Gdzie ten filmik
Griggs Racing - Zawieszenie do Mustanga
Zawieszenie GR40
To normalny objaw . Przy zmianie wahaczy i innych wzmocnionych el zawieszenia - wszystkie drgania i nierówności sa przenoszone na karoserie. Tak musi byc - ale jak piszesz - czujesz sei pewnie jezdzac. Podobnie jest jak stosujesz poliuretan itp.. Cos za cos .Deftronic pisze:Rafał, jeszcze pytanie. czy Twoje zawieszenie jest "ciche", bo u mnie niestety słychać jak pracuje (ale takie wybrałem nie w pełni świadomy co znaczy - "ciche"/"głośne" w opcji zakupu).
Szczególnie jak wjeżdzam na jakieś nierówności, dzwoni tyllna oś jak w jakimś starym Żuku czy czymś podobny...
Ciezko mi powiedziec czy tak samo jest u mnie - zobaczysz jak sie spotkamy .
Wotts Link


FAYS2 Watts Link 05-10 $650.00
 Steeda Watt's Linkage - 05-10 $999.95
 
 Lakewood
 Saleen
 Griggs Racing Mustang Watts Link in action
 Granatelli

CennikAluStar pisze:Wszystko pięknie , ale nich mi ktoś napisze ile +/- taki komplecik do mojego by kosztował hmm ? Tylko nie piszcie że 30 tyś zł bo walne focha
http://www.griggsracing.com/index.php?c ... baeeebe31b.
Ale to sa kompletne zawieszenia:
A tu sa osobno przody / Tyly
http://www.griggsracing.com/index.php?c ... baeeebe31b
Oj. No to chyba gdzies zgubiłem relacje (albo w ogóle ich nie byłoAluStar pisze:Deftronik i RafalPaniC pisze:Taki to na pewno 30k wyjdzie. Sam surowy zakup kosztuje 8100 $ takze dolicz jeszcze opłaty. No ale jest jeszcze skromniejszy zestaw za 3600 $ i na pewno sporo poprawia zawieszke. Poza tym wydaje mi sie ze ktos od nas kupil GR40SS.
Mariusz 

						
- Magic
 - Forumowicz
 - Posty: 863
 - Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
 - Model: RTR 2012
 - Silnik: V6 3.7
 - Kolor: BLACK
 - Lokalizacja:: Oleśnica
 - Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
 - Kontakt:
 
Rafała http://mustangklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2015 
Rafał ma tylko gwint koni wiec można uznać że nic wspólnego z GR40
co do reszty to do seryjnego mustanga na początek zmiana wahaczy lub wymiana tulei poliuretanowe ale ja wymieniłem i powiem szczerze lepiej dołożyć i zmienić wahacze bo są sztywniejsze lżejsze i mają mniejsze tuleje...
Torque Arm - Alustar jak tak ładnie dajesz opcje innych firm to zrób dla Torque Arm
wymienić sprężyny polecam h&r i amorki na koni najlepiej z regulacją twardości lub na cały gwint
wymiana drążków stabilizatora
na koniec dla bardziej zamożnych Watts Link i K-Member by zmniejszyć wagę w przedniej osi lub dla szaleńców jak Alu i zrobić przednie zawieszenie wielo wahaczowe...
			
									
									Rafał ma tylko gwint koni wiec można uznać że nic wspólnego z GR40
co do reszty to do seryjnego mustanga na początek zmiana wahaczy lub wymiana tulei poliuretanowe ale ja wymieniłem i powiem szczerze lepiej dołożyć i zmienić wahacze bo są sztywniejsze lżejsze i mają mniejsze tuleje...
Torque Arm - Alustar jak tak ładnie dajesz opcje innych firm to zrób dla Torque Arm
wymienić sprężyny polecam h&r i amorki na koni najlepiej z regulacją twardości lub na cały gwint
wymiana drążków stabilizatora
na koniec dla bardziej zamożnych Watts Link i K-Member by zmniejszyć wagę w przedniej osi lub dla szaleńców jak Alu i zrobić przednie zawieszenie wielo wahaczowe...

Moze kilka Fotek z Toru : 
Ocencie sami..
Standard ( ale u mnei jest bardzi ciezki przod wiec nurkowal bardzo )
 
Z zawieszeniem Griggs Racing ST
 
 
http://picasaweb.google.pl/michalkwapis ... irectlink#
 
No i pare wg mnie fajnych
 

A tak to wygladalo pogladowo ..
... re=channel
no i relacja :
http://srmm.com.pl/index.php/tjs-13092010-tor-kielce/
			
									
									Ocencie sami..
Standard ( ale u mnei jest bardzi ciezki przod wiec nurkowal bardzo )
 Z zawieszeniem Griggs Racing ST
 http://picasaweb.google.pl/michalkwapis ... irectlink#
No i pare wg mnie fajnych
A tak to wygladalo pogladowo ..
... re=channel
no i relacja :
http://srmm.com.pl/index.php/tjs-13092010-tor-kielce/
- 
				
				alski
 - Forumowicz
 - Posty: 648
 - Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
 - Model: GT500 & FAST'67
 - Silnik: inny V8
 - Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
 - Lokalizacja:: Poznań
 - Stajnia: Stajnia Wielkopolska
 
Watt's link (linkage)
AluStar pisze:To normalny objaw . Przy zmianie wahaczy i innych wzmocnionych el zawieszenia - wszystkie drgania i nierówności sa przenoszone na karoserie. Tak musi byc - ale jak piszesz - czujesz sei pewnie jezdzac. Podobnie jest jak stosujesz poliuretan itp.. Cos za cos .Deftronic pisze:Rafał, jeszcze pytanie. czy Twoje zawieszenie jest "ciche", bo u mnie niestety słychać jak pracuje (ale takie wybrałem nie w pełni świadomy co znaczy - "ciche"/"głośne" w opcji zakupu).
Szczególnie jak wjeżdzam na jakieś nierówności, dzwoni tyllna oś jak w jakimś starym Żuku czy czymś podobny...
Ciezko mi powiedziec czy tak samo jest u mnie - zobaczysz jak sie spotkamy .
Wotts Link
Obrazek
Obrazek
FAYS2 Watts Link 05-10 $650.00
Obrazek
Steeda Watt's Linkage - 05-10 $999.95
Obrazek
Obrazek
Lakewood
Obrazek
Saleen
Obrazek
Griggs Racing Mustang Watts Link in action
Obrazek
Granatelli
Obrazek
Wchodzi na rynek nowa firma TECHCO (założyciele wywodza się z Saleen'a) z propozycją drążków Watt'sa
http://www.motorator.com/videos/487
Co do Watt's linkage Lakewood czytałem na forach US sporo negatywnych opinii...
Liczą się dziś Saleen i sporo tańszy a nieustępujący Fays2 - o którym pisze się że jest sporo głośniejszy
alski
It's Never Too Late to Have a Happy Childhood
						It's Never Too Late to Have a Happy Childhood
Jeszce nie rozwiązują sprawy wzdłużnych ruchów mostu. i nie pokazują mocowania do polosi. ( dlaczego nei stosuja okraglych profili zapewniajacych rowna sztywnosc ?? ) 
Wg mnie nowe wersje wymagają testow i w bardzo krótkim czasie sa modyfikowane.
Lepiej wybrac Sprawdzone juz produkty . Tanie Cenowo jak BMR ( specjalista od zawieszeń ) sa o niebo lepsze ..
			
									
									Wg mnie nowe wersje wymagają testow i w bardzo krótkim czasie sa modyfikowane.
Lepiej wybrac Sprawdzone juz produkty . Tanie Cenowo jak BMR ( specjalista od zawieszeń ) sa o niebo lepsze ..
Bruce Griggs w TV
Sam Twórca systemu GR40 Opis Zawieszenia - Relacja TV 
http://www.instantinsightinc.com/video. ... &width=500
[center]
 [/center]
i dla Muarah
http://web.me.com/john.vogler/Site/1st-GR350.html
			
									
									http://www.instantinsightinc.com/video. ... &width=500
[center]
 [/center]i dla Muarah
http://web.me.com/john.vogler/Site/1st-GR350.html
Zapraszam do wywiadu z założycielem Griggs Racing ;]
http://realperformancemustangs.com/index.php?page=8
			
									
									http://realperformancemustangs.com/index.php?page=8
Mariusz 

						
			