olej w tylnym moscie
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
- bedzin
- Forumowicz
- Posty: 343
- Rejestracja: 2008-11-01, 19:22
- Model: Mustang GT 2000
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: srebrny
olej w tylnym moscie
no wiec zauwazylem ostatnio tzn wczoraj ze poci mi sie uszczelka na tylnym moscie tzn pod przykrywa calego mechanizmu. w weekend wymienie uszczelke i odrazu olej i pytanie:
Jaki olej wlac najlepiej??
			
									
									Jaki olej wlac najlepiej??
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2453
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2453
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2453
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
tak zamiast uszczelki można użyć silikonu tylko czy każdy wie jak się go stosuje
hmm niewolno posmarować powierzchni silikonem i dokręcić śrub ile wejdzie żeby slilikon wypchało bo za jakiś czas znowu się będzie pociło
jak należy postępować z silikonem
posmarować powierzchnię
przyłożyć dekiel i dokrecić śrubami tak żeby tego silikonu zostało ok 1 mm
odczekać ok 30 min do 1 godz w zależności kiedy silikon zacznie wiązać
i po tym czasie dokręcić śruby z należytym momentem
i wtedy dopiero jest uszczelka jak należy
			
									
									hmm niewolno posmarować powierzchni silikonem i dokręcić śrub ile wejdzie żeby slilikon wypchało bo za jakiś czas znowu się będzie pociło
jak należy postępować z silikonem
posmarować powierzchnię
przyłożyć dekiel i dokrecić śrubami tak żeby tego silikonu zostało ok 1 mm
odczekać ok 30 min do 1 godz w zależności kiedy silikon zacznie wiązać
i po tym czasie dokręcić śruby z należytym momentem
i wtedy dopiero jest uszczelka jak należy
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
 witam!! ja tez mam niepowodzenie z tylnym mostem,mam przejechane 160 000km  przed robotą było wszystko ok nic nie ciekło wszędzie sucho,tylko szpera była starta  i nie działała,po wymianie szpery z ford racing --carbon ,nowa spreżyna z kompletu ,,nowe łozyska i simery przy kołach wszystko z ford racing  most nawet sie wyciszył ,olej nowy ,modyfikator też ,po drodze jeszcze wymiana czujników ABS poniewać nie da rady bez ich wybudowania ,trzeba było je rozwalić ,,nie do wybudowania
 witam!! ja tez mam niepowodzenie z tylnym mostem,mam przejechane 160 000km  przed robotą było wszystko ok nic nie ciekło wszędzie sucho,tylko szpera była starta  i nie działała,po wymianie szpery z ford racing --carbon ,nowa spreżyna z kompletu ,,nowe łozyska i simery przy kołach wszystko z ford racing  most nawet sie wyciszył ,olej nowy ,modyfikator też ,po drodze jeszcze wymiana czujników ABS poniewać nie da rady bez ich wybudowania ,trzeba było je rozwalić ,,nie do wybudowania  ,,po tej robocei cacy było 2 miesiace az uciecha jeżdzić ,,najpierw przy jednym kole wyciek dość poważny,potem przy drugim kole lało po feldze jak diabli siało olejem ,,teraz wsadzilem znowu nowe simery z innej firmy  ciekawe jak to będzie,,półośki sa jakie sa widac na nich ślady uzytkowania--minimalne ,,ale przed tem na starych simerach trzymało ,wiec chyba do tej roboty trza sie zabrać z nowymi półoskami,albo zastosować łozyska naprawcze --nie wiem czy to cos pomoże poniewaz łozysko przy kole i tak chodzi po półośce  --patent może dobry ale nie na długowieczność ,,roboty w diabły a efekt marny,przed robotą półośki latały wzdłużnie  teraz minimalnie,i jak w starych i nowych łożyskach maja luz poprzeczny,na calej długości półośki ,,czyli w miejscu gdzie chodzi simer  też ,więc tak było od nowości --taka uroda--tylniego mostu  8.8, jak szpera sie sciera to luzy sie wzmagają,tak teraz myślę narobiłes se chłopie bigosu ,trz to było olać ,jak zwykle nie tykane łazi jak coś poruszasz jest problem..........o kosztach nie wspomnę  :kwasny:a żeby było ciekawiej przy tej robocie wyszedł dodatkowo wyciek ze skrzyni automat na wyściu na wał lało po katach jak byk.....  już to kiedyś robiłem --wymiana simera pomogła na 3 lata  i tak dobrze  znowu dałem nowy ,,ale -,,jest lekki luz na panewce przed simerem  czyli grubsza sprawa  może przytrzyma wyciek na jakiś czas jak nie własciwie skrzynia do remontu  --po takim przebiegu,a jest nie tykana od nowości ,tylko oleje i filtry były wymieniane---uroda konia
 ,,po tej robocei cacy było 2 miesiace az uciecha jeżdzić ,,najpierw przy jednym kole wyciek dość poważny,potem przy drugim kole lało po feldze jak diabli siało olejem ,,teraz wsadzilem znowu nowe simery z innej firmy  ciekawe jak to będzie,,półośki sa jakie sa widac na nich ślady uzytkowania--minimalne ,,ale przed tem na starych simerach trzymało ,wiec chyba do tej roboty trza sie zabrać z nowymi półoskami,albo zastosować łozyska naprawcze --nie wiem czy to cos pomoże poniewaz łozysko przy kole i tak chodzi po półośce  --patent może dobry ale nie na długowieczność ,,roboty w diabły a efekt marny,przed robotą półośki latały wzdłużnie  teraz minimalnie,i jak w starych i nowych łożyskach maja luz poprzeczny,na calej długości półośki ,,czyli w miejscu gdzie chodzi simer  też ,więc tak było od nowości --taka uroda--tylniego mostu  8.8, jak szpera sie sciera to luzy sie wzmagają,tak teraz myślę narobiłes se chłopie bigosu ,trz to było olać ,jak zwykle nie tykane łazi jak coś poruszasz jest problem..........o kosztach nie wspomnę  :kwasny:a żeby było ciekawiej przy tej robocie wyszedł dodatkowo wyciek ze skrzyni automat na wyściu na wał lało po katach jak byk.....  już to kiedyś robiłem --wymiana simera pomogła na 3 lata  i tak dobrze  znowu dałem nowy ,,ale -,,jest lekki luz na panewce przed simerem  czyli grubsza sprawa  może przytrzyma wyciek na jakiś czas jak nie własciwie skrzynia do remontu  --po takim przebiegu,a jest nie tykana od nowości ,tylko oleje i filtry były wymieniane---uroda konia  
   
   --tak że pomału trzeba myśleć o rozstaniu z amerykańska motoryzacją --robota przy nim bez efektu  ---koń na emerytura
 --tak że pomału trzeba myśleć o rozstaniu z amerykańska motoryzacją --robota przy nim bez efektu  ---koń na emerytura 
					Ostatnio zmieniony 2010-07-21, 23:20 przez smerf, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Galeria zdjęć  http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
						- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2453
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
było założyć nowe lożyska z podwójnym simeringiem jeden wewnątrz a drugi na zewnątrz lub łożyska z przesunięciem żeby miegały po dobrej części półoski
http://partusa.pl/p/1291/696061/__o__ys ... 79_04.html
			
									
									http://partusa.pl/p/1291/696061/__o__ys ... 79_04.html
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
własnie!!!!!! ale widzialem gorsze półośki i chodziło to jakoś nie sa jajowate maja tylko lekkie jakby przepolerowanie nie jakieś wzery ,,a jednakkk  --lipa,te łożyska naprawcze maja chyba smar staly na łożysku
			
									
									Galeria zdjęć  http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
						- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
i dalej się dzieje !!! co sie stanie jak wymienisz szperę na nową carbon z fofd racing ----po ostrej jeżdzie autostradą ok.15 min z szybkościa max. tz,230 /godz  masz sie super olej z mostu wypierdziela z mostu przez odpowietrznik czałe podwozie opierdzielone ,zbiornik paliwa felgi amory --szkoda słów ,a ci co za  mną jechali mieli sie super wszystko na szybach  więc  nie polecam tej roboty serdecznie ,temperatura jaka sie wydziela w moście przez mocna spreżynę i tarcie jakie teraz jest robi kłopoty jedynie można sobie dać czadu chwilowo i spoko do domu
   więc  nie polecam tej roboty serdecznie ,temperatura jaka sie wydziela w moście przez mocna spreżynę i tarcie jakie teraz jest robi kłopoty jedynie można sobie dać czadu chwilowo i spoko do domu  ![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif) ---lipa-- amerykański mit ---a produkty z ford racing też przereklamowane--siema
  ---lipa-- amerykański mit ---a produkty z ford racing też przereklamowane--siema
			
									
									 więc  nie polecam tej roboty serdecznie ,temperatura jaka sie wydziela w moście przez mocna spreżynę i tarcie jakie teraz jest robi kłopoty jedynie można sobie dać czadu chwilowo i spoko do domu
   więc  nie polecam tej roboty serdecznie ,temperatura jaka sie wydziela w moście przez mocna spreżynę i tarcie jakie teraz jest robi kłopoty jedynie można sobie dać czadu chwilowo i spoko do domu  ![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif) ---lipa-- amerykański mit ---a produkty z ford racing też przereklamowane--siema
  ---lipa-- amerykański mit ---a produkty z ford racing też przereklamowane--siemaGaleria zdjęć  http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
						 
			






