dokladnie to zamow, do tego jeszcze 2sztuki tego http://shop.quicktimeperformance.com/ca ... etail&p=23" onclick="window.open(this.href);return false; ,zaplac karta ,podaj adres do Ani travel i modl sie zeby ominely celny (mi sie udalo )
windwest pisze:Witam wcześniej pisałeś o usuwaniu katalizatorów ,co zrobić z sodami ,czy wytarczy wstawić strumienice i po sprawie ?lub trzeba programem wyłączyć?
mozna programem wylaczyc, ew mozna je probwioac oszukac specjalnymi rurkami na sondy.. jak dobrze poszukasz znajdziesz gdzies rysunki na forum
windwest pisze:Czy można usunąć katalizatory ,zastąpić strumienicami, i co zrobić z sondami lambda.
Strumienice muszą być perfekcyjnie dopasowane do wydechu, w przeciwnym razie charakterystyka pracy silnika będzie zakłócona, możesz się liczyć również z utratą momentu na dole, pomijając fakt, że jazda za Tobą, nie będzie zbyt przyjemna.
Normalnie powinno się wyłączyć obsługę sond programem, bo te rurki oszukujące nie zawsze działają.
windwest pisze:Dzięki za pomoc a tak przy okazji moze ktos by polecił warsztat w wielkopolsce który ma program do Mustanga 4.6 v8 z roku 2006
Albo musisz sobie kupić programator nr SCT co idealne nie będzie, albo przyjechać do mnie, bo wątpię aby ktoś miał uniwersalny programator aby Ci zestroić auto http://www.mustangklub.pl/viewtopic.php?f=34&t=4042" onclick="window.open(this.href);return false;
potrzebuje dwoch koncowek do wydechu do V6 ,bo jedna mam zgnieciona, pewnei jakeis dobiore na miejscu,ale moze cos polecicie?
do tego V6,zderzak juz przelozylem wiec caly w oryginalnym lakeirze,zostala tylko ta zgneiciona koncowka,w sumei w V6 nei za ladna
To dziwne że trzeba pod spodem grzebać, bo o ile oglądałem pokaz działania tego
to po jego przekręceniu m.in. zmienia się dźwięk wydechów na bardziej agresywny
więc chyba w opcji z kluczykiem jest elektryczne sterowanie ( z tym że na razie Ford zabiega o możliwość sprzedaży tej opcji klientom, bo coś się government przyczepił i przekręcać go mogli jedynie dziennikarze na filmikach promocyjnych)
A tu masz Alustar odp dlaczego quad exhaust http://www.mustangheaven.com/2010/2012- ... st-system/" onclick="window.open(this.href);return false;
cytat " The disc is removable and includes a spacer plate sized to match aftermarket exhaust dump valves. If an owner wants to add a set of electric valves, they just undo two bolts on either side; the disc and spacer slide out and the valve will slide right in. And the side pipes are tuned so that drivers can run wide-open and the sound levels are comfortable – very aggressive but livable for an all-day track outing.