dorzuce swoje 3 grosze do tematu
według danych jakie znalazłem to GT SN95 ma podział mas
57,1/42,9 czyli bardzo słabo
Masa auta to 1545kg. 882kg przód, 684kg tył różnica 220kg.
Aby trochę to poprawić najlepszym i najtańszym sposobem jest przerzucić akumulator do bagażnika spod maski
Akumulator 22kg.
przód 860kg, tył 684kg różnica 198kg.
Rozkład mas
55,5/44,2 czyli lepiej
A teraz co można zrobić, aby poprawić znacznie rozkład mas w mustangu;
-zamienić seryjne żeliwne głowice na aftermarkety z aluminium lżejsze o 25kg
-front bumper pod przednim zderzakiem -11kg.
-halogeny-3kg
klimatyzacja (agregat, przewody,chłodnica) -19kg.
-ABS-9kg.
-maska lżejsza -7kg.
-tempomat-3kg.
-odchudzony zamach -4kg.
-rozpórka górna -5kg
- zbiornik spryskiwaczy,aluminiowe podstawy zamiast stali-4kg.
-zamek maski-2kg.
-smog pompa+ osprzet od niej-7kg.
-plastiki osłony-4kg
-zbędne przewody instalacji elektr.-3kg.
Łącznie -107kg.
1545-107=1438kg.
860-107=753kg przód, 684kg tył rozkład zmienia się na
52,3/47,5
tak to wygląda licząc od serii u mnie jest trochę inaczej bo samochód mój waży 1330kg. więc 100kg. mniej niż liczyłem ale jest to masa raczej z środka auta (lżejsze fotele itp.) czyli bez zmian
Jak tylko finanse pozwolą bardzo chciałbym kupić K-Members dzięki konstrukcji rurowej jest lżejszy od serii o 38kg. a masa na samym przodzie auta także może to wyglądac tak;
49,7/51,3
Musze powiedzieć,że ciągle zaskakuje mnie mustang mam wywalone z auta prawie 250kg. a on wciąż jest z zewnątrz w 99% oryginale, uważam,że jakby dać drzwi laminat, szyby plexi,wywalić tapicerkę, wygłuszenia, kanapę tył itd. możliwe jest dojście do 1200kg. bez problemu

to tyle co przeciętne BMW E30 z silnikiem V6 przygotowane do driftu......... które przy mustangu wygląda jak chomik przy słoniu
