestety na niektórych zakrętach nie da się pospieszyć i lepiej się prawie zatrzymać by potem dało się znacznie szybciej jechać dalej.
			
									
									Co do gt-r to możesz w tym aucie wogule zawinąć na ręcznym ?? bo na pierwszym nawrocie sporo traciłeś bo na wyjściu do drugiego nie po tej stronie byłeś i cały łuk poszedł za wolno, niestety na niektórych zakrętach nie da się pospieszyć i lepiej się prawie zatrzymać by potem dało się znacznie szybciej jechać dalej.

- Deftronic
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 489
 - Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
 - Model: Shelby GT500
 - Silnik: V8 5.4
 - Kolor: Grabber Orange
 - Lokalizacja:: Acheron
 
Znaczy co, też wchodziłeś w zakręt nie po tej trajektori co trzeba?dr.killer pisze:Jak guciem się nie da, jak bez gucia się da...![]()
Miałem namyśli to, że gdybym wchodził tak w zakręt Guciem to raczej by mnie obróciło/zarzuciło tyłem.
Wiadomo, że kierowca jest najważniejszy - jednak kosmiczna technika przydaje się bardzo na co dzień. W sobotę odwoziliśmy Pluzz'a na lotnisko Guciem i właśnie zaczął padać deszcz.jednak dalej nawet kosmiczna elektronika nie zastąpi kierowcy co mnie bardzo cieszy. Szkoda ze mojego przejazdu niema, bo ja zamiast zwalniać przed zakrętem to wprowadzałem tył w poślizg co w efekcie dało zero niepotrzebnego zwalniania a ciągle jechałem jednym tempem.
Nie wiem, nigdy nie próbowałem.Co do gt-r to możesz w tym aucie wogule zawinąć na ręcznym ?? bo na pierwszym nawrocie sporo traciłeś bo na wyjściu do drugiego nie po tej stronie byłeś i cały łuk poszedł za wolno, niestety na niektórych zakrętach nie da się pospieszyć i lepiej się prawie zatrzymać by potem dało się znacznie szybciej jechać dalej.
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
						- Deftronic
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 489
 - Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
 - Model: Shelby GT500
 - Silnik: V8 5.4
 - Kolor: Grabber Orange
 - Lokalizacja:: Acheron
 
Odebraliśmy dzisiaj Yoshiego z serwisu i mimo przekroczenia o 2600 mil "terminu" przeglądu, Nissan nie zrobił nam żadnych problemów z gwarancją. Ufff... Był mały stres z tego powodu 
.
Ogólnie usłyszeliśmy że samochód jest bardzo dobrze użytkowany i w doskonałym stanie technicznym. Super.
 
Jedynie opony są już trochę zużyte.
Przy okazji spotkaliśmy tam "praprzodka" sportowych Nissanów.

A jak ktoś chce więcej zdjęć, to zapraszam tutaj:
http://exoticcars.pl/forum/viewtopic.ph ... 610#228610
			
									
									Ogólnie usłyszeliśmy że samochód jest bardzo dobrze użytkowany i w doskonałym stanie technicznym. Super.
Jedynie opony są już trochę zużyte.
Przy okazji spotkaliśmy tam "praprzodka" sportowych Nissanów.

A jak ktoś chce więcej zdjęć, to zapraszam tutaj:
http://exoticcars.pl/forum/viewtopic.ph ... 610#228610
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
						
			












