Mustang SVT Cobra Terminator '03-'04
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64
- Stangdaro
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 492
- Rejestracja: 2010-04-28, 13:13
- Model: GT '15
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Mustang SVT Cobra Terminator '03-'04
Miał ktoś może styczność z tym samochodem ? Bo tak się ostatnio zastanawiam czy by se nie sprawić takowej maszynki
Zakuty fabrycznie silnik wytrzymujący bez problemu 700 i więcej koni no i IRS co na naszych drogach jest bardziej przyjazne niż sztywny most
a i na 1/4 mili w bezpośrednim porównaniu z GT500 Terminator wypada tyci lepiej
Zakuty fabrycznie silnik wytrzymujący bez problemu 700 i więcej koni no i IRS co na naszych drogach jest bardziej przyjazne niż sztywny most
a i na 1/4 mili w bezpośrednim porównaniu z GT500 Terminator wypada tyci lepiej
Robi Niesamowite wrażenie - sa piekne...
Osiagami bija najnowesze modele .
http://www.streetfire.net/video/0304-sv ... 067886.htm
Osiagami bija najnowesze modele .
http://www.streetfire.net/video/0304-sv ... 067886.htm
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2122
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
IRS był tylko w cobrze z 1999r do terminatora musiałbyś zrobić swapa mostu.Stangdaro pisze:no i IRS
Cobry z lat 1999r i 2001r są nazywane New Edge cobra, nie miały SC przez co były słabsze.
No stylistycznie terminator wygląda naprawdę ,,grubo" w porównaniu do cobry 99r i silnik ma większy potencjał. 99 i 01 z SC eatonem wyciągają około 500KM (standard 320KM), 03/04 dają nawet 700KM (standard 390KM)
Czyli jak chcesz mieć 700KM i IRS, to trzeba swap mostu.
W Polsce TERMINATORA na 98% nie ma, cóż ceny... ( w 2006-2007 Terminatory były droższe niż s197 w wersji GT, nawet dziś na ładną cobre 03/04 trzeba wydać przynajmniej 20 tys. $, czyli tyle za ile znajdzie się GT z 2010r)
Tu znajdziesz wszystkie odpowiedzi http://www.svtperformance.com/forums/cobra-forums-4/
- Stangdaro
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 492
- Rejestracja: 2010-04-28, 13:13
- Model: GT '15
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
i tu się mylisz Cobry '99-'01 miały IRS z przełożeniem 3,27 a Cobry '03-04 miały fabrycznie montowany zawias IRS z przełożeniem 3,55 jedyny minus to aluminiowa obudowa dyfra która wymagała dodatkowego wzmocnienia przy zwiększaniu mocy bo pękała obudowastang232 pisze:IRS był tylko w cobrze z 1999r do terminatora musiałbyś zrobić swapa mostu.Stangdaro pisze:no i IRS
Cobry z lat 1999r i 2001r są nazywane New Edge cobra, nie miały SC przez co były słabsze.
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2122
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
To szkoda, że przeszła koło nosa Zwłaszcza, że 450KM to wynik który uzyskuje się po dodaniu kilku niewielkich modów, ( stożek, program, itp.) czyli nie za bardzo wysilona. Przebieg też fajny. Bardzo mi się podobają Terminatory, trzymam kciuki żebyś taką nabył. Chętnie bym potem taką sztukę zobaczył w realu.
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
i oczywiście KillerAluStar pisze:Terminatory Cobry Kompresory
niema co bardzo droga zabawka i droższa w utrzymaniu od gt500 bez dużej kasy bym się w to nie pchał... miałem okazję kupić oryginalną cobre-r ale coś miała z silnikiem, teraz mi tylko pozostało pomarzyć by chociaż zmienić pakiet stylistyczny z cobry
ps bez powodu nie okrzyknięto cobry-r najlepszym mustangiem
- adasko74
- Forumowicz
- Posty: 859
- Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: sonic blue
czemu droga w utrzymaniu? mozesz kilka slow o exploatacji truknacdr.killer pisze:i oczywiście KillerAluStar pisze:Terminatory Cobry Kompresory
niema co bardzo droga zabawka i droższa w utrzymaniu od gt500 bez dużej kasy bym się w to nie pchał... miałem okazję kupić oryginalną cobre-r ale coś miała z silnikiem, teraz mi tylko pozostało pomarzyć by chociaż zmienić pakiet stylistyczny z cobry
ps bez powodu nie okrzyknięto cobry-r najlepszym mustangiem
- witekz
- Forumowicz
- Posty: 273
- Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
- Model: Mustang 98 Vortech
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Rio Red
- Kontakt:
tylko ze Cobra-R to nie Terminator, wątpie żeby był taki model w Polsce na sprzedaż,jedynie Cobra z 1999 roku z uszkodzonym silnikiem była nawet za 20 tysięcy ostatnio na allegro, ale ona nie jest doładowana. O tym co pisze Stangdaro to model 2003-2004 i tylko one miały fabrycznie Etona.dr.killer pisze:i oczywiście KillerAluStar pisze:Terminatory Cobry Kompresory
niema co bardzo droga zabawka i droższa w utrzymaniu od gt500 bez dużej kasy bym się w to nie pchał... miałem okazję kupić oryginalną cobre-r ale coś miała z silnikiem, teraz mi tylko pozostało pomarzyć by chociaż zmienić pakiet stylistyczny z cobry
ps bez powodu nie okrzyknięto cobry-r najlepszym mustangiem
- Stangdaro
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 492
- Rejestracja: 2010-04-28, 13:13
- Model: GT '15
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Miałem dwie Cobry tyle że z 96 i jakoś nie uważam żeby były groższe od GT-ków w utrzymaniu jedynie w zakupie tkwi różnica. A Cobrę Terminatora z 2003 czy 2004 roku i to lekko pukniętą żeby sprowadzić do PL to po kosztach i z naprawą trzeba wybecylować ok 55 tysi i w górę oczywiście nie mówię tu o kompletnych zgniotach. Od jakiegoś czasu licytuję co jakiś czas terminatora i liczę tak żeby się zmieścić w 55tyś zł na gotowo i jak na razie nie mogę się dokupić Za calaka bez przeszłości z rozsądnym przebiegiem w USA trzeba zapłacić minimum 17 tysi USD ale za ładną raczej trzeba liczyć nawet 20tyś USDadasko74 pisze:czemu droga w utrzymaniu? mozesz kilka slow o exploatacji truknacdr.killer pisze:i oczywiście KillerAluStar pisze:Terminatory Cobry Kompresory
niema co bardzo droga zabawka i droższa w utrzymaniu od gt500 bez dużej kasy bym się w to nie pchał... miałem okazję kupić oryginalną cobre-r ale coś miała z silnikiem, teraz mi tylko pozostało pomarzyć by chociaż zmienić pakiet stylistyczny z cobry
ps bez powodu nie okrzyknięto cobry-r najlepszym mustangiem
- Stangdaro
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 492
- Rejestracja: 2010-04-28, 13:13
- Model: GT '15
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Ta z allegro za 20tyś z 99 to kiepska była przodem i tyłem walona nawet zderzak z tyłu nie od Cobry i brak zawieszenia IRS - ciekawe czemu była na sztywnym moście. Generalnie chciałem ją wziąć na przeszczep zawieszeń układu kierowniczego i skrzyni bo planowałem se samą budę z tapicerką Fastbacka z 67 sprowadzić i dokupić do tego wszystkiego motorek od terminatora ale jak se policzyłem to baaardzo bogato to wychodzi więc dalej szukam Terminatorawitekz pisze:tylko ze Cobra-R to nie Terminator, wątpie żeby był taki model w Polsce na sprzedaż,jedynie Cobra z 1999 roku z uszkodzonym silnikiem była nawet za 20 tysięcy ostatnio na allegro, ale ona nie jest doładowana. O tym co pisze Stangdaro to model 2003-2004 i tylko one miały fabrycznie Etona.dr.killer pisze:i oczywiście KillerAluStar pisze:Terminatory Cobry Kompresory
niema co bardzo droga zabawka i droższa w utrzymaniu od gt500 bez dużej kasy bym się w to nie pchał... miałem okazję kupić oryginalną cobre-r ale coś miała z silnikiem, teraz mi tylko pozostało pomarzyć by chociaż zmienić pakiet stylistyczny z cobry
ps bez powodu nie okrzyknięto cobry-r najlepszym mustangiem
Tu jest taki fastback tylko z motorkiem Cobry 99: http://www.mustangmonthly.com/featuredv ... to_09.html
-
- Forumowicz
- Posty: 376
- Rejestracja: 2008-08-29, 19:15
- Model: shelby GT 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vista blue
Re: Mustang SVT Cobra Terminator '03-'04
Wypłyneła dzisiaj http://otomoto.pl/ford-mustang-cobra-4- ... 18295.html
cena totalna i coś nie tak z maską-chyba nieorginalna-brak wylotów
pozdr.mtwa
cena totalna i coś nie tak z maską-chyba nieorginalna-brak wylotów
pozdr.mtwa
-
- Forumowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Re: Mustang SVT Cobra Terminator '03-'04
HEHEH WITAM JEDNEGO Z WLASCICIELI SLAWNEJ COBRY:d KIEDY ja miales przed tym kiedy padl jej silnik czy po?
Ta cobra to nie wiem czy to nie jest przypadkiem GT przerobionepakietem sportowym SVT bo wlasnie cos z ta macha jest i z tylu spoilera brak takiego...
Ta cobra to nie wiem czy to nie jest przypadkiem GT przerobionepakietem sportowym SVT bo wlasnie cos z ta macha jest i z tylu spoilera brak takiego...
302 HOooooo