Electric Cut Out
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64
- Szuba
- Forumowicz
- Posty: 147
- Rejestracja: 2010-03-13, 20:38
- Model: GT 1996r
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Royal Blue
- Kontakt:
Re: Electric Cut Out
Ono, w H-pipe moze daloby rade, ale musialbym podjechac do znajomego na kanal i dokladnie sprawdzic, bo pod auto ciezko sie wslizgnac A jak wyglada sprawa z sondami, gdybym chcial wyciac katy i w ich miejsce zamontowac cut out'y? Tak zeby nie wywalalo bledu Check Engine.
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: Electric Cut Out
w H-pipe znaczy rurce łączącej oba wydechy? nie ma sensu, robilem dziure w tej rurze i dzwiek nieznacznei sie zmienil,minimalnie glosniej , cut outy montuje sie przed katalizatorami a nie za, no chyba ze nei masz katalizatorow to mozna sprobowac,ale tym bardziej wtedy nei da duzego efektu bo samo wyciecie katow daje wiecej DB.. załóz tak jak instrukcja przewiduje i bedzie ok:)Szuba pisze:Ono, w H-pipe moze daloby rade, ale musialbym podjechac do znajomego na kanal i dokladnie sprawdzic, bo pod auto ciezko sie wslizgnac A jak wyglada sprawa z sondami, gdybym chcial wyciac katy i w ich miejsce zamontowac cut out'y? Tak zeby nie wywalalo bledu Check Engine.
Re: Electric Cut Out
Ja mam za katami i napier...a okrutnie ,ale mam inny wydech niż w GT , z sondami radzą sobie w El-Tecu (zadzwon może ci pomogą , może wyślą ci ten magiczny patent na sonde , czyli kawałek rurki z mala dziurka w która wkręcasz sondę ) Przez chwilkę latałem bez katów , ale nie dość że było masakrycznie głośno to jeszcze dźwięk wcale mi sie nie podobał , w przyszłości planuje wspawać sportowe katy , które nie ograniczają spalin i dźwięk się aż tak bardzo nie zmieni
Bull & quattro
-
- Forumowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Re: Electric Cut Out
Fajna sprawa ale Ci zabiora dowod za to:/ Camaro z czyms takiem mialo zabrany dowodzik,
A czy jest cos zeby wyciszyc mustanga? Mam 2 wydechy w gt a musze miec nie wiecej niz 90decybeli u mnie jest prawie 100 kurdenie lubie kupowac rasowanych mustangow bo potem sa takie problemy wlasnie
A czy jest cos zeby wyciszyc mustanga? Mam 2 wydechy w gt a musze miec nie wiecej niz 90decybeli u mnie jest prawie 100 kurdenie lubie kupowac rasowanych mustangow bo potem sa takie problemy wlasnie
302 HOooooo
Re: Electric Cut Out
ja mam sportowe ceramuiczne katy - i DUPA grzmi jak cholera - wcale nic nie wyciszaja - sami widzicie - A dzwiek wg mnei jest juz nie ten sam i szkoda .. Brzmi jak by samochod mial gruzlice . Dobrze ze mam wyciszone autko bo jazda jest przyjemna ..ono pisze:J, w przyszłości planuje wspawać sportowe katy , które nie ograniczają spalin i dźwięk się aż tak bardzo nie zmieni
Aleksander z ksiezyca spadles - jest cala lista za co nam dowodziki zabieraja .Alexander25 pisze:Fajna sprawa ale Ci
zabiora dowod za to:/ Camaro z czyms takiem mialo zabrany dowodzik,
A czy jest cos zeby wyciszyc mustanga? Mam 2 wydechy w gt a musze miec nie wiecej niz 90decybeli u mnie jest prawie 100 kurdenie lubie kupowac rasowanych mustangow bo potem sa takie problemy wlasnie
Zeby miec 90 DB to wstaw tlumik nie od mustanga - zatkaj wydech siatka metalowa i doluz drugi katalizator - moze podejdziesz pod 90 DB . Bedziesz pierwszy co to sprawdzil.
-
- Forumowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Re: Electric Cut Out
no wlasnie mi juz sprawdzili na trasie Siekierkowsiej;/ podjechal radiowoz zjechalem na bok czekalem na przyjazd takiego vana przyjechali wzieli zbadali ze za glosno i dowod w stokrotka jeszcze trzeba bylo go holowac bo niby znieczyszcza srodowisko:/ echh:/
302 HOooooo
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: Electric Cut Out
odświeże temat bo juz jednego V6 sprzedalem wiec wiem w ktorego moge zaczac inwestowac - gdzie najlpeiej zamowic cut outy ? takie 100% niezawodne,z szybka wysylka do Polski,ewentualnie przez np AniaTravel..
- Szuba
- Forumowicz
- Posty: 147
- Rejestracja: 2010-03-13, 20:38
- Model: GT 1996r
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Royal Blue
- Kontakt:
Re: Electric Cut Out
Nie wiem czy wysylaja do PL, ale znalazlem tu:
http://www.pypesexhaust.com" onclick="window.open(this.href);return false; - Red Hornet chyba tam kupowal
http://www.quicktimeperformance.com" onclick="window.open(this.href);return false; - ono i ktos jeszcze z klubu maja
http://www.pypesexhaust.com" onclick="window.open(this.href);return false; - Red Hornet chyba tam kupowal
http://www.quicktimeperformance.com" onclick="window.open(this.href);return false; - ono i ktos jeszcze z klubu maja
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: Electric Cut Out
dzieki tylko nei widze tam cutOut do mustanga V6 2011, trezba im napisac maila jaki model ?
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: Electric Cut Out
zmierzylem srednice i kupie ten zestaw http://shop.quicktimeperformance.com/ca ... etail&p=46" onclick="window.open(this.href);return false;ono pisze:Zamawiałem na średnice wydechu
a Ty dokupowales te koncowki http://shop.quicktimeperformance.com/ca ... etail&p=22" onclick="window.open(this.href);return false; ?
bo ja sie zastanawiam,nie dosc ze kieruja spaliny w wybranym kierunku to dodatkowo chronia motylek zamykajacy ?
bo w zestawie widze ze jest taki kolnierz zaslepiajacy ktory ewentualnei mozna by wykorzystac i wspawac kawalek obcietej fabrycznej rury, wiec mam teraz dylemat.. no ale 54$ to nie pieniadz wiec chyba zamowie tez
Re: Electric Cut Out
Tak tez to zamówiłem , można to bez problemu dorobić , ale na uj jak jest gotowe za jedyne 50$
Bull & quattro
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: Electric Cut Out
a jak zamawiales? bo nei maja wysylki do Poslki chyab ze cos zle wpisuje.. napsialem im maila i podalem adres ,zobaczymy.. spytam tez czy prze zpaypal moge zpalacic bo nie widzi mi sie podawac im moj nr karty kredytowej..
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: Electric Cut Out
tez myslalem o 1zaworze bo to 250$ zaoszczedzone, ale raz ze za to sporo rzezbienia przy X-pipe, to efekt na pewno mniejszy i wieksze zaburzenie przeplywu spalin, no i dalej spaliny sie mieszaja ,co prawda na wyjsciu ale jednak,a jednak rasowy dzwiek sie uzyskuje gdy oddzielnie pracuje kazdy wydech no ale te 250$ w kieszeni kusiono pisze:Szuba , nie wiem jak tam u ciebie jest z podłogą , ale teraz myślę że założył bym jeden zawód właśnie w H-Pipe , możne tak się u ciebie da .
na Twoim zdjeciu nie widze tych wieszakow,gdzie sa ?ono pisze:Pamiętajcie też o dodatkowych wieszakach wydechu , zawory są na tyle ciężkie że na dziurach wydech wpada w wibracje i tłucze o podłoge .